آژانس فرانسوی برای خواندن جعبه سیاه از اوکراین هواپیمای سیم در ماه ژانویه بیش از ایران

صادر شده در: 27/06/2020 - 08:24Modified: 27/06/2020 - 08:24 فرانسه روز جمعه گفت: این امر دانلود جعبه سیاه از

توسط NEWSPISHGAMANNN در 7 تیر 1399

صادر شده در: Modified:

فرانسه روز جمعه گفت: این امر دانلود جعبه سیاه از اوکراین هواپیمای مسافربری به ضرب گلوله توسط یک ایرانی موشکی در ماه ژانویه کاهش ایستاده کردن بیش از جایی که آنها باید به عنوان خوانده شده.

تبلیغات

فرانسه BEA سقوط آژانس تحقیقات گفت: این اقدام به درخواست از ایران باقی می ماند که مسئول تحت قوانین جهانی برای انجام یک دیدار رسمی حادثه کاوشگر پس از تصدیق کرد که بوئینگ 737 بود که ازطریق توسط نیروهای خود را.

اوکراین خطوط هوایی بین المللی پرواز به ضرب گلوله کشته شد در ژانویه. 8 توسط یک ایرانی زمین به هوا و موشک و کشتار 176 نفر در تهران چه نامیده می شوند یک "فاجعه اشتباه" در زمان افزایش تنش با ایالات متحده است.

کار در تعمیر و دانلود صدای کابین خلبان و ضبط داده ها آغاز خواهد شد جولای 20, BEA گفت.

مقامات حمل و نقل هوایی در کانادا, 57 که شهروندان کشته شدند گفت: آنها ارسال خواهد یک تیم به پاریس برای شرکت در.

یک سخنگوی سازمان ایمنی حمل و نقل گفت: این سازمان است "هنوز شرکت کننده در این تحقیقات به عنوان دولت از تولید از طریق ما آمریکا نماینده معتبر" اما نمی گویند اگر مقامات خواهد سفر به فرانسه برای شرکت در.

کانادا: بیش از حد به زودی برای روابط دیپلماتیک با تهران

ایران می خواهد کانادا به دوباره روابط دیپلماتیک که شکسته شد در سال 2012 اما تهران نیست این مجموعه به عنوان یک پیش شرط برای ارسال ضبط به فرانسه کانادایی رسمی گفت.

"این است که واقع بینانه به انتظار ما برای سرگرم کردن هر نوع بحث در مورد این هر زمان به زودی" به گفته این مقام که نخواست نامش فاش شود با توجه به حساسیت وضعیت.

کانادا در اولویت بود کامل پروب به تصادف و پرداخت غرامت به خانواده های قربانیان رسمی اضافه شده است.

ایران نماینده سازمان ملل در حمل و نقل هوایی آژانس گفت: در این ماه که هوایی کشور بررسی حوادث مدیره خواسته بود BEA برای خواندن جعبه سیاه هر چند این به دنبال داشت متضاد وزرا اظهارات.

روز جمعه اعلام نشان می دهد غربی و مقامات ایرانی به طور مشترک شاهد ویژگی های کار اگر یک نفر در زیر این مورد را رد نکرد و در آخرین لحظه تغییر میکند.

BEA دارای سابقه کمک به حساس پروب زمانی که تنش ها بین طرفین به طور مستقیم درگیر است.

(رویترز)

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن