فرانسه رکود 'کاهش' پس از دو ماه مستند زدم 6 ٪ تولید ناخالص داخلی

صادر شده در: 12/05/2020 - 10:15اصلاح شده با: 12/05/2020 - 10:15 فرانسه رکود اقتصادی است که, کاهش, کشور پدیدا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 23 اردیبهشت 1399

صادر شده در: اصلاح شده با:

فرانسه رکود اقتصادی است که, کاهش, کشور پدیدار از یک مستند اعمال شده در اواسط ماه مارس هر چند فعالیت فرو رفته باقی می ماند در سطح بسیار پایین تر از نرمال بانک مرکزی گفت: در روز سه شنبه.

تبلیغات

منطقه یورو دومین اقتصاد عامل بود 27 درصد زیر سطح نرمال در ماه آوریل پس از 32 درصد در نیمه دوم ماه مارس بانک مرکزی فرانسه گفت, پایگاه خود را تخمین می زند در پاسخ از آن ماهانه فضای کسب و کار بررسی.

"جاه طلبی ما می تواند برای پایان ممکن است برای بازیابی یکی دیگر از 10 امتیاز" بانک فرانسه فرماندار فرانسوا Villeroy د Galhau گفت: در فرانسه اینتر رادیو.

فرانسه آغاز شد انهدام آن سخت مستند روز دوشنبه اجازه می دهد غیر ضروری و مغازه ها و کارخانه ها و دیگر کسب و کار برای بازگشایی, برای اولین بار در هشت هفته.

بانک مرکزی گفت: فعالیت های تولیدی باقی مانده 37 درصد در ماه گذشته بود اما با اینحال بهتر از 48 درصد دیده می شود در ماه مارس در حالی که بخش خصوصی خدمات شرکت فعالیت کاهش می یابد 27 درصد در ماه آوریل پس از 37 درصد در ماه مارس است.

بانک فرانسه به سرمایه گذاری نیست به سه ماهه پیش بینی تولید ناخالص داخلی آن معمولا هنگامی که آن را منتشر کسب و کار خود را بررسی آب و هوا با توجه به طبیعت بی سابقه ای از زمان رکود.

اما Villeroy گفت که دو ماه از مستند, هزینه اقتصاد 6 درصد در از دست فعالیت این سال تا کنون اگر چه این لایحه نهایی احتمالا بالاتر به بهبود خواهد بود ناهموار.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب