اقتصاد فرانسه تندرست پس از اقدامات قفل شدن Covid-19 برداشته

صادر شده در تاریخ: 08/09/2020 - 11:02 داده های رسمی روز سه شنبه نشان داد اقتصاد فرانسه که مانند اقتصاد کشورها

توسط NEWSPISHGAMANNN در 18 شهریور 1399

صادر شده در تاریخ: 08/09/2020 - 11:02

داده های رسمی روز سه شنبه نشان داد اقتصاد فرانسه که مانند اقتصاد کشورهای دیگر توسط کروناویروس به رکود کبودی سوق داده شد، اکنون که اقدامات قفل شدن برداشته می شود، به عقب باز خواهد آمد اما همچنان در طول سال به عنوان یک کل قرارداد خواهد داشت.

تبلیغات
ادامه

دفتر ملی آمار اینسی محاسبه کرد که تولید ناخالص داخلی فرانسه که در سه ماهه دوم با رکورد 13.8 درصد کم رنگ شده بود، پیش بینی می شود در سه ماه بعد 17 درصد رشد کند.

با این وجود، ریباند کاملاً به اندازه ای که انتظار می رفت قوی نبود و اینسی گفت که به پیش بینی خود برای انقباض کلی اقتصادی ۹٫۰ درصدی برای سال به عنوان یک کل چسبیده است.

INSEE گفت فعالیت اقتصادی فرانسه باید در 95 درصد از سطوح پیش از اپیدمی در سه ماهه سوم و در 96 درصد از سطح پیش از شیوع در چهارم اجرا شود.

فعالیت اقتصادی در 81 درصد از سطح قبل از شیوع در سه ماهه دوم اجرا شد، داده ها نشان داد.

اگر کاهش اقدامات قفل کردن "یک ریباند نسبتا سریع در بخش هایی از فعالیت های اقتصادی را قادر ساخته است،" اقتصاد در حال بازگشت پس از استراحت تابستان "به جای مانند یک موتور است که در حال لنگ زدن و خفه شدن در همان زمان،" Insee گفت.

این آماردانان می گوید در حالی که فعالیت در زمینه های کلیدی مانند حمل و نقل هوایی و فرهنگ و سرگرمی همچنان با محدودیت های کروناویروس خدشه دار می شد، برخی بخش ها هنوز از اقدامات اقتصادی اضطراری که دولت در نظر گرفته بود بهره مند بودند.

Insee با اشاره به خطر "شوک قابل توجهی به تقاضا"، با هزینه های مصرف کننده و اعتماد به نفس خانوار انتظار می رود به زیر سطوح قبل از بحران باقی می ماند.

در نتیجه ریباند اقتصادی بین الان و پایان سال «سریع تر» خواهد بود، آژانس پیش بینی کرد.

(فرانسه 24 با خبرگزاری فرانسه و رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن