تاب آوری قلعه فرانسه در حالی می درخشد که کوید-۱۹ روزهای میراث اروپا را مختل می کند

قلعه Esquelbecq - که در شمال فرانسه واقع شده است، نه چندان دور از مرز با بلژیک - این آخر هفته برای نسخه 2020 ا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 29 شهریور 1399

قلعه Esquelbecq - که در شمال فرانسه واقع شده است، نه چندان دور از مرز با بلژیک - این آخر هفته برای نسخه 2020 از روزهای میراث اروپا باز باقی مانده است، با وجود موجی از لغو رویداد در سراسر کشور به دلیل Covid-19.

تبلیغات
ادامه

هر ساله به مدت یک آخر هفته در ماه سپتامبر، درهای بناهای تاریخی و بناهای تاریخی فرانسه به صورت رایگان به عنوان بخشی از روزهای میراث اروپا به روی عموم باز می شود - ابتکار مشترک شورای اروپا و اتحادیه اروپا برای بالا بردن آگاهی از تنوع فرهنگی غنی بلوک.

به ناامیدی بسیاری، جشن های این آخر هفته توسط همه گیر کوید-۱۹ مختل شده است، با رویدادهای لغو شده در مارسی، بوردو، نیس، لیل، دانکرک و بولونی-سور-مر.

با این حال Esquelbecq، یک شهر از 2،000 نفر در اعماق کشور پشت فلندرز فرانسه، هنوز هم مجاز به استقبال بازدید کنندگان در قلعه محلی آن، تحمیل قلعه قرون وسطی طبقه بندی شده توسط دولت به عنوان یک بنای تاریخی است.

او می گوید: «ما ماه هاست که این آخر هفته را آماده می کنیم. ما خوش شانس هستیم که از لغو ها فرار کرده ایم.» یوهان تامر-مورائیل که خانواده اش سه نسل مالک این قلعه بوده اند، به فرانسه ۲۴ گفت. "البته این بدان معنا نیست که ما مجبور نیستیم دستورالعمل های بهداشتی مقامات محلی را به شدت اجرا کنیم: ماسک های اجباری، استفاده از ژل هیدروالخولیک و مسیرهای تور اصلاح شده."

باقی مانده ای از رنس

برای جلوگیری از ازدحام جمعیت، تعدادی از اتاق های قلعه به روی عموم بسته شده است و تمام ورودی ها و خروجی ها به وضوح مشخص شده اند. اما جاذبه اصلی تا حد زیادی باغ ها است، همانطور که با موضوع شاعرانه قلعه برای رویداد امسال پیشنهاد شده است: "آنچه ما Sow".

علاوه بر یک نمایشگاه در فضای باز اختصاص داده شده به آینده کشاورزی، بازدید کنندگان دعوت به قدم زدن گذشته باغ های سبزیجات trelissed قلعه، بوته های رز، گلخانه، کبوتر، پارک، رودخانه سرپنتین، پل و ناله، که همه تنها بخشی از گروه معماری فوق العاده است که بر روی میدان اصلی شهر باز می شود.

آلین لو سیور که به عنوان معمار منظره و مورخ در قلعه کار می کند، به فرانسه ۲۴ گفت: «گفته می شود باغ های اسکوئلبک تنها باغ های بازمانده از رنس هستند که در اکثر موارد درست است.» «با اینکه در طول قرن های ۱۸ و ۱۹ تحت نوسازی های سنگینی قرار گرفت، اما به نقاشی هایی که در سال ۱۶۴۱ توسط [روحانی و مورخ] آنتوان سانتاروس در کتابش 'فلندریا ایلوستریتا' منتشر شد، وفادار ماند. راه رفتن از طریق آن مانند پیش بینی شدن به یک نقاشی فلاندری است. جذابیت فوق العاده ای را طرد می کند.»

مرمت پس از ویرانه

Le Cœur برای اولین بار شروع به کار در Esquelbecq نزدیک به 15 سال پیش. در آن زمان باغ ها برای خراب کردن باقی مانده بودند، همان طور که بخش عمده ای از قلعه داشت که در اثر فرو ریختن برج آن در سال ۱۹۸۴ به شدت آسیب دید. این حادثه تمام بال شمالی را که به عنوان محل اقامت مالکان خدمت می کرد، نابود کرد. خوشبختانه درست یک روز قبل ملک را خالی کرده بودند و کسی صدمه ندید.

اما فروپاشی آغاز یک دوره طولانی غفلت و رها کردن بود که مردم شهر محلی را که عمیقاً به قلعه «آن ها» متصل بودند، زخم زد، همان طور که عکاس استفان فدوروفسکی در کتاب تعاملی اش به نام «خاطرات» ("Mémoires") نشان داده است.

Friends and members of the Esquelbecq Castle Association in 2018 Friends and members of the Esquelbecq Castle Association in 2018
...


tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن