فرانسه PM Édouard Philippe و دولت او استعفا به عنوان پاکسازی آماده ترمیم کابینه

صادر شده در: 03/07/2020 - 10:11Modified: 03/07/2020 - 10:11 نخست وزیر فرانسه ادوارد فیلیپ استعفا داد و روز ج

توسط NEWSPISHGAMANNN در 13 تیر 1399

صادر شده در: Modified:

نخست وزیر فرانسه ادوارد فیلیپ استعفا داد و روز جمعه پیش از ترمیم کابینه توسط رئیس جمهور امانوئل پاکسازی طراحی شده برای تقویت سبز خود اعتبار و پیروزی سرخورده رای دهندگان پیش از امکان حضور در انتخابات مجدد.

تبلیغات

این Elysée کاخ در بیانیه ای گفت که فیلیپ خواهد رسیدگی به امور حکومتی تا زمانی که کابینه جدید شد. آن را بعد از آن گفت: نخست وزیر جدید فرانسه نام می شود در عرض چند ساعت بعد.

سوالات بیش از Philippe کار باید swirled از اواسط ماه ژوئن هنگامی که پاکسازی اعلام کرد او می خواست به "اختراع" ریاست جمهوری خود.

در دولت وزرا انجام می دهد نخست وزیر مناقصه خود و یا استعفای او جلوتر از کابینه قرار ملاقات اما هنوز هم می تواند دوباره نام به موقعیت. آن را بلافاصله روشن نیست که آیا فیلیپ خواهد بود خواست برای تشکیل دولت جدید است.

پاکسازی حرکت به refashion خود را میانه رو دولت می آید پس از رای دهندگان مجازات سابق سرمایه گذاری های بانک و حزب او در انتخابات شهرداری ها در سراسر کشور.

این انتخابات که به این نتیجه رسیدند یکشنبه در اجرا کردن آرا طولانی تاخیر توسط coronavirus نشان داد افزایش پشتیبانی از حزب سبز و تاکید پاکسازی مشکلات با چپ متمایل رای دهندگان.

>> بیشتر بخوانید: پس از موج سبز در انتخابات محلی فرانسه است که در سمت چپ در مسیر بازگشت?

تنها نقطه روشن برای پاکسازی در انتخابات محلی شد Philippe خود پیروزی در شمال شهرستان بندر Le Havre.

با تنها 21 سال تا انتخابات ریاست جمهوری پاکسازی می خواهد به تغییر موقعیت خود نزدیک مشاوران می گویند.

این امر می تواند یک قمار سیاسی برای پاکسازی به جای فیلیپ که بیشتر محبوب با مردم از رئیس جمهور تحلیلگران سیاسی می گویند. نخست وزیر نشان داده ثابت قدم وفاداری طول موج ناآرامی و می تواند ظهور به عنوان ریاست جمهوری رقیب در سال 2022.

اما نگه داشتن فیلیپ در دفتر می تواند مشکل بیش از حد. این می تواند نشان می دهد که پاکسازی شد و بیش از حد ضعیف به اجازه رفتن از نخست وزیر و که جوان حزب فاقد عمق اجازه می دهد تا برای یک full-blooded کابینه تعمیرات اساسی.

علاوه بر این پاکسازی آب Philippe از مرکز-راست اپوزیسیون و برگزاری بر روی او خواهد پیچیده پیروزی چپ رای دهندگان.

رئیس جمهور گفت: La Montagne روزنامه روز پنج شنبه "به فاز جدید مستلزم اهداف جدید از استقلال, بازسازی آشتی و روش های جدید. پشت آن وجود خواهد داشت یک تیم جدید است."

(FRANCE 24 با رادیو فردا)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن