فرانسوی سلامت کارگران عصبانی را به عنوان اصلاحات را تهدید مشهور 35 ساعت کار در هفته

صادر شده در: 29/05/2020 - 19:03بروز رسانی: 29/05/2020 - 19:05 به عنوان فرانسوی سلامت کارگران همچنان به نشان

توسط NEWSPISHGAMANNN در 9 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

به عنوان فرانسوی سلامت کارگران همچنان به نشان می دهد و خواستار پرداخت بهتر و شرایط پس از خسته کننده کار در coronavirus خط مقدم دولت اعلام کرده است که قابل توجه بهداشت و درمان اصلاحات در راه برای مقابله با مشکلات مواجهه با بحران است. اما چشم انداز کارکنان نیاز به کار بیش از موظف 35 ساعت انگیز است.

تبلیغات

چادری در ماسک صورت و کوبیدن گلدان و تابه, یک گروه از پزشکان و پرستاران تشکیل آخرین اعتراضات کارگران بهداشت در روز پنج شنبه به عنوان آنها فراوان در مقابل یک بیمارستان در شمال پاریس با آگهی ها و بیان خواسته های خود را: "هیچ مدال بدون گاز اشک آور اما تخت و پول!"

با وجود اینکه یکی از غنی ترین کشورهای جهان در فرانسه خدمات بهداشتی فاقد کارکنان ماسک و هواکش در شروع coronavirus بحران است.

در نور از کارگران خشم بیش از آنچه آنها را به عنوان یک کافی تامین خدمات سلامت – نه به ذکر است به تحسین از خود شجاع پاسخ به Covid-19 اپیدمی – دولت فرانسه است که تاسیسات دقت کنید. روز دوشنبه نخست وزیر فرانسه Édouard Philippe اعلام کرد "مشاوره عمومی" در اصلاح خدمات سلامت.

یک 'شکنجه' برای بیمارستان ها

فیلیپ وعده داده شده به سرمایه گذاری "انبوه" در فرانسه بیمارستان ها – از جمله کمک به کسانی که در حال مبارزه با بدهی -- در حالی که تقویت ارتباط بین این کشور و سلامت اجتماعی مراقبت از سیستم است.

در حال حاضر حقوق پرستاران فرانسه شروع اطراف 1500 €در هر ماه — در میان پایین ترین در OECD قرار دادن فرانسه 28th از 32 در این اندازه گیری.

حتی قبل از Covid-19 بحران بسیاری از استدلال کرد که بودجه فرانسه را گرامی دولت خدمات سلامت به حال افزایش یافته است به اندازه کافی برای مقابله با پیری جمعیت و به طور فزاینده گران قیمت درمان است. به عنوان رئیس جمهور امانوئل پاکسازی انتخابات نبرد بافندگی در سال 2022 به نظر می رسد دولت او می خواهد به انجام آنچه بوریس جانسون محافظه کاران را جلوتر از انگلستان 2019 انتخابات – زمانی که آنها مستقر گسترده هزینه های جدید برنامه ای برای خنثی نگرانی عمومی است که خدمات بهداشت ملی صرف به حال افزایش یافته است به اندازه کافی برای سال.

همه نشانه ها نشان می دهد که پرداخت را افزایش می دهد پزشکان و پرستاران خواهد بود بخشی از فیلیپ بسته. اما یک خط در آدرس نخست وزیر باعث یک انفجار از اندوه در میان بسیاری از کارگران بهداشت زمانی که او گفت که "ساعت کار" هستند "و نه یک تابو" و باید دوباره مورد بررسی قرار برای تقویت سیستم "چابکی". یک سازمان به نمایندگی از عامل تئاتر کارکنان بلافاصله پاسخ داد: "کار بیشتر برای درآمد بیشتر؟" – یک شعار استفاده شده توسط رئیس جمهور سابق نیکولا سارکوزی تحسین بسیاری از فرانسوی ها درست اما یک نوار دماغ از سمت چپ "از سوال".

چند ساعت قبل از فیلیپ سخنرانی فرانسوا اولاند اخراج پیشگیرانه شات در سراسر تعظیم. "شما نمی توانید می گویند به کارکنان که کار کرده بدون حتی شمارش ساعت خود را, و که گاهی اوقات کار اضافه کاری بدون پرداخت اضافی که ما در حال حاضر رو به خلاص شدن از 35 ساعت کار در هفته" گفت: پاکسازی سوسیالیستی سلف. "لطفا نمی خلاص شدن از آنچه که بسیاری از ما را به عنوان یک اجتماعی دارایی."

پس از معرفی آن در سال 2000 در فرانسه 35 ساعت کار در هفته باعث شده است تا هر دو حسادت و فرانسه-هجوم خارج از کشور. همچنین این بحث در صفحه اصلی. تحسین می گویند که این افزایش کیفیت زندگی با تضمین این که کار تمام شود و پایان تمام وجود روزانه در حالی که تشکیل دهنده بخشی از فرانسه متمایز اجتماعی مدل که در برابر این همگنی اثرات جهانی شدن. منتقدان می گویند که این بخشی از یک سیستم اقتصادی است که اساس پویایی و نوآوری – اغلب با اشاره به این واقعیت است که در فرانسه تولید ناخالص داخلی رشد اغلب عقب مانده است که از آن Anglo-Saxon رقبا در دهه های اخیر.

35 ساعت در هفته است "قطعا موفقیت های اجتماعی" گفت: سر از بیمارستان فدراسیون فردریک Valletoux "اما این یک خفتبار برای بیمارستان ها که در آن شما می کردم مردم به انجام مشاغل مختلف در ریتم های مختلف; ما سعی کرده ایم برای قرار دادن هر کس در همان جعبه است که ناشی از عمده مشکلات سازمانی".

'خطرناک' کمبود نیروی انسانی

بسیاری از کارکنان بیمارستان کار بیش از هفت ساعت در روز است. تحت سیستم فرانسوی به این معنی که آنها قرار است به روز برای جبران رفتن بالا و فراتر از 35 ساعته آستانه. گاهی اوقات این سیستم روی حیله و تزویر برای مدیریت اشاره کرد اریک عامل تئاتر پرستار در بریتنی. در حالی که کار می کند هموار در شغل فعلی خود در پست قبلی در منطقه پاریس "ما به پایان رسید تا با جمع آوری مقدار زیادی از زمان و آن را گاهی اوقات پیچیده آن را".

با توجه به ملی فرانسه اتحادیه پرستاران AP-HP بیمارستان اعتماد – پاریس-مبتنی بر شبکه است که اشکال اروپا بزرگترین بیمارستان گروه بدهکار آن پرستاران 1.3 میلیون در روز در پایان سال 2018 است. Virginie یک شب در یک واحد فولاد از AP-HP گفت: این وضعیت مربوط به فشار روانی است که وزن آن در کارکنان پرستاری.

"هفته بعد من دو روز خاموش اما من نمی دانم اگر کسی را برای رفتن به جای من; ما یک جایگزینی حدود نیمی از زمان بنابراین شما سعی می کنید برای این کار با همکاران," او گفت:. "گاهی اوقات آن را خوب اما در زمان های دیگر آن جهنم است. در حالت ایده آل وجود دارد یک پرستار برای هر 10 بيمار اما در شب ما اغلب در سمت چپ با یک برای هر 15. ما می دانیم که آن را خطرناک – که به معنی آن را سخت تر به عنوان مراقب باشند. اما اگر چیزی اتفاق می افتد, آن را هنوز هم ما که پاسخگو خواهد بود."

با توجه به فشار در بیمارستان و جمعی خود را کسری رسیده اند €30 میلیارد دلار است. در همان زمان دولت خدمات سلامت است تلاش برای جذب کارگران است. یک 2019 بررسی توسط فرانسه بیمارستان فدراسیون یافت می شود که 97 درصد از مراکز درمانی در حال تلاش برای جذب پرسنل پرستاری.

"35 ساعت در هفته است اجتماعی و دارایی بود که همراه با ایجاد 4,000 بیمارستان شغل. که غیر قابل انکار بود اما راه به همه چیز را رو به جلو است که برای دریافت شغل بیشتر و بیشتر تخت بیمارستان گفت:" تیری Amouroux یک پرستار در AP-HP و یک سخنگوی SPNI اتحادیه های کارگری.

"اگر ما افزایش 35-ساعت محدود که به معنی کار بیشتر و بدون پرداخت هزینه برای کسانی که اضافه کاری ساعت" Virginie اضافه شده است. "متاسفانه که در حال حاضر در این مورد. اگر ما اقامت طولانی تر درمان یک بیمار و یا به دلیل یک همکار دیر است, ما در حال گفت که این تقصیر ما است که ما در حال unorganised. ما می توانیم بحث در مورد کار و بار آن نباید به یک تابو است. اما ما باید به بحث در مورد مسائل اطراف آن را به عنوان به خوبی."

این مقاله ترجمه شده از نسخه اصلی در فرانسه.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن