فرانسه در انتخابات شهرداری 2020: شهر توسط شهر بزرگ در میدان جنگ در جنگهای دور دوم

نتایج دور دوم انتخابات شهرداری ها در فرانسه شهرستانها عمده در روز یکشنبه خواهد بود مشتاقانه در انتظار با نظر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 5 تیر 1399

نتایج دور دوم انتخابات شهرداری ها در فرانسه شهرستانها عمده در روز یکشنبه خواهد بود مشتاقانه در انتظار با نظر سنجی در مارسی لیون تولوز استراسبورگ و بوردو پیشنهاد بسیار پر جنب و جوش شب.

تبلیغات

حدود 30,000 شهرداران در حال حاضر موفق به کسب کرسی های خود را در دور اول انتخابات در مارس 5 توسط garnering آشکار اکثریت, اما در بسیاری از فرانسه شهرهای مهم نتیجه نهایی است و نه نتیجه گیری. در ژوئن 28, رای دهندگان در پاریس و مارسی و لیون به طور خاص را انتخاب کنید که اجرا خواهد شد شهرستانها خود را برای شش سال.

پس از یک میان پرده از بیش از سه ماه بین دو دور با توجه به Covid-19 سلامت بحران برندگان در این شهرستانها را کسب معتبر پیروزی برای خود و برای خود احزاب است. اروپا محیط زیست-حزب سبز (EELV) به خوبی می تواند برنده بزرگ بر خلاف رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی را La République en Marche (LREM) که چند نامزد در انتخابات در فرانسه در شهرستانها عمده.

در پاریس و مارسی و لیون رای دهندگان پای صندوق های رأی رفتند نه برای فردی شهرداری نامزدهای اما برای جنسیتی متعادل لیست از اعضای شورای. اگر هیچ لیست جلب بیش از 50 درصد از آرا را در دور اول کسانی که دریافت بیش از 10 درصد از آرا اقدام به دور دوم. داوطلبانی که به دست آورده بیش از 5 درصد اما کمتر از 10 درصد نیاز به واجد شرایط ممکن است پیوستن به یک لیست دیگر در این مرحله است. انتخاب اعضای شورا به انتخاب شهردار در اولین جلسه خود را.

پاریس: Anne Hidalgo احساس اعتماد به نفس

The three Paris city hall candidates in the upcoming mayoral elections on 2020, Member of the French right-wing Les Republicains (LR) party Rachida Dati (L), Socialist Party (PS) and Paris mayor Anne Hidalgo (C) and La Republique en Marche (LREM) Agnes Buzyn (R), pose prior the start of the of Tv program " Le Grand Debat " on France 3 channel in Paris, on June 17, 2020.
سه تالار شهر پاریس نامزدها در آینده انتخابات شهرداری در سال 2020 عضو از جناح راست Les Republicains (LR) حزب Rachida Dati (L) حزب سوسیالیست (PS) و پاریس شهردار Anne Hidalgo (C) و La Republique en Marche (LREM) اگنس Buzyn (R) مطرح قبل از شروع از برنامه تلویزیونی "Le Grand مناظره" در فرانسه 3 کانال در پاریس در 17 ژوئن سال 2020 است. AFP - توماس سامسون

سه نامزد باقی می ماند در مشاجره در پایتخت پس از یک هرج و مرج کمپین: وقت حزب سوسیالیست شهردار Anne Hidalgo که لیست led دور اول با 29.3 درصد از آرا; وزیر سابق Rachida Dati برای Les Républicains (LR 22.7 درصد); و LREM نامزد اگنس Buzyn (17.3 درصد).

این غیر منتظره ای طولانی میان پرده بین دور تقویت هیدلگو موقعیت دادن به او را به مقابله با محیط زیست (10.8 درصد). سابق LREM نامزد Cédric Villani هر چند که لیست در آمد و پنجم در دور اول (7.9 درصد) کاهش یافته است برای حمایت از هر نامزد باقی مانده.

به عنوان یک نتیجه 44 درصد از احتمال رای دهندگان طرح به رای هیدلگو لیست با توجه به رای گیری سازمان IFOP به عنوان مخالف به 33 درصد Dati و 20 درصد برای Buzyn است.

مارسی: عدم اطمینان در مورد پست-Gaudin عصر

Michele Rubirola, candidate for the new left side list "Le Printemps Marseillais" (union of several left movements, including the Socialist Party) for the 2020 mayoral elections in Marseille gives a speech during a meeting at the Parc Longchamps on March 7, 2020, in Marseille, southern France.
میشل Rubirola نامزد برای سمت چپ لیست "Le Printemps Marseillais" (اتحادیه چندین جنبش چپ از جمله حزب سوسیالیست) برای سال 2020 انتخابات شهرداری در مارسی می دهد یک سخنرانی در یک جلسه در Parc Longchamps در 7 مارس سال 2020 در مارسی. AFP - پاسکال POCHARD-CASABIANCA

نتیجه انتخابات است و بیشتر نامشخص تر از همیشه در مارسی یک دژ LR که اجرا شد توسط Jean-Claude Gaudin برای 25 سال است. در این سال اگر چه در سمت چپ در بالا آمد در دور اول.

کمپین فوران در آشفتگی در اواسط ماه ژوئن با افتتاح رسیدگی به تقلب ممکن است در بخشی از LR که اضافه شده به مشکلات که نامزد حزب مارتین رعیت. قدیمی, سیاستمدار, در حال حاضر کار برای دفاع از خودش در برابر آن اتهامات و راه اندازی کرده است یک ضدحمله با بالا بردن شبح یک "خطر قرمز".

در سمت چپ مارسی بهار لیست رو خود دور اول نتایج انجام و حتی در مناطقی که به طور سنتی سنگر حق و موفق به کسب حمایت از EELV.

برنده مسابقه شهرداری در مارسی ممکن است شناخته شده تا "دور سوم" زمانی که اکثریت شورای شهر باید رای به انتخاب او و یا او.

لیون: در رسیدن به سبزها

Lyon city hall candidate for the Europe Ecologie les Verts (EELV) green party Gregory Doucet arrives to a polling station during the first round of municipal elections in Lyon, on March 15, 2020.
لیون تالار شهر نامزد برای اروپا Ecologie les های سبز (EELV) حزب سبز گرگوری Doucet می رسد به یک مرکز رای دهی در دور اول انتخابات شهرداری ها در لیون در 15 مارس سال 2020 است. AFP - OLIVIER CHASSIGNOLE

سبز را بیش پایتخت گول? پس از قوی نشان دادن در دور اول محرومیت یک چرخش کامل از رای دهندگان EELV نامزد Grégory Doucet است مورد علاقه به شهردار بعدی.

همان نتیجه است که به احتمال زیاد در شهری گسترده تر در سطح. در 15 مارس سبزی در بالا آمد در 8 از 14 حوزه از کلان شهر به اندازه کافی به امید پیروزی در ژوئن 28. هنوز مشارکت رای دهندگان سطوح و تاخیر در رای گیری را ترک کنند نتیجه نامشخص است.

به احتمال زیاد انتخابات خواهد بود تصمیم گرفت در "دور سوم" زمانی که نمایندگان بیشتر لیون خواهد شد که برای تعیین رئیس جمهور خود. بدون پاک کردن اکثر بازی مذاکرات را بسیار باز است. تنها یک چیز به نظر می رسد خاص: LREM حزب خود را از دست بدهند fiefdom.

استراسبورگ: این LREM تعجب ؟

Alain Fontanel and Jean-Philippe Vetter, June 3, 2020, in Strasbourg.
آلن فونتانل و Jean-Philippe Vetter 3 ژوئن 2020 در استراسبورگ. AFP - پاتریک HERTZOG

در استراسبورگ که در آن خروجی شهردار رولاند سمپوزيوم است ایستاده است برای انتخاب مجدد پس از دو دوره متوالی خود را شاگرد LREM نامزد آلن فونتانل, 51, به نظر می رسد برگزاری این خط به طور بالقوه ارائه پاکسازی حزب یکی از آن چند پیروزی در انتخابات شهرداری ها.

فونتانل فعلی معاون اول شهردار در آمد و در دوم در دور اول با 20 درصد از آرا بود اما به خوبی پشت سر محیط زیست نامزد جین Barseghian (28 درصد). اما Barseghian که نیاز به توافق با سوسیالیستی کاترین Trautmann (سوم با 19 درصد) برای تحکیم خود و سرب و موفق به رسیدن به یک توافق با شهردار سابق استراسبورگ.

بوردو: سبز نامزد رو به بیرون

Les Republicains right wing party's incumbent mayor of Bordeaux Nicolas Florian and LREM's candidate to the mayoral elections Thomas Cazenave (L) touch eachothers elbows to avoid spreading the novel coronavirus Covid-19 as they announce an alliance ahead of the June 28 vote, in Bordeaux on June 3, 2020.
Les Republicains جناح راست حزب فعلی شهردار بوردو Nicolas Florian و LREM را نامزد انتخابات شهرداری توماس Cazenave (L) لمس eachothers آرنج برای جلوگیری از گسترش این رمان coronavirus Covid-19 به آنها اعلام یک اتحاد پیش از ژوئن 28 رای در بوردو در ژوئن 3 سال 2020 است. AFP - مهدی FEDOUACH

آن می رود به یک چهار راه نژاد پس از 73 سال از دور اول جناح راست شهرداری پیروزی. در پایان اگر چه وجود دارد تنها سه لیست در بوردو: خروجی LR شهردار نیکلاس Florian تشکیل یک اتحاد با LREM نامزد توماس Cazenave که لیست کرده بود به دست آورد 12.69 درصد از آرا در دور اول. که بسیار برای یک حزب ریاست جمهوری, اما به اندازه کافی به کمی اکسیژن به وارث شهردار سابق آلن Juppé که لیست ضرب و شتم که از جناح چپ زیست Pierre Hurmic تنها با 96 رای (34.56 درصد در برابر 34.38 درصد).

Florian و Cazenave حفظ که 80 درصد از برنامه های با هم تداخل دارند و استناد بحران بهداشت و درمان به خود توضیح داد. Hurmic شده است که در شهرداری مخالفت برای 25 سال امید به گرد هم آوردن تعداد زیادی از محیط زیست در سمت چپ.

لیل: Martine Aubry برای چهارمین دوره?

Outgoing Mayor of Socialist party Martine Aubry prepares to vote on March 15, 2020 at the polling station at the Jean-Jacques Rousseau school in Lille, northern France, on March 15, 2020 during the first round of mayoral elections in France.
خروجی شهردار از حزب سوسیالیست Martine Aubry آماده برای رای دادن در 15 مارس سال 2020 در مرکز رای دهی در ژان ژاک روسو در لیل شمال فرانسه در 15 مارس سال 2020 در دور اول انتخابات شهرداری در فرانسه. خبرگزاری فرانسه - فرانسوا لو PRESTI

در لیل سه نامزد واجد شرایط برای دور دوم: Martine Aubry, حزب سوسیالیست, شهردار از سال 2001 که برای اولین بار در دور اول (29.8 درصد) پیش از بوم استفان Baly (24.5 درصد) و کابینه سابق مدیر Violette Spillebout (17.5 درصد) که زد زیر پرچم حزب ریاست جمهوری.

در حالی که سبزها و چپ نیت خود را در شک Aubry و Baly اعلام کرد که آنها را شکل داد.

از سوی دیگر Aubry حمایت از جناح راست در لیل که برای یک محاصره سبزی و آنها را به عنوان "دیوانه", "افراط گرایان" و "مارکسیست محیط زیست".

Spillebout که از سر گرفته شده است و موقعیت خود را به عنوان یک مدیر اجرایی در SNCF خواهد آن را به تنهایی پس از امتناع اتحاد با حق (8.2 درصد).

لو هاور: Édouard فیلیپ در یک دوئل

French Prime Minister and candidate for Le Havre city hall Edouard Philippe (C) celebrates a wedding in Le Havre, Normandy, on June 20, 2020, during a campaign visit ahead of the second round of France's municipal elections to be held on 28 June 2020.
فرانسه نخست وزیر و نامزد برای شهرستان لو اور هال ادوارد فیلیپ (C) جشن عروسی در لو اور, نرماندی در ژوئن 20, 2020, در یک مبارزه بازدید پیش از دور دوم از فرانسه در انتخابات شهرداری برگزار شد در 28 ژوئن سال 2020 است. AFP - CHRISTOPHE PETIT TESSON

در لو اور نخست وزیر Édouard Philippe که برای اولین بار در دور اول با 43.60 درصد از آرا را معاون از حزب کمونیست Jean-Paul Lecoq در دور دوم به دست آورد که تعجب 35.88 درصد از آرا در دور اول.

نخست وزیر شده و در خط مقدم Covid-19 بحران به دست آوردن یک افزایش شدید محبوبیت در سطح ملی. یک IFOP نظرسنجی منتشر شده در هفته گذشته نشان داد او برنده 53 درصد از احتمال رای در دور دوم در مقایسه با 47 درصد برای Lecoq. Philippe شد و شهردار این شهر از سال 2010 تا 2017.

هفت نمایندگان مجلس از مناطق دیگر از جمله یکی EELV ابراز شده حمایت خود را از Lecoq نتیجه stigmatising نامزدی نخست وزیر گفت که او "خواهد بود یک فانتوم شهردار" پس از او تایید کرد که او را به نفع موقعیت خود را به عنوان ساعت که بیش از شهردار اگر انتخاب شود.

پرپینان: "جمهوری خواه جبهه" نامشخص در برابر ملی رالی

L In this file photo taken on January 31, 2020 French far-right party Rassemblement National (RN) MP and candidate for the upcoming mayoral elections Louis Aliot speaks on stage during a meeting in Perpignan on January 31, 2020.
L در این فایل عکس گرفته شده در تاریخ 31 ژانویه 2020, فرانسوی, راست Rassemblement ملی (RN) MP و نامزد آتی انتخابات شهرداری لوئیس Aliot صحبت می کند و در مرحله طی یک جلسه در پرپینان در تاریخ 31 ژانویه سال 2020 است. © ریموند Roig, AFP

در تلاش چهارم ملی رالی (RN) نامزد لوئیس Aliot به نظر می رسد مجموعه ای برای تسخیر پرپینان, مگر اینکه "جمهوری خواه جبهه" که در تلاش است به شکل در اطراف خروجی LR شهردار Jean-Marc پوجل مدیریت را با هم در سمت چپ مرکز و راست به عنوان در سال 2014.

منتخب به مجلس در سال 2017 سابق همراه از راست راست سیاستمدار Marine Le Pen را برنده 35.6 درصد از آرا را در دور اول مقابل پوجل که به دست آورده تنها 18.4 درصد از آرا به مراتب کمتر از در سال 2014 (30 درصد) هنگامی که او را شکست داد Aliot در دور دوم.

داشتن واجد شرایط برای دور دوم بوم اگنس Langevine (EELV-PS 14.5 درصد) معاون رئیس جمهور از Occitanie منطقه و LREM معاون رومن Grau (13 درصد) ساخته شده یک "جمهوری خواه خروج" با امید به جلوگیری از Aliot پیروزی. اما در هر دو سمت چپ و راست ضد Aliot بسیج نامشخص است. سه نفر از رومن Grau عبدالله رای دادند RN معاون.

در صورت Aliot پیروزی Perpignan با آن 120,000 نفر خواهد بود که بزرگترین شهر برنده توسط راست افراطی پس از تولون (1995-2001).

(FRANCE 24 با AFP)

این مقاله ترجمه شده از نسخه اصلی در فرانسه.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب