جورج فلوید به عنوان یک کودک می خواستم برای تبدیل شدن به دیوان عالی کشور قاضی' معلم به یاد

صادر شده در: 10/06/2020 - 18:01اصلاح: 10/06/2020 - 18:01 Waynel سکستون جورج فلوید را معلم سابق در بر داشت یک

توسط NEWSPISHGAMANNN در 21 خرداد 1399

صادر شده در: اصلاح:

Waynel سکستون جورج فلوید را معلم سابق در بر داشت یک مقاله کوتاه و نقشه کشی است که او در کلاس دوم. در آن زمان او رویای تبدیل شدن به یک دادگاه عالی عدالت.

تبلیغات

در مه 25, 46 ساله آفریقایی-آمریکایی جورج فلوید درگذشت در طول بازداشت به اتهام عبور تقلبی $20 bill در مینیاپولیس, مینه سوتا. درک چوین یک زن 44 ساله سفید افسر فشرده است یک زانو را به گردن او دقیقا هشت دقیقه و 46 ثانیه و با وجود درخواست از "من نمی توانم نفس بکشم".

ضبط ویدئو از فلوید مرگ منتشر شده در رسانه های اجتماعی مشتعل در سراسر جهان علیه خشونت پلیس و نژادپرستی.

پس از یادگیری از مرگ او معلم سابق خود Waynel خادم به خاطر آن است که او هنوز هم تا به حال برخی از کار خود را از درجه دوم: یک مقاله کوتاه و نقشه کشی با الهام از ماه تاریخ سیاه است که در آن جورج فلوید تصور آینده خود را به عنوان یک دادگاه عالی عدالت.

"هر روز در طول ماه تاریخ سیاه مطالعه ما متفاوت سیاه و سفید معروف آمریکایی," او توضیح داد. "و پس از پری تا به حال شده است به خصوص تحت تاثیر قرار ترگود مارشال. و او نوشت که زمانی که او بزرگ شده, او می خواست برای تبدیل شدن به یک دیوان عالی و قاضی است."

جوان فلوید نوشت: "هنگامی که مردم می گویند, 'خود را به افتخار او به غارت بانک.' من را بگو نشسته بود.' و اگر او نمی کند من بگویید گارد او را به خارج. سپس من را مورد ضرب و شتم من چکش روی میز, پس از آن همه خواهد آرام باشد."

او همچنین جلب یک عکس از خود را به عنوان یک قاضی.

"من نمی دانم او به عنوان یک بزرگسال. من فقط می دانم این قطعه کوچک از او. اما هیچ کس شایسته بود به قتل در راه است که او" خادم گفت.

جورج فلوید مراسم تشییع جنازه صورت گرفت در تاریخ 9 ژوئن در شهر هوستون که در آن هزاران نفر به صف ایستادند برای ادای احترام خود را.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب