وزیر امور مالی فرانسه Le Maire ارتباط با امضای €5 میلیارد رنو نجات وام

صادر شده در: 21/05/2020 - 23:56ویرایش: 22/05/2020 - 00:26 وزیر امور مالی فرانسه Bruno Le Maire گفت: او نه ام

توسط NEWSPISHGAMANNN در 2 خرداد 1399

صادر شده در: ویرایش:

وزیر امور مالی فرانسه Bruno Le Maire گفت: او نه امضا کردن بر 5 میلیارد یورو ($5.47 میلیارد دلار) دولت-وام تضمین شده برای کمک به رنو مقابله با خرید اینترنتی از coronavirus و بحث ادامه داد.

تبلیغات

Le Maire گفت: روزنامه فیگارو که دولت به دنبال تعهدات خودروسازان در سه حوزه در بازگشت برای کمک به وسایل نقلیه الکتریکی; نمایشگاه درمان پیمانکاران; و آنها که پایه فن آوری روز فعالیت در فرانسه.

"رنو در حال مبارزه برای بقا" Le Maire گفت: در مصاحبه منتشر شده در اواخر روز پنج شنبه. "من هنوز امضا وام."

منابع به رویترز گفت در روز دوشنبه که رنو رسیده بود توافق نامه وام با بانک ها است و باید آن را ارائه به هیئت مدیره به زودی قبل از اینکه به طور رسمی تایید شده توسط وزارت مالیه.

Le Maire گفت: فرانسه در پاسخ به بدترین افسردگی پس از جنگ جهانی دوم بالغ 450 میلیارد یورو کمک و تضمین دولت - 20% فرانسه سالانه ملی خروجی.

پیش بینی های دولت منطقه یورو دومین اقتصاد کوچک خواهد شد حداقل 8 درصد در سال جاری. کسری بودجه خود را تنظیم به ضربه پس از جنگ رکورد 9 درصد تولید اقتصادی این سال است.

اتحادیه اروپا اعطا کرده است کشورهای عضو تمام مالی گریز آنها نیاز به مقابله با تاثیر اقتصادی coronavirus را قادر می سازد دولت برای باز کردن صرف شیپور خاموشی و موج کنار بودجه اتحادیه اروپا قوانین است که حد مجاز استقراض دولت.

هیچ محدودیت زمانی وجود دارد در مجموعه ای از انعطاف پذیری بند اجازه می دهد این. با اینحال, Le Maire گفت که او امیدوار قوانین باقی خواهد ماند معلق در 2021.

"هیچ چیز می تواند بدتر از احیای اقتصادی در ماشین در حالی که استفاده از ترمز در هزینه های عمومی," او گفت:.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب