از اموی امپراتوری عثمانی از شاهکارهای هنر اسلامی

صادر شده در: 30/07/2020 - 13:06 از گسترش امپراتوری اموی در قرن هفتم تا زمان سقوط عثمانی در اوایل قرن 20th, م

توسط NEWSPISHGAMANNN در 9 مرداد 1399

صادر شده در:

از گسترش امپراتوری اموی در قرن هفتم تا زمان سقوط عثمانی در اوایل قرن 20th, مسلمان, هنرمندان تولید یک جریان از شاهکارهای است که گردش در سراسر جهان – adorning مکان های عبادت دادگاه های سلطنتی و بزرگ خوابگاه از اشراف. فرانسه 24 طول می کشد نگاه نزدیک در برخی از گنجینه های هنر اسلامی.

تبلیغات

مجموعه هنر اسلامی در جشن موزه ها مانند موزه لوور در پاریس و نیویورک را شهری موزه هنر نمایش گذاشتن انواع غنی از تکنیک ها و مواد اعزام هنرمندان زندگی اسلامی در جهان است.

بر خلاف باور عموم آثار هنر اسلامی هستند در درجه اول مذهبی است. هنرمندان و صنعتگران دوباره نقوش و تکنیک های قبل از اسلام هنر جدید برای ایجاد زیبایی است که صفحه نمایش شگفت انگیز ترکیبی از فرهنگ ها و تمدن قصد بازگشت به دوران باستان است.

هنر خوشنویسی توسعه داده شد در طول سلطنت Umayyid سلسله – که اداره بسیاری از کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا از اواسط قرن هفتم تا اواسط قرن هشتم قبل از بقایای خلافت ایجاد یک امارت در قرطبه در اسپانیا که به طول انجامید تا قرن 11th.

خوشنویسی پدید آمده در بخشی از ممنوعیت استفاده از چهره انسان در داخل ساختمان های مذهبی و مرکزیت از زبان عربی در فرهنگ است. در علاوه بر این به هنر دست خط مساجد از آن دوران ویترین یک ترکیب استثنایی از موزاییک و شاخ و برگ قرض گرفته شده از یونان و رم باستان.

بزرگ Umayyid مساجد دمشق و قرطبه قرن 15 "مسجد آبی" در ایران و 17 قرن تاج محل تمام نمونه غنی زیبایی شناسی به خود جلب کرد که در مهارت هنرمندان از آرایه ای از رشته های: شیشه صنعتگران لوستر-سازندگان طلافروشان upholsterers و بسیاری دیگر با استفاده از مواد مانند طلا, جید, سنگ مرمر سیاه و سفید چوب بلسان بنفش.

زیبایی این هنر و معماری نیز محصول علمی نفوذ در هنر اسلامی. نمونه هایی از این شامل اسطرلاب – مورد استفاده توسط دانشمندان و ملوانان به دقت اشاره کردن موقعیت سیاره ها و ستاره ها – و خطی عربی ترجمه شده از قرن اول کار یونانی De Materia Medica در نهم-قرن بغداد. هر دو از آنها را به ما نشان می دهد یک فرهنگ با علم در قلب آن را به عنوان به خوبی به عنوان با شکوه آثار هنری در حق خود.

خلافت عباسی – که سرنگون شک در سال 750 – راه اندازی یک فشار بزرگ برای ترجمه به ویژه از علم و فلسفه از یونان و رم باستان. در انجام این کار آنها وقف بسیاری از نسخه های خطی -- و همچنین به عنوان فراوان دانش علمی – که به تصویب رسید با غرب و کمک به رنسانس.

انسان و حیوان تصاویر

معماری جواهرات در قالب مساجد با استفاده از زیبایی شناسی بر اساس خوشنویسی, گل, رنگ و هندسه به جای تصویر انسان. اما جاهای دیگر مانند کاخ ها و خانه های اشراف و اشیاء تزئینی و کتاب های ساخته شده کافی با استفاده از آمار و ارقام از مردم و حیوانات.

این Monzon شیر یکی از مهمترین نمونه های این سبک است. در حال حاضر بر روی صفحه نمایش در موزه لوور, این بازیگران برنز شاهکار تولید شد در اندلس (اسلامی-دوران اسپانیا) و کارشناسان بر این باورند که تولید شده در 12 یا 13 قرن و استفاده به عنوان دهان چشمه. یک 17th-century ایران کاشی پانل بر روی صفحه نمایش در این ملاقات در نیویورک نشان می دهد یک زن خدمت شراب به اروپا ،

کتاب مصور ارائه مشابه اثبات آزادی بیان موجود به هنرهای اسلامی. قابل توجه نمونه شامل فارسی شعر حماسی شاهنامه نوشته شده و در آغاز قرن 11th – و جامی-al-tawarikhیک 14 قرن از ادبیات و تاریخ است که شامل یک نقاشی از حضرت یونس و یک فرشته.

تکنیک های از هنر اسلامی مورد استفاده قرار گرفت در غرب در بعد از قرن ها از جمله در معماری اسپانیایی و ایتالیایی شیشه ای-ساخت. آثار هنری از مد افتاده توسط صنعتگران مسلمان نیز مورد استفاده توسط اروپایی ها برای مراسم مذهبی. شاید مهمترین نمونه از این Baptistère de Saint Louis, یک مزین جام ساخته شده از چکش برنجی با طلا و نقره و niello لنت. ساخته شده در مصر در طول مملوک Sultanate آن استفاده می شود برای غسل تعمید از چندین پادشاهان فرانسه از جمله لویی سیزدهم بود که تعمید در سال 1606.

این سفر که هنر اسلامی ساخته شده است که در سراسر جهان غرب است که یک عهد به رابطه صمیمی بین این دو فرهنگ به عنوان خوب به عنوان به چگونه این آثار بخشی از میراث همه بشریت است.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب