فرانسوی, غول داروسازی سانوفی برای ما اولویت در آینده Covid-19 واکسن

صادر شده در: 13/05/2020 - 19:03بروز رسانی: 13/05/2020 - 19:03 آمریکا را در اولویت دسترسی به یک Covid-19 واکس

توسط NEWSPISHGAMANNN در 24 اردیبهشت 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

آمریکا را در اولویت دسترسی به یک Covid-19 واکسن در صورتی که شرکت سانوفی توسعه یک, فرانسوی, غول دارویی گفت: بلومبرگ روز چهارشنبه به توضیح است که به ما ارائه شده بیشتر پول به صندوق واکسن پژوهش است.

تبلیغات

"دولت آمریکا حق دارد به بزرگترین قبل از سفارش از آنجا که این سرمایه گذاری در گرفتن خطر" سانوفی مدیر ارشد اجرایی Paul Hudson گفت: در مصاحبه با خبرگزاری بلومبرگ.

شرکت سانوفی یکی از بزرگترین بازیکنان در میان ده ها تن از شرکت های مسابقه به توسعه یک واکسن علیه این بیماری است که به کشته شدن حداقل 290,000 مردم در سراسر جهان است.

آن را با همکاری بریتانیا رقیب گلاکسو Plc در این پروژه با حمایت آمریکا و می گوید این می تواند 600 میلیون دوز در سال — یک ظرفیت است که هادسون گفت که او قصد دارد به دو.

این شرکت سانوفی مدیر عامل شرکت هشدار داد که اروپا در خطر سقوط مگر این مراحل تا تلاش های خود را به دنبال حفاظت در برابر این بیماری همه گیر.

بیش از 90 واکسن در حال حاضر در حال توسعه در برابر این بیماری هشت نفر از آنها در این کارآزمایی بالینی فاز. اما کارشناسان می گویند که در مقیاس بزرگ تولید موفقیت آمیز واکسن ممکن است به عنوان چالش به عنوان یکی در حال توسعه.

کمیسیون اروپا و همکارانش با استفاده از یک $2.6 میلیارد دلار بودجه اضطراری برای تقویت آزمایشگاه داروسازی ظرفیت ترس است که حتی اگر یک Covid-19 واکسن توسعه یافته اتحادیه اروپا ممکن است قادر به تولید به اندازه کافی عکس یک سند دیده می شود توسط رویترز نشان می دهد.

"تا زمانی که واکسن ظرفیت تولید محدود است" اتحادیه اروپا باید با تدبیر و برنامه ریزی به سطح شیب دار بالا تولید و در ابتدا توزیع عکس تنها به کسانی که بیشترین نیاز داخلی اتحادیه اروپا سند می گوید.

کمیسیون بهداشت و درمان استلا Kyriakides شناور ایده ها برای اولین بار در هفته گذشته به اتحادیه اروپا و وزرای بهداشت که به طور گسترده پشتیبانی از آنها را با توجه به دو مقام که با حضور خود ویدئو کنفرانس. اما هیچ تصمیم گیری نشده است ساخته شده است.

ظرفیت محدود

رئیس شرکت سانوفی هشدار داد اتحادیه اروپا در ماه آوریل که در جریان همه گیر تولید واکسن مطرح کرد چالش های بیشتری از خود واقعی توسعه.

"کمتر وجود دارد نگرانی در مورد پیدا کردن موفقیت آمیز واکسن از وجود دارد در مورد ساخت حجم های مورد نیاز" هادسون گفت.

برآورد ظرفیت تولید نیازهای سخت است چرا که هیچ کس هنوز نمی داند ترکیب احتمالی Covid-19 شات و یا چگونه بسیاری از دوز مورد نیاز خواهد بود برای هر نفر.

اما از آنجا که واکسن تولید محدود است اکثر متحده در 27 کشور بلوک معتقدند که بالقوه Covid-19 شات باید در ابتدا در دسترس تنها به سالمندان و گروه های دیگر بیشتر در معرض این بیماری گفته است. پزشکان و پرستاران نیز در لیست اولویت است.

یک افزایش ناگهانی در واکسن تقاضا ناشی از توسعه Covid-19 شات می تواند قرار داده labs تحت فشار و همچنین کاهش در دسترس بودن واکسن های دیگر که به طور منظم نیاز به ایمن سازی مردم در برابر آنفلوآنزای فصلی یا بیماری های دوران کودکی مانند سرخک یا روتا ویروس.

در نشست هفته گذشته اتحادیه اروپا و کارشناسان بهداشت و درمان مورد بحث پیوستن به نیروهای خود را برای خرید آنفولانزا, عکس های قبل و بعد از فصل آنفولانزا "است که حتی بیشتر مهم است به دلیل جاری Covid-19 همه گیر" با توجه به ساعت.

بحث بیش مشترک تهیه طرح برای واکسن برجسته اتحادیه اروپا اضطراب بیش از آن دسترسی محدود به حیاتی لوازم پزشکی و خطر است که اتحادیه اروپا ممکن است در غیر این صورت پیشنهاد در برابر یکدیگر برای دسترسی به.

بسیاری از کشورها تجربه کمبود تجهیزات پزشکی دستگاه ها و داروها برای درمان Covid-19 بيمار در مارس و آوریل و اتحادیه اروپا ترس کمبود می تواند دوباره رخ می دهد هنگامی که یک Covid-19 واکسن در دسترس است به خصوص اگر آن است که در جاهای دیگر.

ایالات متحده و چین شده اند با احتیاط از حمایت جهانی کمک های مالی مبارزات انتخاباتی ترویج شده توسط اتحادیه اروپا که مطرح 8 میلیارد دلار به تحقیق و تولید و توزیع واکسیناسیون و درمان Covid-19 پیشتر در ماه مه.

(FRANCE 24 با رادیو فردا)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب