اقتصاد فرانسه به کوچک شدن رکورد 11 درصد در این سال پس از 'وحشیانه' coronavirus شوک

صادر شده در: 02/06/2020 - 10:19Modified: 02/06/2020 - 10:19 اقتصاد فرانسه است که انتظار می رود برای کوچک کرد

توسط NEWSPISHGAMANNN در 13 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

اقتصاد فرانسه است که انتظار می رود برای کوچک کردن یک رکورد 11 درصد در این سال به دلیل coronavirus بحران است که بدتر از دولت قبلی پیش بینی 8 درصد انقباض وزیر دارایی Bruno Le Maire روز سه شنبه گفت.

تبلیغات

"شوک بسیار وحشیانه," Le Maire رادیو RTL گفت اگر چه او همچنین گفت: "کاملا مطمئنم که ما در حال رفتن به گزاف گویی در 2021."

فرانسه تحمیل شده یکی از اروپا و دقیقترین مستندات در صورت Covid-19 در اواسط ماه مارس و تنها شروع به از بین بردن محدودیت در آوریل 11. کافه ها و بارها و رستوران ها اجازه داده شد به بازگشایی برای کسب و کار منظم در روز سه شنبه. اما در پاریس آنها باقی می ماند محدود به خارج از صندلی ها تنها.

"ما ضربه توسط ویروس ما در زمان اقدامات موثر برای محافظت از مردم فرانسه را, سلامت, اما اقتصاد عملا زمین به توقف برای سه ماه" Le Maire گفت.

"ما در حال رفتن به پرداخت هزینه برای آن با رشد," او گفت:.

با برخی از 300,000 کافه ها و رستوران ها و بازگشایی در روز سه شنبه, Le Maire گفت که آنها همچنان به بهره مندی از یارانه از دولت صندوق همبستگی تا پایان سال برای کمک به پوشش هزینه های ثابت.

>> فرانسه آغاز می شود, 'مرحله دوم' از کاهش مستند اقدامات به عنوان coronavirus abates

"حتی اگر آن را سخت به شنیدن در یک روز زمانی که خورشید در حال درخشیدن است و کافه ها در حال بازگشایی سخت ترین بخشی است که هنوز هم جلوتر از ما از نظر اجتماعی و اقتصادی," Le Maire گفت.

دولت به تدریج تجدید نظر به سمت بالا آسیب های ناشی از این بیماری همه گیر و آخرین برآورد خواهد شد در بهبود بودجه ای که ارائه خواهد شد به وزرا در 10 ژوئن.

در هفته گذشته آمار رسمی سازمان INSEE هشدار داد که انقباض اقتصادی خواهد بود بسیار بزرگتر از دولت قبلی برآورد از هشت درصد به دلیل وانت به عنوان ویروس مستند شد کاسته می شود تدریجی در سراسر نیمه دوم سال است.

دولت در تلاش است برای جلوگیری از یک رشته از خرده فروشی ورشکستگی به دنبال خریداران برای بزرگ لباس زنجیر Camaieu, Conforama و لا هلی که استخدام هزاران نفر از مردم, Le Maire روز سه شنبه گفت.

وزیر اعلام کرد در حال حاضر بخش خاص حمایت از برنامه های گردشگری و صنایع این ماه است. او گفت: اقدامات برای صنعت هوافضا در حال آماده شد برای هفته آینده و راه اندازی و ساخت و ساز بخش را دنبال کنید پس از آن.

Le Maire همچنین اعلام کرد که سنتی اواسط سال فروش توسط فروشندگان خواهد بود تحت فشار قرار دادند به 15 ژوئیه به جای ژوئن 24.

او گفت که این تاخیر شده بود درخواست شده توسط کوچک-صاحبان کسب و کار که نیاز به زمان بیشتری برای آماده سازی پس از بسته شدن برای بیش از دو ماه است.

(FRANCE 24 با خبرگزاری فرانسه و رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن