فرانسه نخست وزیر جدید ژان کستکس به پرده خورند کابینه

صادر شده در: 06/07/2020 - 05:39 فرانسه نخست وزیر جدید ژان کستکس بود در روز دوشنبه انتظار می رود به پرده خورن

توسط NEWSPISHGAMANNN در 16 تیر 1399

صادر شده در:

فرانسه نخست وزیر جدید ژان کستکس بود در روز دوشنبه انتظار می رود به پرده خورند دولت وظیفه کمک به اقتصاد شجاع خود را بدترین بحران پس از جنگ جهانی دوم و تزریق تازه حرکت به ریاست امانوئل پاکسازی.

تبلیغات

کستکس ارشد بوروکرات و شهردار استان تقریبا به طور کامل ناشناخته به فرانسه قبل از قرار ملاقات خود را روز شنبه به دنبال به حرکت به سرعت و قاطعانه برای متقاعد کردن منتقدان او حق انتخاب برای این کار است.

55 سال منصوب شد پاکسازی در محل ادوارد فیلیپ به عنوان رئیس جمهور به دنبال یک شروع تازه برای نهایی دو سال از حکم خود پیش از سال 2022 انتخابات ریاست جمهوری.

فرانسه اقتصاد شده است ضرب و شتم به یک رکود تاریخی توسط coronavirus بحران در حالی که پاکسازی این کشور در حرکت (LREM) حزب وضعیتی وخیم از آن فاتح در انتخابات محلی در اواخر ماه گذشته.

پاکسازی در توییتر نوشت یکشنبه که یک "مسیر جدید" مورد نیاز بود, لیست, دولت جدید اولویت با عنوان "احیای اقتصاد ادامه تعمیرات اساسی از ما حمایت اجتماعی و محیط زیست, re-ایجاد یک نمایشگاه جمهوری خواه نظم و دفاع از اروپا حاکمیت".

شکست LREM -- تاسیس در اجرای پاکسازی را پیشنهاد ریاست جمهوری در سال 2017-در انتخابات محلی بار دیگر نشان داد تا آن فقدان پایگاه مردمی.

تحلیلگران گفته اند که با انتصاب یک low-profile شکل در محل فیلیپ -- که محبوبیت بود outstripping پاکسازی را -- رئیس جمهور می خواهد برای سفت چنگال خود را بر کمر دولت پیش از سال 2022.

'استعداد های جدید'

پارلمان فرانسه سخنران ریچارد فران گفت که او انتظار می رود دولت جدید اعلام خواهد شد در صبح روز دوشنبه پس از بررسی های شدید در آخر هفته از مبادلات بین کستکس و پاکسازی.

یک دستیار به پاکسازی که خواسته بود به نام گفت: در آنجا خواهد بود "استعداد های جدید" و "افرادی که آمده اند از افق های مختلف".

با این حال چند اطلاعات به بیرون درز کرده اند بیش از آنچه تغییرات وجود دارد خواهد بود به دولت که تحت میانه پاکسازی همواره یک عمل تعادل ظریف بین چپ و راست.

کستکس که کشید تا طرح فرانسه برای بیرون آمدن از آن coronavirus مستند بود خود را یک عضو از جناح راست جمهوریخواهان (LR) اما تایید کرد او در حال حاضر در دست خود کارت.

یک شغل در خط است که از وزیر کشور کریستف Castaner با انتقاد از هر دو توسط Black Lives Matter معترضان بیش از اتهام نژادپرستی در پلیس نیروی بلکه توسط افسران برای درک عدم حمایت.

اما از آن است که به دور از روشن اگر کسانی که با نگه داشتن کلید وزارتخانه از دولت -- سابق rightwinger Bruno Le Maire در اقتصاد و سابق سوسیالیست Jean-Yves Le Drian و فلورانس Parly در امور خارجی و دفاع -- خواهد شد نقل مکان کرد.

'نه یک گزینه'

بسیار مورد توجه است که در آینده از وزارت محیط زیست, مشکل دامنه برای پاکسازی پس از پر شور استعفا از پست محبوب مبارز Nicolas Hulot در سال 2018 بر این اساس که آن را غیر ممکن بود برای هر چیزی انجام می شود.

کستکس نه تا کنون شناخته شده برای خود اعتبار سبز گفت: "محیط زیست یک گزینه نیست بلکه یک تعهد" پس از یک عملکرد قوی توسط سبزها در شهرداری سنجی.

اما Yannick Jadot یک MEP و از چهره های کلیدی در EELV سبز retorted بود که "کامل پیوستگی بین ژان کستکس و ادوارد فیلیپ" گفت نه "تا به حال نشان داده هر نوع علاقه به آب و هوا یا تنوع زیستی".

فیلیپ در ضمن بازگشت به آرامش نسبی قدیمی خود را به عنوان شهردار بندر نرماندی Le Havre. نظر تقسیم بر اینکه او محو خواهد شد به پس زمینه و یا می تواند یک روز یک چالش مطرح به پاکسازی.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب