فرانسه PM Édouard منتخب Philippe Le Havre شهردار در انتخابات شهرداری

صادر شده در: 28/06/2020 - 21:41اصلاح شده با: 28/06/2020 - 21:41 نخست وزیر فرانسه Édouard فیلیپ انتخاب شد شهر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 9 تیر 1399

صادر شده در: اصلاح شده با:

نخست وزیر فرانسه Édouard فیلیپ انتخاب شد شهردار بندر شمالی شهر از لو هاور در یکشنبه نادر نقطه روشن برای رئیس جمهور امانوئل پاکسازی در یک روز در سراسر کشور انتخابات شهرداری ها که در آن حزب است که پیش بینی شده به انجام ضعیف.

تبلیغات

فیلیپ پیروزی می تواند منجر به ترمیم کابینه اگر چه فرانسه قانون اساسی اجازه می دهد تا او را برای تعیین شخص دیگری به عنوان شهردار در حالی که او نخست وزیر باقی مانده است.

پاکسازی که می تواند ظهور از انتخابات شهرداری ها بدون برنده شدن در یک مسابقه در یک شهر بزرگ تبریک خود را برتر برای "زیبا پیروزی". خود را در کاخ الیزه گفت که این دو نفر را ملاقات روز دوشنبه.

"ما به مناسبت این پیروزی" فیلیپ گفت: هواداران است.

مردم رای دادند و در تعداد کم و با پوشیدن ماسک صورت در دور دوم انتخابات شهرداری ها که تا به حال به تاخیر افتاده است برای ماه توسط coronavirus بحران مستند.

خروج زود هنگام نظرسنجی نشان داد Marine Le Pen را راست Rassemblement ملی (ملی رالی) برنده شدن در پرپینان که اگر تایید خواهد بود اولین بار پارتی طول می کشد کنترل از یک شهر با جمعیت بیش از 100 ، 000 نفر است.

یک سال پیش پاکسازی امیدوار بود که انتخابات محلی کمک خواهد کرد لنگر جوان خود را میانه رو حزب در شهرها و شهرستانها در سراسر فرانسه از جمله پاریس جلوتر از پیش بینی 2022 حضور در انتخابات مجدد. اما اخیرا ریاست جمهوری مشاوران شده است بازی کردن انتظارات است.

فرانسه 35,000 شهرداران تعیین سیاست در مورد مسائل از برنامه ریزی شهری به آموزش و پرورش و محیط زیست است. در حالی که عوامل محلی به طور معمول درایو رای دهندگان انتخاب آنها به رای دهندگان فرصتی برای حمایت و یا یک رئیس جمهور اواسط دستور.

"ما یک دولت است که به طور کامل قطع از واقعیت" گفت: Naouel رای دهندگان در پاریس' منطقه 9 که گفت او حمایت مرکز-راست نامزد مخالفان.

مشارکت مردم فقط 40.5% داخلی وزارت اطلاعات نشان داد.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن