اقتصاد فرانسه به کوچک شدن 20 درصد در سه ماهه دوم به عمیق تر شدن رکود اقتصادی

صادر شده در: 27/05/2020 - 09:12Modified: 27/05/2020 - 09:12 فرانسه اقتصاد در دوره به قرارداد 20 درصد در سه م

توسط NEWSPISHGAMANNN در 7 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

فرانسه اقتصاد در دوره به قرارداد 20 درصد در سه ماهه دوم از سه ماه گذشته به این کشور ظهور از سراسر کشور coronavirus مستند به INSEE رسمی سازمان آمار برآورد شده در روز چهارشنبه.

تبلیغات

که علامت یک کاهش شدید در فرانسه از رکود اقتصادی پس از منطقه یورو دومین اقتصاد قرارداد 5.8 درصد در سه ماهه اول.

INSEE گفت: اقتصاد می تواند قرارداد 8 درصد برای کل سال 2020 در این سناریو بعید است که فعالیت بازگشت به سطح قبل از بحران در ماه جولای.

INSEE تخمین زده است که در فرانسه فعالیت های اقتصادی در حال اجرا بود در 21 ٪ پایین تر از سطح نرمال پس از مستند در محل از اواسط ماه مارس برداشته شد در آوریل 11. فعالیت پایین بود 33 درصد در اوایل ممکن است.

هزینه های مصرف کننده بود و تنها 6 درصد پایین تر از سطح نرمال پس اکثر فروشگاه ها اجازه داده شد تا دوباره باز پس از نزدیک به دو ماه تیز بهبود از 33 درصد دیده می شود در اوایل ممکن است.

ماهانه بررسی از INSEE نشان داد که ضریب اطمینان مصرف کننده در ادامه به ضعف در مه, در حال سقوط به پایین ترین سطح خود از ژانویه 2019 زمانی که کشور در چنگال تظاهرات ضد دولتی.

خانواده' نگرانی در مورد اقتصاد عمومی باقی مانده است در ماه مه در سطح نهان پس از بررسی آغاز شد و در سال 1972 در حالی که بیکاری و ترس شد که بالاترین سطح از زمان بحران مالی جهانی در سال 2009.

در ضمن, کسب و کار, اعتماد به نفس بهبود یافته از پایین ثبت رسیده در ماه آوریل, اما باقی مانده در شدت افسرده سطوح جداگانه بررسی ماهانه از INSEE نشان داد.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن