فرانسه از بازگشت از خارج از کشور خواست به جای خود را در Covid-19 قرنطینه

صادر شده در: 19/05/2020 - 11:06بروز رسانی: 19/05/2020 - 11:08 وزیر خارجه فرانسه Jean-Yves Le Drian روز سه شن

توسط NEWSPISHGAMANNN در 30 اردیبهشت 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

وزیر خارجه فرانسه Jean-Yves Le Drian روز سه شنبه گفت که از آوریل 20, فرانسوی شهروندان و ساکنان بازگشت از خارج از کشور خواسته خواهد شد که به جای خود را در داوطلبانه coronavirus قرنطینه.

تبلیغات

"از شنبه ما از همه مردم فرانسه ... بازگشت به فرانسه و افرادی که اقامت در فرانسه برای قرار دادن خود را در یک داوطلبانه دو هفته قرنطینه" Le Drian گفت: پخش LCI اضافه کرد که این درخواست فقط ساخته شده برای کسانی که بازگشت از کشورهای خارج از اتحادیه اروپا است.

اندازه گیری تاثیر نمی گذارد غیر اتحادیه اروپا بازدید کنندگان خارجی به عنوان بلوک بیرونی مرزهای بسته باقی می ماند در یک پیشنهاد برای جلوگیری از coronavirus بیماری همه گیر.

شده است وجود دارد هیچ قرنطینه برای شهروندان یا ساکنان بازگشت به خاک فرانسه تا به حال.

اندازه گیری های جدید را با تکیه بر "مسئولیت فردی", Le Drian توضیح داد. بازگشت مسافران می توانید انتخاب کنید که آیا برای مشاهده خودمختار مستند در خانه و یا محل دیگری.

در ماه مارس اتحادیه اروپا ممنوع اتباع خارجی از ورود به آن منطقه شنگن باز منطقه مرزی متشکل از 22 از 27 عضو با استثنا پزشکی کارگران و سفر ضروری است.

هفته گذشته این طرح به صورت مرحله به مرحله راه اندازی مجدد سفر اصرار کشورهای عضو به بازگشایی مرزهای داخلی در حالی که توصیه که مرزهای خارجی باقی می ماند بسته حداقل تا اواسط ماه ژوئن.

"در مورد داخلی مرزهای ما عمل متقابل موافقت نامه با کشورهای همسایه و می توانید تصور کنید که به تدریج ارائه کاستن از آثار مستند و همه گیر نیست سر ما قادر خواهد بود به تجدید نظر در این بسته اقدامات" گفت: Le Drian.

"من فکر می کنم که به تدریج از ژوئن 15, ما قادر خواهد بود برای شروع یک کلی کاهش حداقل این چیزی است که من امیدوارم."

فرانسه اصلی Charles-de-Gaulle airport شمال پاریس, نصب دوربین های حرارتی برای تشخیص ورود مسافران با تب بالا یکی از علائم عفونت کروناویروس.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن