شرکت فرانسوی متهم به فروش کشنده قرص رژیم غذایی چهره میلیون ها نفر در جریمه به دادگاه به پایان می رسد

متهم از علاقه سود در طول زندگی بیماران, فرانسوی, شرکت داروسازی Servier آزمایشگاه مواجه است میلیون یورو جریمه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 16 تیر 1399

متهم از علاقه سود در طول زندگی بیماران, فرانسوی, شرکت داروسازی Servier آزمایشگاه مواجه است میلیون یورو جریمه های بالقوه و خسارت پس از یک محاکمه مربوط به 6,500 شاکیان که می گویند این شرکت اجازه دیابت مواد مخدر به طور گسترده ای و غیر مسئولانه تجویز یک قرص رژیم غذایی — با عواقب مرگبار.

تبلیغات

محبوب مواد مخدر به نام میانجی شد و یکی از فرانسه بزرگترین بهداشتی مدرن رسوایی و این دادگاه است که بسته بندی تا شنبه پس از بیش از شش ماه از رسیدگی به هدف قرار دادن هر دو Servier و فرانسه داروهای دیده بان. Servier می گوید که نمی دانم در مورد این دارو خطرات.

محاکمه قطع شد توسط یکی دیگر از بحران بهداشتی: از کروناویروس که باعث شده جدید موشکافی مقامات بهداشتی و مواد مخدر در حال عجله کردن به عنوان درمان یا واکسن.

در 33 سال است که واسطه در بازار آن مشکوک شد در 1000 تا 2000 مرگ و میر در میان میلیون ها نفر که از آن زمان به عنوان یک مهار کننده های اشتها با توجه به 2010 مطالعه است. پزشکان مرتبط با آن به قلب و ریه و مشکلات.

یک پزشک پرچم نگرانی به عنوان دور برگشت به عنوان سال 1998 و شهادت داد که او مورد آزار واقع شدند به جمع آنها. در مواجهه با سوال در مورد این دارو عوارض جانبی از مقامات پزشکی در سوئیس و اسپانیا و ایتالیا Servier انصراف آن از کسانی که در بازارهای بین سال های 1997 و 2004.

اما از آن زمان تحقیقات مستقل توسط یکی دیگر نگران فرانسوی, دکتر قبل از این شرکت به حالت تعلیق در فروش در بازار اصلی آن در فرانسه در سال 2009 است. نبود فروخته شده در ایالات متحده

'سم مرگبار'

"زنان و مردان وجود دارد که با قرار دادن یک سم مرگبار در بازار," the whistleblower دکتر ایرنه Frachon گفت: دادگاه است. او با انتشار کتاب جزئیات یافته ها و تلاش های او بودند برفلد در سال 2016 فیلم "دختر از برست."

Servier است که متهم به قتل نفس غیر ارادی آسیب, تقلب, تاثیر, تجارت و اتهامات دیگر. بررسی دادستانی به این نتیجه رسیدند که Servier برای چندین دهه تحت پوشش تا واسطه اثر بر بیماران است. ملی داروهای آژانس مظنون به تبانی در پوشش خطرات آن است.

وکلای Servier استدلال کرد که این شرکت نبود آگاهی از خطرات مرتبط با میانجی قبل از 2009 و گفت: این شرکت هرگز وانمود آن یک قرص رژیم غذایی. آنها استدلال برای تبرئه.

دادستان خواست در هفته گذشته برای نزدیک به 15 میلیون یورو (حدود 16.9 میلیون دلار) جریمه برای Servier و سه سال حکم زندان و 278,000-یورو جریمه برای تنها بازمانده Servier اجرایی را متهم به دخالت Dr. Jean-Philippe Seta.

علاوه بر این, 6,500 شاکیان می خواهید در مجموع 1 میلیارد یورو خسارت.

لیزا Boussinot که درگذشت مادر پس از مصرف واسطه می خواهد بیشتر — او می خواهد شرکت آزمایشگاه تعطیل. او گفت که او می خواهد یک سیگنال قوی "است که نشان می دهد که سیستم قضایی ما از ما محافظت" از قدرتمند شرکت هایی که نمی بروک انتقاد.

دادستان Anne Le Guilcher خواسته جریمه نقدی از 200 ، 000 یورو در برابر فرانسه داروهای آژانس آن را متهم به عدم اقدامات کافی برای حفاظت از بیماران و از بودن بیش از حد نزدیک به Servier.

آژانس پس از اصلاح و تغییر نام داد و به اتهام قتل نفس سهل انگاری و ناخواسته باعث آسیب برساند. آژانس وکلا گفت: آن اذعان برخی از مسئولیت اما گفت Servier گمراه مقامات پزشکی.

همچنین در دادگاه 12 نمایندگان غول داروسازی و داروهای آژانس.

"ایمنی بیمار بود و نه در قلب Servier را سیاست" دادستان به دادگاه گفت در هفته گذشته گفت: این دارو باید خارج شده است در 1990s. "این شرکت بود که تنها علاقه مند به پول است."

مرکزی شاهد در گسترده محاکمه شد Frachon یک ریه در غرب شهر برست که مورد بررسی قرار گرفته واسطه اثرات پس از درمان بیمار چاق در سال 2007 که بعد درگذشت.

"آنچه که من بود نه علمی feat آن را فقط یک کارآزمایی بالینی است. به عنوان من نیست که اطلاعات صحیح از Servier من تبدیل به یک محقق " Frachon گفت. او مدعی است که Servier دانست و در مورد مشکلات با مواد مخدر از سال 1993.

پس از او صحبت کرد او گفت: "یکی از مواد مخدر کارشناسان آژانس به من گفت: شما در حال رفتن به پرداخت هزینه برای این. او می خواست برای تنبیه کردن من ... Servier فشار در همه جا حاضر بود. من تبدیل به شخصیت های غیر قابل قبول در بسیاری از رویدادهای علمی."

او اولین بار نیست به سوال در مورد میانجی.

در سال 1998 دکتر ژرژ Chiche یک متخصص قلب و عروق در مارسی, دریافت, اضافه وزن یکی از همکاران با مشکلات قلبی شده بود که تجویز خود را میانجی برای از دست دادن وزن.

Chiche ظ گزارش ابراز نگرانی های خود را و شهادت دادند که دو نفر از Servier تحت فشار او را به آن را برداشت. سپس Chiche گفت: دادگاه استاد سابق به او گفت همان چیزی که خواستار گزارش خود جنس بنجل "بی معنی است."

"بعد از آن من نیست, گزارش, دوباره," او گفت:.

او بعدها متوجه شدند که او استاد سابق تا به حال سازمان جاز جشنواره برای پرداخت Servier.

این شرکت مدیر عامل و موسس ژاک Servier بود تحت تعقیب در اوایل روند قانونی اما درگذشت در سال 2014.

استثنایی محاکمه شد در سراسر پنج اتاق در پاریس دادگاه متصل شده توسط لینک ویدئو و نزدیک به 400 وکلای مشغول به کار بودند در این مورد.

این انتظار را چند ماه به حکم برسد انتظار می رود اوایل سال آینده.

(AP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن