فرانسه قوانین قرنطینه به فراغت مسافران از منطقه شنگن و انگلستان

صادر شده در: 03/05/2020 - 22:55بروز رسانی: 03/05/2020 - 22:55 فرانسه روز یکشنبه گفت که آن را نمی خواهد قرنطی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 14 اردیبهشت 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

فرانسه روز یکشنبه گفت که آن را نمی خواهد قرنطینه مسافران پس از رسیدن از اتحادیه اروپا و منطقه شنگن یا بریتانیا با توجه به کروناویروس همه گیر تناقض قبل اعلام کرد که قرنطینه خواهد اعمال می شود به تمام مسافران است.

تبلیغات

فرانسه در حال آماده سازی برای سهولت مستند اقدامات از مارس 11, اگر دولت تصمیم گرفته است برای گسترش یک "وضعیت اضطراری برای بهداشت" تا تاریخ 24 ژوئیه برای مبارزه با گسترش Covid-19.

اعلام پسوند در شنبه دولت گفته بود که هر کسی وارد فرانسه را به باقی می ماند در انزوا به مدت دو هفته فرانسوی اتباع گنجانده شده است.

اما قرنطینه قوانین را نمی شود به "هر کسی که از اتحادیه اروپا و منطقه شنگن یا انگلیس صرف نظر از ملیت خود" را به ریاست جمهوری گفت: در روز یکشنبه.

فرانسوی و شهروندان اتحادیه اروپا پس از رسیدن در فرانسه از دیگر کشورهای خارج از اتحادیه اروپا و منطقه شنگن و انگلستان "قوانین اعلام خواهد شد در روزهای آینده" را به ریاست جمهوری اضافه شده است.

کنسولگری فرانسه در بریتانیا ساخته شده بود مشابه اعلام قبلی در روز است.

"مردم از ورود به خاک فرانسه از کشورهای منطقه اروپا (EU/شنگن و انگلستان) را نمی توان با قرنطینه اندازه گیری اعلام کرد در فرانسه که جزئیات آن مشخص خواهد شد در مدت کوتاهی" کنسولگری گفت در توییتر.

تعداد مرگ و میر ناشی از COVID-19 در فرانسه شده است کاهش در روزهای اخیر با 135 مرگ و میر گزارش شده طی 24 ساعت در روز یکشنبه — کمترین روزانه شمارش از مارس 22.

خدمات بهداشت ملی گفت: این افزایش آورده فرانسه از کل مرگ و میر به 24,895 جهان پنجم بالاترین رقم پس از ایالات متحده و ایتالیا و انگلیس و اسپانیا.

فرانسه قصد دارد برای شروع به بلند کردن coronavirus مستند از مارس 11, زمانی که کودکان برای بازگشت به مدرسه در مراحل برخی از کسب و کار را بازگشایی و مردم خواهد بود قادر به سفر در 100 کیلومتر (60 مایل) از خانه های خود را بدون امضا توجیهی برای حرکت خود را.

اما وزیر بهداشت Olivier Veran یکشنبه هشدار داد که این امر بستگی دارد, ریزش های بیشتر در COVID-19 عفونت به خصوص در سخت-آمار مناطق مانند منطقه پاریس و شمال شرق فرانسه است.

دولت گفت: تعداد coronavirus موارد باید ایجاد ثبات در کمتر از 3000 در هر روز آن را گسترش آزمایش در غیر این صورت پزشکان و پرستاران می تواند به صورت موج دیگری از بیماران که آزمایش بیمارستان از مارس.

"اگر تعداد موارد جدید ثابت می کند بیش از حد بالا ما باید به تجدید نظر در تاریخ برای لغو مستند و تصمیم گیری با توجه به وضعیت در هر یک از بخش" Veran گفت: Journal du Dimanche روزنامه.

او همچنین هشدار داد در برابر برنامه ریزی تعطیلات تابستان در حال حاضر گفت: "بعید است که این ویروس در حال رفتن به تعطیلات بروید".

مقامات در حال تقلا به سطح شیب دار تا تست ظرفیت به 700000 نفر در هر هفته توسط مارس 11 که کارشناسان بهداشت می گویند ضروری است برای حاوی شیوع.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن