از coronavirus سیاه و سفید به خاکستری

توسط adamg در دوشنبه 05/18/2020 - 9:20در دکتر رابین Schoenthaler یک انکولوژیست در جرم است. عمومی, فایل,

توسط NEWSPISHGAMANNN در 29 اردیبهشت 1399

دکتر رابین Schoenthaler یک انکولوژیست در جرم است. عمومی, فایل, آخرین گزارش از خط مقدم: همه چیز در حال بهتر شدن حتی اگر بسیار به آرامی MGH به کاهش تعداد تخت ICU و آغاز بازگشایی اتاق عمل برای غیر Covid-19 بيمار. "مسطح منحنی از طریق سخت اجتماعی فاصله می کرد و حتی در یک منطقه به عنوان سخت-آمار به عنوان بوستون" او گزارش می دهد.

اما در حال حاضر می آید دوباره باز و بدون حتی یک واکسن یا درمانی برای درمان یک بیماری بالقوه کشنده.

چند ماه گذشته آنقدر فوق العاده سخت در بسیاری از سطوح اما یکی از چیز خوب بود و چه پس از آن سیاه و سفید: در خانه بمانند ، در حال حاضر ما در حال رفتن به حرکت به یک نوع متفاوت از سخت. ما در حال رفتن به سیاه و سفید نمی; آن را به خاکستری است. ...

دوره کمون برای Covid است 2-14 روز با متوسط 5 و بسیاری از مردم منتظر تست کنید. پس از آن طول می کشد حداقل دو هفته پس از قرار گرفتن در معرض بزرگ برای دیدن یک چشم انداز مثبت در موارد و پس از آن طول می کشد تا حداقل چند هفته بیشتر به افزایش مرگ و میر.

بنابراین اگر ما باز ماساچوست در مارس 19, ما واقعا نمی دانیم این تاثیر تا وقتی که در اواخر ماه ژوئن است. در ضمن هر کس بیش از همه اخبار و رسانه های اجتماعی خواهد بود هش کردن بیش از هر چشم انداز مثبت و رکود اما واقعیت این است که: ما نمی خواهد می دانم که اگر ما خوب تا زمانی که ما به دنبال در آینه و در عین حال همه چیز خاکستری خواهد بود. و من نفرت خاکستری است.

رایگان tagging:

آگهی:



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن