تازه Covid-19 شیوع بیماری منجر به محلی مستندات در سراسر جهان

صادر شده در: 16/07/2020 - 22:19 تازه شیوع کروناویروس منجر به تمدید بیشتر موضعی, مستندات -- تاثیر قرار میلیون

توسط NEWSPISHGAMANNN در 27 تیر 1399

صادر شده در:

تازه شیوع کروناویروس منجر به تمدید بیشتر موضعی, مستندات -- تاثیر قرار میلیون ها نفر به ویژه در هند و کالیفرنیا در حالی که چندین کشور اروپایی را سخت تر محدودیت.در اینجا یک نمای کلی از تحولات اخیر.

تبلیغات

اروپا

اسپانیا: ساکنان سه منطقه در بارسلونا حومه لهسپیتلت د للبرگت باید ماندن در خانه در میان یک تجدید حیات کاتالان مقامات منطقه ای گفت:. شنبه تا به حال دیده می شود ساکنان گفت: برای ماندن در خانه در یک منطقه در داخل و اطراف شرقی شهرستان Ourense, اندازه گیری مؤثر در اطراف 160,000 مردم است. آنها مجاز به ترک برای رفتن به محل کار و خرید مواد غذایی و یا دارو و یا ورزش.

حرکت به reconfine مردم محلی تا به حال باعث حقوقی بست در جولای 13 هنگامی که یک دادگاه محلی مسدود سفارش جدید باعث دولت منطقه ای به تصویب تغییرات قانونی.

پرتغال: مستند در خانه و در محل بوده است از ژوئیه 1 به صورت 700,000 نفر در لیسبون منطقه برای یک دوره حداقل دو هفته.

بریتانیا: در 30 ژوئن در شهر لستر شروع به ترجمه دو هفته مستند با غیر ضروری مغازه ها بستن. Facemasks -- در حال حاضر اجباری در اسکاتلند -- نیز تبدیل شده به طوری که در تمام مغازه ها و سوپر مارکت ها در انگلستان از تاریخ 24 ژوئیه.

ایرلند: داشتن برنامه ریزی برای باز کردن میله به طور کامل از جولای 13 که تصمیم گیری است که در حال حاضر تحت فشار قرار دادند به اوت 10 بعد از یک تجدید حیات از موارد. تجمعات محدود به 50 نفر در داخل خانه و خارج از منزل 200 در حالی که با پوشیدن ماسک در مغازه ها اجباری خواهد بود.

فرانسه: با پوشیدن ماسک در همه موسسات داخلی به روی عموم باز خواهد بود واجب از هفته آینده.

بلژیک: پوشیدن ماسک -- در حال حاضر مورد نیاز در حمل و نقل عمومی -- ساخته شده بود اجباری از جولای 11 برای تمام سن 12 و بالاتر در محصور فضاهای عمومی از جمله مغازه های سینما, کتابخانه و مکان عبادت به عنوان موارد کمی افزایش می یابد.

آلمان: به رغم این کشور که کمتر تحت تاثیر این بیماری همه گیر از بسیاری از همسایگان خود در آلمان به كار فدرال و دولت های منطقه به توافق رسیده اند سخت تر و هدفمند تر مستند اقدامات شامل محلی شیوع بیماری و دفع خطر دوم coronavirus موج از جمله ممنوعیت سفر "در داخل و خارج از مناطق آسیب دیده است."

مجارستان: که دولت مجارستان روز یکشنبه گفت که محرومیت از سفر آمریکای جنوبی و آفریقا و بسیاری از آسیا و محدود کردن ورود از چندین کشور اروپایی پس از در سراسر جهان, خوشه در coronavirus موارد است.

آسیا

هند: در شمال هند در ایالت بیهار با جمعیت حدود 125 میلیون نفر تحت 15 روز مستند از جولای 16 ژوئیه 31. جنوب شهر و آن را hub بنگلور خانه به بیش از 13 میلیون نفر نیز شروع یک هفته حبس در جولای 14.

محدودیت های جدید را نیز معرفی شده است در غرب شهر پونا و کشورهای دیگر از جمله اوتار پرادش خانه به 200 میلیون نفر از مردم به شدت ضربه تامیل نادو و آسام.

فیلیپین: 250 ، 000 ساکنان Navotas منطقه در مانیل خواهد به بازگشت به مستند برای دو هفته در روزهای آینده یک مقام رسمی گفت: در جولای 13.

آذربایجان: سخت مستند ابقاء شد از 22 ژوئن تا اوت 1.

ازبکستان: آسیای مرکزی ملت تحمیل یک مستند جدید در جولای 10. رستوران ها و مراکز ورزشی و استخرهای شنا و غیر غذایی در مغازه ها بسته هستند تا اوت 1.

آمریکا

ایالات متحده آمریکا کالیفرنیا در تاریخ 13 ژوئیه به شدت نورد بازگشایی برنامه ها و دستور داد تمام داخلی رستوران ها و کافه ها و سینماها به دوباره. کلیساها ورزشگاه و مراکز خرید و سالن مو و غیر ضروری دفاتر باید بسته داخلی عملیات در نیمی از دولت را در بدترین ضربه و پرجمعیت ترین استان ها از جمله لس آنجلس.

آرژانتین: یک سفت مستند اقدامات در بوئنوس آیرس و اطراف آن منطقه تحمیل شده از ژوئیه 1 به 17.

کلمبیا: بوگوتا در جولای 13 اجرا سخت منطقهای مستند مؤثر بر 2.5 میلیون نفر برای محدود کردن جنبش برای دو هفته آینده.

آفریقا

مراکش: شهر Tangiers و جمعیت آن حدود یک میلیون و قفل شده را دوباره پس جولای 13.

ماداگاسکار: آنتاناناریوو پایتخت رفته زیر یک تازه مستند به آخرین تا جولای 20.

آفریقای جنوبی: منع رفت و آمد از 9:00 pm 4:00 am آمد به اثر در جولای 13.

میانه

غرب بانک: تشکیلات خودگردان فلسطین در تاریخ 12 ژوئیه تمدید یک مستند از کرانه تصمیم گرفت در جولای 3, همچنین اعمال مقررات منع رفت و آمد.

اسرائیل: محدودیت های جدید به اجرا در آمد و در 7 ژوئیه از جمله بسته شدن میله و ورزشی مراکز و محدودیت در تعداد زیادی از مردم در اماکن عمومی. برخی از شهرها و محلات سراسر کشور در نظر گرفته شده همه گیر نقاط در حال زندگی می کنند و حتی محدودیت های سختگیرانه تر.

اقیانوسیه

استرالیا: پنج میلیون نفر شده اند موظف به ماندن در خانه پس از 9 ژوئیه به مدت شش هفته در استرالیا, دومین شهر بزرگ ملبورن. ایالت ویکتوریا که در ملبورن واقع شده است و دارای بسته تمام مرزهای خود را برای حفاظت از سایر نقاط کشور است.

(AFP)



v.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن