دادگاه در زندان ex-PM Fillon بیش جعلی مشاغل رسوایی مربوط به همسر خود را

صادر شده در: 29/06/2020 - 14:22Modified: 29/06/2020 - 14:22 یک دادگاه فرانسه روز دوشنبه در بر داشت نخست وزیر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 9 تیر 1399

صادر شده در: Modified:

یک دادگاه فرانسه روز دوشنبه در بر داشت نخست وزیر سابق فرانسوا Fillon به جرم اختلاس از بودجه عمومی در جعلی مشاغل رسوایی که غرق خود را در سال 2017 برای رئيس جمهور اجرا و باز Elysée کاخ درب برای امانوئل پاکسازی.

تبلیغات

Fillon محکوم به پنج سال زندان و سه نفر از آنها به حالت تعلیق درآمد. دادگاه دستور داد او را به پرداخت €375,000 جریمه و محروم را از عمومی به دنبال کار برای 10 سال.

همسرش پنه لوپه بود که گناهکار compicity به حیف و میل شود و پنهان پول داده شد و سه سال حبس تعلیقی و جریمه نقدی محکوم شد همان مقدار.

Fillon پیشنهاد برای ریاست جمهوری هم پاشید پس از اتهامات ظاهر که او را متولد, همسر, صدها هزار یورو برای انجام کمی اگر هر کدام کار خود را به عنوان معاون پارلمانی.

"پرداخت شد نامتناسب به کار انجام می شود" قاضی گفت: "خواندن حکم دادگاه. "خانم Fillon استخدام شد برای یک موقعیت بود که بدون استفاده از."

این Fillon زن و شوهر نیز دستور به پرداخت €401,000 خسارت به فرانسه در مجلس ملی.

یک وکیل برای Fillons گفتند که درخواست تجدید نظر این حکم.

کمال سیاسی خودی بود که نخست وزیر تحت نیکولا سارکوزی Fillon شده بود که حزب سوسیالیست در انتخابات 2017 مسابقه زمانی که اتهامات منتشر شده است. در آن زمان او را تکذیب کرد تخلف مقاومت حزب فشار به جلو و نامزدی خود را و حذف شد در دور اول رای گیری.

(FRANCE 24 با رادیو فردا)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب