فرانسوی سابق رئیس جمهور والری Giscard d'Estaing چهره تجاوز جنسی اتهامات

صادر شده در: 07/05/2020 - 17:43بروز رسانی: 07/05/2020 - 17:43 یک روزنامه نگار را متهم سابق رئیس جمهور فرانسه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 18 اردیبهشت 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

یک روزنامه نگار را متهم سابق رئیس جمهور فرانسه والری Giscard d'Estaing بارها و بارها از گرفتن او در طول مصاحبه و ثبت یک تجاوز جنسی شکایت دادستان پاریس, با توجه به, فرانسه و آلمان, گزارش های خبری.

تبلیغات

Giscard فرانسه وکیل میگوید که 94 ساله رئیس جمهور سابق "حفظ حافظه ندارد" از این حادثه. Giscard شد رئیس جمهور فرانسه از 1974-1981.

آلمانی پخش WDR گزارش چهارشنبه شب که در آن به بررسی اتهام سوء رفتار پس از نگار مصاحبه Giscard برای WDR در دسامبر سال 2018 است.

این روزنامه نگار گفت: Giscard او را برداشت و باسن و سه بار او سعی کردم به فشار دست خود را دور با توجه به گزارش های روزانه فرانسوی لوموند و روزانه Suddeutsche Zeitung.

WDR گفت: این خواسته وکلا برای بررسی و سپس با ارسال نامه اعتراض به Giscard در سال گذشته گفت: "ما نمی توانیم تحمل کارکنان مواجه شدن با چنین شرایطی است."

روزنامه نگار ثبت یک شکایت حقوقی این راهپیمایی پاریس با دادستان این گزارش گفت:. دادستانی نمی خواهد نظر پنج شنبه.

در بیانیه ای به آسوشیتد پرس Giscard وکیل Jean-Marc Fedida پیشنهاد قانونی ممکن است مقابله به مثل "در برابر به خصوص undignified و توهین آمیز رسانه ها (حمله)" در اطراف این اتهام.

با توجه به لوموند روزنامه نگار نمی شکایت حق دور است چرا که او را درک نمی کنند به اندازه کافی در مورد سیستم دادگستری فرانسه اما بعد از آن تغییر ذهن خود را در بخشی به لطف الهام از #MeToo جنبش در برابر سوء رفتار جنسی.

(AP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن