شمارش باز, سکس حمله, حمله به رئیس جمهور سابق d'Estaing

صادر شده در: 11/05/2020 - 22:38Modified: 11/05/2020 - 22:38 فرانسوی دادستان گفت: آنها در حال باز کردن یک برر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 اردیبهشت 1399

صادر شده در: Modified:

فرانسوی دادستان گفت: آنها در حال باز کردن یک بررسی به رئیس جمهور سابق والری Giscard d'Estaing بیش اتهامات توسط یک روزنامه نگار آلمانی که به او تجاوز جنسی او پس از یک مصاحبه در سال 2018 است.

تبلیغات

بررسی شرح زیر است ادعا می کند توسط خبرنگار ان-Kathrin Stracke که Giscard d'Estaing و 94 بارها و بارها او را برداشت و باسن خود را در پاریس ،

Giscard d'Estaing فرانسه قدیمی ترین بازمانده سابق رهبر به عنوان رئيس جمهور از سال 1974 تا 1981 زمانی که او از دست رفته را در آستانه انتخابات به فرانسوا میتران.

Stracke, 37 و گفته در هفته گذشته او تا به حال در زمینه اتهامات عنوان شده علیه رهبر سابق این ادعا او قرار داده و دست خود را بر پشت او سه بار در در حالی که آنها مطرح شده برای یک عکس با هم در دسامبر 2018 زمانی که او 92.

"من تصمیم گرفتم داستان من از آنجا که من فکر می کنم که مردم باید بدانند که یک رئیس جمهور سابق مورد آزار و اذیت من از نظر جنسی پس از یک مصاحبه گفت:" Stracke یک روزنامه نگار آلمانی و تلویزیون WDR.

او در زمان مورد به دادستان پاریس در تاریخ 10 مارس سال جاری با حمایت کارفرما که انجام یک تحقیقات مستقل به او ادعا می کند.

Stracke روز دوشنبه گفت که او خوشحال بود به شنیدن این تصمیم اضافه کرد: "من البته در اختیار مقامات فرانسوی در متن این بررسی است."

Giscard d'Estaing وکیل کاهش یافته است به نظر.

سعی کردم به او فشار دور

یادآوری این مصاحبه در تاریخ 18 دسامبر 2018, Stracke هفته گذشته گفت که او خواسته بود برای یک عکس گرفته شده با Giscard d'Estaing و همکاران او پس از مصاحبه.

"من ایستاده بود به سمت چپ خود و در حالی که گرفتن عکس او قرار داده و دست خود را در سمت چپ کمر قبل از کشویی آن را به من پشت که در آن ماند" گفت: Stracke.

همان عمل گفته بود تکرار دو بار — یک بار در در حالی که یک عکس جدید گرفته شد و بار دیگر هم زمانی که رئیس جمهور سابق شد نشان Stracke عکس از خود در کنار دیگر رهبران جهان و یا اعضای خانواده.

"من سعی کردم به او فشار دور اما من نتونست به," او گفت:.

به خارج از آنچه او به نام "بسیار اهانت آمیز" وضعیت او تبدیل به یک تصویربردار که سرنگون یک آباژور برای منحرف کردن توجه در حالی که قرار دادن یک صندلی بین رهبر سابق و روزنامه نگار.

پشت در اتاق او صحبت کرد در مورد این حادثه به مدیران.

"WDR همراه و پشت ان-Kathrin Stracke پس از این حادثه شناخته شده بود و همچنین به عنوان زمانی که او تصمیم گرفت به پرونده شکایت" تلویزیون ایستگاه سخنگوی گفت.

Giscard d'Estaing طلیعه طریق یک ولگردی و قانونی شکنی رادیکال اصلاحات به عنوان رئیس جمهور legalising سقط جنین liberalising طلاق و کاهش سن رای دادن را به 18.

او نشسته است امروز در فرانسه قانون اساسی شورای بدن وظیفه با تضمین این که قوانین مطابق با قانون اساسی است.

(FRANCE 24 با خبرگزاری فرانسه و رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن