از "تحت کنترل' به 'بحرانی': چهار سناریوهایی را برای Covid-19 در فرانسه

صادر شده در: 06/06/2020 - 17:55بروز رسانی: 06/06/2020 - 17:55 ملی فرانسه شورای علمی است و پیش بینی چهار احتم

توسط NEWSPISHGAMANNN در 17 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

ملی فرانسه شورای علمی است و پیش بینی چهار احتمال زیاد در آینده برای این کشور Covid-19 اپیدمی از یک وضعیت که در آن ویروس باقی می ماند "تحت کنترل" به "بحرانی" بحران بهداشتی. فرانسه 24 طول می کشد نگاه در حالات ممکن است.

تبلیغات

شورای علمی مسئول ارائه مشاوره به دولت فرانسه در مورد چگونه به مقابله با بهداشت و درمان اضطراری مانند coronavirus بحران, مجموعه ای از آن چهار بالقوه حالات در 4 ژوئن در تلاش برای "پیش بینی اقدامات مورد نیاز" برای اجتناب از نیاز به دوباره تحمیل یک مستند.

فرانسه شروع به بلند کردن آن مستند, on May 11 است و به تدریج کاهش-اجتماعی فاصله گرفته است. دوم و جدید ترین مرحله در فرآیند آغاز شد و در ژوئن 2, زمانی که کشور, گرامی, رستوران ها, کافه ها و بارها اجازه داده شد به بازگشایی اما برای تراس-تنها خدمات در سخت ترین-آمار مناطق از جمله پاریس ،

در زیر چهار بالقوه حالات شورای علمی است و پیش بینی برای آینده Covid-19.

یک بیماری همه گیر 'تحت کنترل'

این خوش بینانه ترین سناریو از چهار و خوشبختانه یکی که مقامات فرانسوی می گویند در حال وقوع است که همه چیز ایستاده است. در مه 29, فرانسه آژانس بهداشت عمومی اظهار داشت که "هیچ نشانه ای" از یک تجدید حیات در Covid-19 رغم اولیه کاهش مستند اقدامات است که در ماه مه آغاز شد 11. رئیس شورای علمی Jean-François Delfraissy گفت: در تاریخ 5 ژوئن که این ویروس باقی مانده است "تحت کنترل".

اگر نشانه های کلیدی مانند تعداد اورژانس بيمارستان بازديد Covid-19 تعداد بیماران در بخش مراقبت های ویژه و تعدادی از تست مثبت – هنوز هم تشویق پس از حداقل دو ماه "بدون مشکل خوشه" از این ویروس در حال ظهور فرانسه می تواند اعلام کند که این وضعیت همچنان تحت کنترل شورای گفت.

حتی پس از, شورای توصیه می کند که فرانسه خود را حفظ سطح فعلی اجتماعی فاصله استفاده از ماسک صورت و ادامه "آزمون ردیابی منزوی" رویکرد به مهر کردن ویروس گسترش به معروف پیشگام توسط کره جنوبی با موفقیت های قابل توجه در مراحل اولیه این بیماری همه گیر.

'بحرانی خوشه' در مناطق محلی

بر اساس آنچه اتفاق افتاده است در آلمان و برخی از کشورهای آسیایی در طول هفته های اخیر شورای علمی گفت: متوسط این سناریو به احتمال زیاد به وجود می آیند "در هفته های آینده". در خصوص آن گفت: مقامات دولتی باید مراقب باشند در مورد محل کوچک "بحرانی خوشه" از آلودگی که در آن ویروس می تواند "بسیار سریع".

در این سناریو شورا پیشنهاد یک "زود سریع و گسترده پاسخ" در هر زمینه که در آن Covid-19 در حال گسترش است. اجتماعی-فاصله اقدامات باید تقویت شود با یک رویکرد پیشگیرانه برای جداسازی بخش های آسیب پذیر از جمعیت مانند افراد مسن. "آزمون ردیابی منزوی" رویکرد باید به شدت در این مناطق سریع آلودگی; تست "را نمی توان محدود به مردم با علائم داخل خوشه" شورای گفت.

این هدف فراگیر در این سناریو می تواند به محدود کردن تعداد موارد بیرون آمدن از خاص خوشه برای جلوگیری از coronavirus resurging در سراسر کشور.

فرانسه در حال حاضر در محل قرار داده و سیاست های خاص برای ضربه زدن نقاط کشور – برای مثال مستند اقدامات در آنجا ماند و در جای دیگر در Val d'oise منطقه در نزدیکی پاریس به دلیل وجود هنوز هم عمده خوشه Covid-19 موارد وجود دارد.

یک سطح پایین' اپیدمی

در مورد "سطح پایین اپیدمی", Covid-19 خواهد گسترش در سراسر یک کل منطقه از فرانسه و یا حتی کل کشور است. این بیماری را از طریق های مختلف محلی خوشه زور زدن مقامات توانایی برای نظارت بر انتقال زنجیر.

این شورا گفت که این نتیجه ممکن است بوجود می آیند اگر مردم موفق به توجه اجتماعی-فاصله اقدامات در خصوص مقدار قابل توجهی از سفر غیر ضروری بین مناطق فرانسه را تهدید به تشویق این ویروس را گسترش.

اگر وجود دارد یک افزایش عمده ای در بسیاری از افراد آزمایش مثبت این شورا توصیه می کند تقویت اقدامات موجود اجتماعی مانند فاصله, ramping تا "آزمون ردیابی منزوی" برنامه های افزایش ظرفیت بیمارستان و اجرای اقدامات لازم برای محافظت از کسانی که در خانه های سالمندان. اگر این اقدامات را به شورای گفت دوباره تحمیل تمام عیار مستند ممکن است لازم باشد.

یک 'بحرانی' وضعیت سلامت

این است که بدبین ترین از همه سناریوهای مطرح شده توسط شورای علمی. این امر ناشی از شکست این اقدامات شامل Covid-19 در صورت سوم سناریو. دولت را مجبور به در نظر گرفتن یک دوم مستند به کاهش "غرق مراقبت ويژه".

در یک سوی این شورا اشاره کرد یکی دیگر از دوره حبس خواهد بود نامطلوب در "اجتماعی و اقتصادی" زمینه. اما باید در نظر گرفته شود برای جلوگیری از شدید فشار در بخش های مراقبت ويژه که دیده می شد در فرانسه و منطقه پاریس در اوج این بیماری همه گیر.

اگر دولت تنها هدف این است که برای کاهش تعداد افراد در حال مرگ از Covid-19 آن را "همیشه ترجیح داده شده" را به شما معرفی مستند "اوایل" شورای گفت. اما محدود کردن افزایش در میزان مرگ و میر ناشی از overstrained مراقبت ويژه است "جایگزین هدف".

این شورا تأکید بر اهمیت پیگیری این ویروس را گسترش برای جلوگیری از این سناریو چهارم.

دولت هفت طرح برخورد با پتانسیل سربازان ارتش در موارد طی هفته های آینده. این اقدامات باید "کشیده شده تا در حال حاضر" به طوری که می توان آنها را در جای خود قرار داده "را به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است" اگر لازم باشد شورای علمی گفت.

این مقاله ترجمه شده از نسخه اصلی در فرانسه.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن