فرانسوی, کافه چشم بازگشت به کسب و کار به عنوان دولت آماده جدید مستند کاهش

صادر شده در: 28/05/2020 - 11:24Modified: 28/05/2020 - 11:24 کافه ها و رستوران ها در بخش هایی از فرانسه ممکن

توسط NEWSPISHGAMANNN در 8 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

کافه ها و رستوران ها در بخش هایی از فرانسه ممکن است به زودی بازگشایی همانطور که دولت اعلام کرد اقدامات جدید برای کاهش coronavirus مستند در روز پنج شنبه هر چند کسب و کار در پاریس و دیگر سخت-آمار مناطق را مجبور به صبر طولانی.

تبلیغات

نخست وزیر ادوارد فیلیپ را به پرده فاز دوم طرح خود را برای بازگشایی اقتصاد کشور پس از جلسه با اعضای کابینه پس از سخت stay-at-home سفارشات برداشته شد در آوریل 11.

اما در حالی که رستوران ها و کافه ها در به اصطلاح "سبز" مناطق محدود Covid-19 موارد می تواند باز در ژوئن 2, کسانی که در "قرمز" مناطق از جمله پاریس و قنداق کردن از غرب ممکن است باید صبر کنید تا ماه ژوئیه یک منبع دولتی گفت.

شهرستانها نیز مجاز به بازگشایی پارک ها و باغ های عمومی هر چند در مناطق بازدید کنندگان را مجبور به پوشیدن ماسک.

شهردار پاریس Anne Hidalgo از دولت خواست برای بازگشایی پارک برای ساکنان شده اند که cooped برای هفته حداقل نه برای جلوگیری از تجمع جرم شاهد در کانال ها و esplanades به عنوان تابستان روش.

محدودیت های مسافرتی

تعداد Covid-19 روزانه مرگ و میر است به کاهش خود ادامه داد, در سراسر فرانسه با 66 جدید مرگ و میر گزارش شده پنج شنبه شب, آوردن مجموع به کمتر از 28,600 پس از وقوع آغاز شد.

این می تواند اجازه می دهد دولت به لغو محدودیت در رفت و آمد با ساکنان در حال حاضر نیاز به ماندن در 100 کیلومتر از خانه های خود وزیر گردشگری Jean-Baptiste Lemoyne گفت: در این هفته.

اما ماسک صورت باقی خواهد ماند اجباری در قطار و مترو و دیگر وسایل حمل و نقل عمومی "تا زمانی که ما یک درمان" در برابر جدید coronavirus وزیر محیط زیست الیزابت برن گفت.

برن گفت: پنجشنبه Paris Match magazine, او همچنین قصد دارد به سه برابر بودجه دولت برای تشویق به دوچرخه سواری به 60 میلیون یورو و جلوگیری از افزایش استفاده از اتومبیل توسط مردم با احتیاط از حمل و نقل عمومی.

ردیابی نرم افزار

پدر و مادر از دانش آموزان دبیرستانی نیز در انتظار به یاد بگیرند که اگر کلاس سر گرفته خواهد شد حداقل تا حدی در ماه ژوئن و اگر همه مهم orals برای نهایی سال آخر کارشناسی آزمون پیش خواهد رفت.

اگر چه کلاس از سر گرفته اند برای برخی از کلاس های جوان در مدارس در حال بدست گرفتن در تنها بخش کوچکی از دانش آموزان اغلب تنها چند روز در هفته به منظور پاسخگویی دقیق بهداشتی و اجتماعی فاصله مورد نیاز است.

به امید جلوگیری از موج دوم Covid-19 موارد دولت قصد دارد به معرفی یک "StopCovid" تماس با ردیابی نرم افزار برای گوشی های پس از آن تصویب شده توسط مجلس در اواخر روز چهارشنبه.

موضوع چگونه برای پیگیری coronavirus با گسترش تکنولوژی تلفن همراه است موجب نگرانی های حریم خصوصی در چندین کشور در حال حاضر بلند کردن اجسام سخت در خانه حبس اقدامات آنها به عنوان امید به kickstart اقتصاد خود را.

در اوایل این هفته Insee آمار ملی انگلیس در آژانس گفت: اقتصاد فرانسه است که به کوچک شدن 20 درصد در سه ماهه دوم از سه ماه گذشته مارک وخامت شدید در این کشور رکود است.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن