پلیس فرانسه مرحله شانزه لیزه در اعتراض به ممنوعیت chokeholds

صادر شده در: 12/06/2020 - 10:42بروز رسانی: 12/06/2020 - 10:42 پلیس فرانسه برای اعتراض در روز جمعه در برابر م

توسط NEWSPISHGAMANNN در 23 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

پلیس فرانسه برای اعتراض در روز جمعه در برابر ممنوعیت chokeholds و محدودیتی برای آنچه که آنها می توانند در حین دستگیری و بخشی از دولت جدید تلاش برای توقف خشونت پلیس و نژادپرستی نظاممند در پی تظاهرات جهانی بیش از جورج فلوید مرگ در ایالات متحده و یک حساب در فرانسه بیش 2016 مرگ آدما Traoré که در بازداشت پلیس درگذشت.

تبلیغات

افسران پلیس بسیج در پایتخت فرانسه مشهور شانزه لیزه خیابان در جمعه پارکینگ ده ها تن از وسایل نقلیه در پای قوس د Triomphe در اعتراض به محدودیت های جدید در محدودیت نگه می دارد آنها می توانید استفاده کنید.

یک ون انجام یک پوستر خواندن "نه پلیس و نه صلح". دیگر تصاویر گرافیکی انجام صدمات توسط افسران پلیس در حین انجام وظیفه با کلمات: "کسی که قتل عام چه کسی؟"

اعتراض در آمد که پلیس اتحادیه های کارگری بودند که با توجه به برگزاری مذاکرات در روز جمعه با وزیر کشور کریستف Castaner به بحث در مورد تغییرات در تاکتیک های پلیس پس از Castaner اوایل این هفته اعلام شد که پلیس دیگر نمی خواهد آموخت برای به دست گرفتن مظنون توسط گردن یا فشار بر روی گردن خود را.

Castaner متوقف کوتاه ممنوعیت یکی دیگر از تکنیک فشار دادن بر روی مستعد شک قفسه سینه – که همچنین متهم شده است که منجر به خفگی و مرگ ممکن است.

چنین immobilisation تکنیک های زیر در حال رشد انتقاد فلوید پس از مرگ است. اما پلیس فرانسه می گویند محدودیت های جدید بیش از حد.

افسران از اتحادیه Unité SGP پلیس FO خود گذاشته دستبند روی زمین در خارج از ایستگاه های پلیس در سراسر فرانسه روز پنج شنبه شب در یک اعتراض نمادین.

"آنها می خواهند به ما جلوگیری از کار" Unité SGP پلیس FO نماینده ایو Lefebvre گفت: در تلویزیون BFM. "آقای Castaner به نظر می رسد که ما را شنیده ام اما شنیده نمی شود ما به اندازه کافی."

پلیس فرانسه در اعتراض به سبد ممنوعیت تعلیق برای افسران مظنون به نژاد پرستی

'مدارا' به نژادپرستی پلیس

فرانسه دیده است چندین تظاهرات برانگیخته توسط Floyd مرگ و دیگری برنامه ریزی شده است روز شنبه.

فلوید را به قتل توسط پلیس آمریکا در مینیاپولیس است برانگیخته مقایسه با این مورد از 24 سال از آدما Traoré که مرگ در حالی که در بازداشت پلیس در جولای 2016 برانگیخته روز درگیری در حومه پاریس. دو کالبد شکافی و چهار جداگانه معاینات پزشکی ارائه شده متناقض دلایل Traoré مرگ با خانواده خود را حفظ که او خفه تحت وزن از سه افسران استفاده می شود که یک بحث روش برای مهار او.

در اوایل این هفته ژاک Toubon فرانسه را بازرس حقوق بشر مطرح زنگ بیش از یک "بحران اعتماد عمومی به نیروهای امنیتی" اصرار برگشت از آنچه او به عنوان "متخاصم ذهنیت" در اجرای قانون است.

به بیرون درز نظرات خصوصی Facebook برای افسران پلیس سوخت خشم بیش از نژادپرستی در میان فرانسوی اجرای قانون باعث پاریس دادستان برای باز کردن یک تحقیق هفته گذشته است.

این Élysée ریاست جمهوری گفت: رئیس جمهور امانوئل پاکسازی کرده بود خواست وزرای کابینه به آمده تا با طرح های پیشنهادی برای بهبود شیوه های پلیس و آدرس اتهام تبعیض نژادی.

اعلام سبد ممنوعیت Castaner متعهد "تحمل صفر" برای نژاد پرستی در نیروی انتظامی اضافه کرد که استفاده از دوربین های بدن خواهد بود افزایش تا.

>> فرانسه اوباما تحمل صفر " از نژادپرستی پلیس پس از موج اعتراضات

"نژاد پرستی هیچ جایی در جامعه ما و حتی کمتر در حزب جمهوری خواه ، من نمی خواهد اجازه دهید به اقدامات نفرت از برخی [ماموران] stigmatise پلیس به عنوان یک کل" Castaner به خبرنگاران گفت:. او افزود: "من حاضر به می گویند که [پلیس] موسسه نژادپرست است اما بله برخی از افسران پلیس نژادپرست است."

هر چند Castaner در صحبت ظهر در حمایت از پلیس خود اذعان نژادپرستانه حوادث مشخص نادر امتیاز از یک وزیر که تا کنون قاطعانه رد پلیس قصور.

(FRANCE 24 با AP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن