خشم در فرانسه به معترضان اسلم پاکسازی را انتخاب وزیر کشور را متهم به تجاوز به عنف

صادر شده در: 11/07/2020 - 12:19Modified: 11/07/2020 - 12:26 شعار "مصونیت از مجازات است بیش از!" یا رقص زن در

توسط NEWSPISHGAMANNN در 21 تیر 1399

صادر شده در: Modified:

شعار "مصونیت از مجازات است بیش از!" یا رقص زن در برابر خشونت جنسی فعالان حقوق زنان اعتراض روز جمعه در شهرهای متعدد در فرانسه و خارج از کشور علیه رئیس جمهور امانوئل پاکسازی انتصاب جدید وزیر کشور که متهم به تجاوز به عنف و وزیر دادگستری که به حداقل برسد #MeToo جنبش است.

تبلیغات

اقدامات آغاز شده و صبح روز جمعه در دیژون که در آن وزیر کشور جدید جرالد Darmanin و نخست وزیر ژان کستکس شد جلسه با پلیس است. ده فمینیست برگزار شد از آگهی ها و نشانه محکوم کردن Darmanin و تجاوز به عنف فرهنگ است.

بعد یکشنبه در مقابل تالار شهر پاریس, زنان برگزار اوباش فلش و انجام رقص و آواز "یک متجاوز در مسیر شما" آغاز شده توسط فمینیست در شیلی تبدیل شده است که یک بین المللی وحدت گریه در برابر خشونت و قربانی بشود.

این جوان متنوع جمعیت ترین ماسک - خواستار Darmanin استعفای تراوش خشم در پاکسازی که وعده داده بود به مبارزه با خشونت جنسی یک آرمان بزرگ دوره خود را. نشانه بخوانید "Darmanin نام قربانیان خوار" یا "قربانیان ما دیدن شما".

یکی از سخنرانان که شناسایی و خودش را تنها به عنوان Margaux گفت: "بدون سوال اساسی حق به برائت نامزدی را از یک مرد متهم به تجاوز به عنف به یاد ما چقدر جنسی و جنسیتی خشونت نرمال است به حداقل رسانده و از جمله در بالاترین سطح دولت است."

"پیام های ارسال شده بسیار روشن است: متجاوزان نترس," او گفت: جمعیت حدود 1000 نفر است.

فمینیستی گروه Nous Toutes و دیگران اعلام کرد دیگر اقدامات جمعه در شهرستانها و همچنین در سفارتخانه ها و یا کنسولگری در لندن, سیدنی, مونترال, برلین بروکسل بارسلونا و تل آویو.

دولت فرانسه گفت: این باقی می ماند متعهد به برابری جنسیتی و دفاع از وزرای جدید تاکید بر اصل برائت.

Darmanin بصورتی پایدار و محکم رد اتهام تجاوز به عنف و تحقیقات در جریان است. جدید وزیر دادگستری اریک Dupond-مورتی است که یک وکیل است که در دفاع از یک دولت عضو متهم به تجاوز و حمله جنسی و تمسخر زنان صحبت کردن به عنوان یک نتیجه از #MeToo جنبش است.

فعالان همچنین ابراز نگرانی در مورد تجاوز به حقوق Darmanin مسئول پلیس فرانسه به دلیل مخالفت با ازدواج همجنسگرایان و قبل از فرانسه قانونی آن در سال 2013 است.

"ما تصور ما در حال درمان مانند احمقها" گفت: پاریس از معترضان Alix Joly 25 ساله دانشجوی کارشناسی ارشد. زمانی که او شنیده ام در مورد آخرین دولت نامزد او گفت: "من خندید اما تلخی."

اعتراض آمد میان رشد رسیدگی به اتهامات حداقل 26 زنانی که در خیابان های پاریس هنرمند شناخته شده در تاریخی, Montmartre, محله مورد تجاوز یا تجاوز جنسی آنها است. این هنرمند-عکاس می گوید: او هرگز raped هر کسی. وکلا برای شاکیان می گویند که او به طور سیستماتیک صید دختران نوجوان یا زنان جوان plied آنها را با الکل یا مواد مخدر و در زمان به خطر انداختن عکس به طوری که آنها خواهد بود بیش از حد شرمنده به گزارش آنچه اتفاق افتاده است.

(AP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن