فرانسه شورای علمی مخالف نیست به انتخابات محلی اجرا در ژوئن

صادر شده در: 19/05/2020 - 12:37Modified: 19/05/2020 - 12:40 فرانسه در شورای علمی گفت: با آن مخالف نیست به بر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 30 اردیبهشت 1399

صادر شده در: Modified:

فرانسه در شورای علمی گفت: با آن مخالف نیست به برگزاری دور دوم انتخابات محلی در ماه ژوئن هر چند از آن اشاره به "مهم" سلامت خطرات ذاتی در یک انتخابات. پانل توصیه به دولت برای ارزیابی مجدد شرایط برای رای 15 روز قبل از آن برگزار می شود.

تبلیغات

رای دهندگان فرانسوی رفت و به پای صندوق های رای برای دور اول در سراسر کشور انتخابات محلی در مارس 15, دو روز قبل به کشور تحمیل سخت مستند اقدامات میان شیوع کروناویروس. دوم و نهایی انتخابات در ابتدا با توجه به محل در تاریخ 22 مارس به تعویق افتاد. اگر چه 30,000 شهرداری انتخاب مسئولان خود را در دور اول 5,000 بیشتر نیاز به اجرا کردن.

شورای علمی ارائه مشاوره به دولت در این بیماری همه گیر به دنبال "به تاکید است که وضعیت سلامت تا به حال به طور قابل توجهی بهبود یافته در مقایسه با شروع از مستند" آن گفت: در مشاوره انتشار سه شنبه. "اما آن را دشوار است به پیش بینی وضعیت نامشخص برای سال آمده است."

این پنل اشاره کرد که وجود دارد "قابل توجهی خطرات بهداشتی مربوط به مبارزات انتخاباتی... اگر انتخابات در حال سازماندهی این سازمان از کمپین باید عمیقا تغییر".

بدن خواسته است که شرایط بهداشتی بود مجددا 15 روز قبل از هر رای برگزار شد و که پایدار نظارت را در طول 15 روز است که به دنبال انتخابات.

نخست وزیر Édouard فیلیپ پرسید: این شورا در پایان ماه مارس به تحویل آن مشاوره در برگزاری یک رأی دوم اما دولت نه به طور سیستماتیک به دنبال پنل مشاوره در سراسر این بیماری همه گیر.

بیش از 28000 نفر فوت کرده اند به عنوان یک نتیجه از Covid-19 در فرانسه آغاز شد که کاهش مستند اقدامات on May 11.

(FRANCE 24 با رویترز و خبرگزاری فرانسه)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن