پلیس فرانسه با استفاده از "خشونت مشروع", می گوید وزیر کشور جدید

صادر شده در: 29/07/2020 - 07:21 فرانسه به تازگی نصب شده و وزیر کشور را رد کرد و در روز سه شنبه اصطلاح "خشونت

توسط NEWSPISHGAMANNN در 8 مرداد 1399

صادر شده در:

فرانسه به تازگی نصب شده و وزیر کشور را رد کرد و در روز سه شنبه اصطلاح "خشونت پلیس" و قانونگذاران گفت پلیس ورزش "خشونت مشروع".

تبلیغات

"وقتی که من شنیدن عبارت 'خشونت پلیس', شخصا, من چوک" گفت: Gérard Darmanin که سلف خود را از دست داده کار سه هفته پیش پس از تبدیل شدن به درگیر در یک اختلاف بیش از پلیس استفاده از محدودیت روش شناخته شده به عنوان یک سبد.

مرگ در دوران بازداشت دو مرد از مبدا در دو رویداد جداگانه موجب گسترده خشم و رهبری Darmanin را سلف کریستف Castaner به ممنوعیت پلیس استفاده از سبد.

اما Castaner تا به حال برای رد گم کردن در تظاهرات توسط پلیس شد و بعد جایگزین شده است.

"پلیس انجام ورزش خشونت اما مشروع خشونت" Darmanin گفت: کمیته ای در مجلس ملی است.

"آنها باید آن را در یک تناسبی راه آنها باید آن را در یک کنترل از راه. اگر چند نفر آن را انجام دهد خارج از قواعد اخلاق حرفه ای و مجازات باید فوری."

Darmanin انتصاب در اوایل این ماه خشم فعالان فمینیستی به عنوان او رو مجدد بررسی به سال 2009 به اتهام تجاوز به عنف -- که او را انکار می کند.

استفاده او از کلمه "چوک" در مورد خشونت پلیس بود که به طور گسترده ای مورد انتقاد قرار با مخالفان خود در رسانه های اجتماعی.

Darmanin و رئیس جمهور امانوئل پاکسازی دو بازدید از واحدهای پلیس در پاریس در اوایل و اعلام کرد که 10 میلیون یورو ($11.7 میلیون دلار) بودجه افزایش در یک حرکت طراحی شده برای نشان دادن همبستگی با نیروی با توجه به ریاست جمهوری.

پلیس در فرانسه شده اند رقیب با به طور منظم تظاهرات ضد دولتی "جلیقه های زرد" گروه های مخالف اصلاحات حقوق بازنشستگی و کسانی که در درک نژادپرستی در فرانسه به طور کلی و در این میان پلیس به طور خاص است.

پاکسازی وعده داده است یک شب کار کمک هزینه برای فرانسه نیروی پلیس بعد از افسران خواستار بیشتر دولت حمایت در صورت اعتراض به ادعای خشونت و نژاد پرستی در صفوف خود را.

در تعجب اواخر شب دیدار دو تخصصی واحدهای پلیس در پایتخت فرانسه یک شبه جمعه به جمعه, پاکسازی وعده بودجه 10 میلیون یورو ($11.7 میلیون دلار) برای افسران که در شب کار می کنند وزارت کشور اعلام کرد.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن