رئیس جمهور فرانسه پاکسازی تکذیب او ممکن است باعث ضربه محکم و ناگهانی انتخابات

صادر شده در: 11/06/2020 - 18:13بروز رسانی: 11/06/2020 - 18:13 رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی می کند به طر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی می کند به طرح گام به اعلان تازه انتخابات یک حرکت او گزارش گفته شده بالای حزب اهداکنندگان او با توجه به دفتر کار خود خبر داد.

تبلیغات

این روزنامه فیگارو گفت: پاکسازی ساخته شده بود شوک اطلاعیه در حالی که صحبت کردن از طریق ویدئو کنفرانس به یک تعداد انگشت شماری از بزرگترین کمک کنندگان به خود را میانه رو که جمع شده بودند در لندن حدود دو هفته پیش به گفته یکی از افراد حاضر.

هدف خواهد بود برای تقویت مشروعیت خود را به عنوان فرانسه ظهور از آن coronavirus مستند و به بی ثبات کردن مخالفان خود را -- "من مطمئن را به نفع خود به دلیل وجود دارد هیچ رقابت" پاکسازی این گزارش گفت:.

پاکسازی جمهوری در حرکت حزب خود را از دست اکثریت مطلق را در پارلمان در ماه گذشته پس از چند نمایندگان مجلس پناهنده به صورت مستقل گروه های عمومی و سرزنش بود که از همه بیشتر نامطلوب میان دولت خواستار "وحدت" در طول COVID-19 بحران است.

اما پاکسازی دفتر گفت: "ما انکار این گزارش است. رئیس جمهور هرگز پیشنهاد استعفای خود را.

"او هرگز در یک کنفرانس ویدئویی با اهدا کنندگان."

فیگارو گزارش همچنین با اشاره ناشناس کاخ الیزه رسمی که گفت: "ما در حال ورود به مرحله تفکر و مشاوره که در آن همه چیز در نظر گرفته می شود."

این مقام افزود که پاکسازی تصمیم می آمده است "در هفته های آینده و یا ماه".

نیروبخش برای شکست تحقیر آمیز

پاکسازی حزب نیروبخش است برای تحقیر آمیز شکست در دور دوم انتخابات شهرداری ها مجموعه ای برای 28 ژوئن با نظر سنجی نشان کاندیداهای خود را بعید است که تصرف هر شهر بزرگ از جمله پاریس ،

حتی نخست وزیر ادوارد فیلیپ است که در مواجهه با یک نبرد دشوار برای بازیابی صندلی خود را به عنوان شهردار بندر شمالی شهر Le Havre.

گمانه زنی ها نصب شده است که یک کابینه مختلط است که در آثار به عنوان پاکسازی به دنبال تازه حرکت برای دو سال آخر دوره خود را.

Coronavirus شیوع عملا متوقف شده خود را بلند پروازانه اصلاحات سیاسی از جمله بحث حقوق بازنشستگی تعمیرات اساسی که موجب اعتصاب در زمستان سال گذشته.

رئیس جمهور در یک برنامه تلویزیونی ملی نشانی در شب یکشنبه چهارم پس از شروع coronavirus بحران است.

آدرس دیگری می تواند ساخته شده پس از 28 ژوئن انتخابات به غیر از پاکسازی این پروژه از طریق 2022 میگویند پنج شنبه.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن