فرانسه پس از Covid بهداشت و درمان اصلاحات هل ماماها به آستانه

اگر چه آنها در خط مقدم در سراسر اوج Covid-19 اپیدمی ماماها احساس فراموش شده توسط بهداشت و درمان اصلاحات در فر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 6 مرداد 1399

اگر چه آنها در خط مقدم در سراسر اوج Covid-19 اپیدمی ماماها احساس فراموش شده توسط بهداشت و درمان اصلاحات در فرانسه به تصویب رسید و در پی آن coronavirus بحران است.

تبلیغات

یک تیم از چهار ماماها (دو تا از آنها سونوگرافی متخصصان) و چهار پزشکان عمومی به انجام همه چیز ممکن است برای تضمین ایمنی و آرامش در خانه از پزشکان از Pré-Saint-Gervais در Seine-Saint-Denis بیشتر در پاریس. سه جادار, اتاق انتظار شده است اختصاص داده شده به زنان باردار و بیماران با Covid-19 علائم و دیگری به صورت "سنتی" بیماران.

ماما آدرین Gantois خود را دریافت کرد اولین بیمار در 9:15 am با آرامش لبخند شنبه گذشته. او به نام او و نام او را می دانستند فایل توسط قلب. "من کاملا اعتماد به نفس در اینجا من حتی پیشنهاد می کنم از خانه به بیماران" Malyza خودش یک پزشک عمومی گفت: فرانسه 24.

در این کلینیک واقع در فقیرترین گروه در فرانسه مراقبین مانند نزدیکی به بیماران خود را در دراز مدت به دنبال یو پی اس و داستان های منحصر به فرد. کسانی که در اینجا کار می کنند این کار را با انتخاب خود را انجام همه چیز آنها می توانید برای مراقبت از خطر در زنان است.

برای بسیاری از مردم 'ما هنوز فقط تولد یکttendants'

پس از موافقت نامه های فرانسه, بهداشت و درمان اصلاحات شناخته شده به عنوان Ségur de la santé, امضا شد در جولای 13, Gantois شده است gritting دندان های خود را. مانند بسیاری از هموطنان خود را ماماها او احساس می کند "نفرت" توسط Ségur.

"این Ségur شد یک فرصت برای به رسمیت شناختن حرفه مامایی و به آن ارزش در ارزش واقعی خود را. این یک شکست بود" اظهار تاسف Gantois است که خصوصی ماما به مدت شش سال است و رئیس جمهور از کالج ملی فرانسه ماماها (کالج ملی des sages-femmes de France). "در تخیل جمعی ما هنوز تولد پرداختند. اما ما تکامل یافته اند در هر دو آموزش و صلاحیت" او گفت:.

Adrien Gantois, midwife and president of the National College of French Midwives, on July 25, 2020. Sarah Leduc / France 24
آدرین Gantois, ماما و رئیس جمهور از کالج ملی فرانسه ماماها در 25 ژوئیه سال 2020 است. سارا Leduc / France 24 © سارا Leduc / France 24

ماماها کامل پنج سال مطالعه از جمله یک سال از طب و چهار سال تخصص در زنان و زايمان ، سپس آنها می توانند انجام بیمارستان و تولد و همچنین ارائه بارداری, نظارت, پس از زایمان, مراقبت های پزشکی, سقط جنین و پیشگیری از بارداری و, پاسخ به شرایط اضطراری.

اواسط صبح و با صدای بلند گریه لرزاند آرامش از خانه کوچک در Pré-Saint-Gervais. در پشت درهای بسته پریشانی از یک مادر به شود قابل لمس بود. Gantois به تازگی شناسایی شده است که دهانه بیش از حد متسع شده که حامل یک خطر تولد زودرس. تشخیص تایید شد توسط سونوگرافی. در عرض 10 دقیقه خدمات اورژانس تا به حال او را به دور whisked به بیمارستان های زنان و زایمان. "پرونده شده است, منتقل," Gantois گفت: پس از بحران گذشته بود.

"کلید موفقیت روشن است: ما باید به کار دست در دست با بیمارستان ها به ساده کردن روش. و که بیش از حد فرار توجه Ségurکه با هدف اصلاح سیستم او گفت:" با تاسف.

"The Séگور یک رسوایی" گفت: Gantois رفتن به بالا بردن نقطه دیگر است که باعث می شود او قلم. "واقعیت این است که ماماها در حال فراموش شده است, سیاسی و نمادین کسری که می گوید زیادی در مورد مردسالاری در فرانسه داشتند." "ماماها و مورد احترام هستند در کشورهای پیشرفته تر در برابری جنسیتی که در آن اهمیت سلامت زنان به رسمیت شناخته شده است."

Cécile Caze, ماما, هماهنگ کننده, Seine-Saint-Denis پری ناتال شبکه احساس به همان شیوه. "ما 99 درصد یک حرفه و در بالا از آن ما مراقبت از زنان: این دو نقطه ضعف" او گفت:.

Caze و شانس این حرفه را کمبود وزن سیاسی با "تنها" 24,000 پزشکان در فرانسه (در مقایسه با بیش از 700 ، 000 نفر) آنها به ندرت به رسمیت شناخته شده و حذف شدند از Ségur مذاکرات است.

تحت توافق اصلاحات ماماها – که به عنوان بخشی از حرفه پزشکی درست مثل پزشکان و دندانپزشکان – را دریافت خواهد کرد افزایش پرداخت هزینه از €183 (خالص) در هر ماه. اما آنها محکوم مداوم عدم به رسمیت شناختن.

"هنگامی که [وزیر بهداشت] Olivier Véran می گوید که افزایش دستمزد میوه اتحادیه, مذاکرات ما باید به یاد داشته باشید که ماماها اتحادیه نمی تواند شرکت در Ségur و دیگر اتحادیه های کارگری به رسمیت نمی شناسد ماهیت خاص حرفه ما," او گفت: در مورد نظر ساخته شده توسط Véran در فرانسه 2 مصاحبه تلویزیونی هفته گذشته که در آن او اصرار داشت که ماماها نشده بود "فراموش شده" در فشار برای اصلاحات.

نیاز به استراحت و شناخت

عدم نمایندگی از همه مشکل تر است به فرو کردن,, زیرا, مانند, دیگر, پزشکی, حرفه ای ماماها باقی مانده اند وظیفه از آغاز Covid-19 بحران است. "زنان متوقف نمی زایمان در طول Covid" گفت: Caze که مانند Gantois بخشی از این بحران ملی واحد که مشغول به کار در سراسر مستند.

Seine-Saint-Denis یکی از بخش های آسیب دیده Covid-19 در اوج بحران – با بیش از 200 نفر از زنان باردار با تست مثبت برای ویروس – و خانه پزشکان در ادامه ماموریت خود و بدون مکث.

"ما به همه چیز است" گفت: Gantois. که شامل توسعه یک coronavirus پروتکل راه اندازی teleconsultations و در ادامه به ارائه مراقبت اورژانس و سونوگرافی اسکن.

ماسک خریداری شد و در داروخانه ها, لباسهای بودند ارائه شده توسط شهرداری و مو تورهای اهدا شد توسط یک فیزیوتراپی تمرین.

"ما مثل نی در طوفان" Gantois گفت. اما بیماران خود را قادر به تکیه بر روی آنها.

مبتلا Covid-19 فوریه – شش و نیم ماه به بارداری – ربکا اولین مراجعه کننده به اورژانس و سپس آماده برای تولد با راه دور و ضروری در مراقبت از بیمار است. "به من گفته شد که خطر ابتلا به جنين انتقال در حداقل بود, بنابراین من چسبیده به این ایده. قابله اطمینان من" او بازگو کرد به عنوان او آمد او پس از زايمان پيگيری مشاوره.

Seine-Saint-Denis یک بار دیگر پیشی هشدار آستانه Covid-19 با بروز 10.1 آلودگی در هر 100,000 نفر در ماه جولای برای اولین بار پس از پایان ماه مه. ماماها می گویند که آنها در حال آماده تر از آنها بودند که مستند مارس آغاز شد. آنها همچنین بیشتر خسته می شوند.

پس از coronavirus محدودیت شروع کاهش در اواسط ماه مه در مشاوره حضوری را از سر گرفته و تحت شرایط سخت و این برنامه کامل است یک بار دیگر.

"نسل آینده از مستند" خندید Gantois خود را آبی چشمان خندان بالاتر از ماسک خود را. اما ماسک پنهان نمی کند, خود, خستگی. "من نیاز به استراحت قادر به انجام در مورد موج دوم. من هم نیاز به برخی از راه دور به دلیل Ségur بود coup de فضل. اگر ما باشه ما نمی توانیم ارائه مراقبت خوب است. و این چیزی است که وزارتخانه ها را درک نمی کنند."

این مقاله ترجمه شده از نسخه اصلی در فرانسه.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب