جورج فلوید مرگ دردناک یادآوری آفریقایی-آمریکایی جامعه مبارزه علیه نژادپرستی

صادر شده در: 02/06/2020 - 09:31ویرایش: 02/06/2020 - 09:35 یک هفته پس از جورج فلوید درگذشت در دست پلیس در مین

توسط NEWSPISHGAMANNN در 13 خرداد 1399

صادر شده در: ویرایش:

یک هفته پس از جورج فلوید درگذشت در دست پلیس در مینیاپولیس, تظاهرات در سراسر آمریکا هنوز رفتن قوی. اما در صحنه ای که او درگذشت اعضای آفریقایی-آمریکایی و جامعه در روز دوشنبه مسالمت آمیز جمع آوری شده برای پرداخت احترامات خود را و به یاد خود را ثابت مبارزه علیه نژادپرستی سیستماتیک. فرانسه 24 Kethevane Gorjestani گزارش.

تبلیغات

صدها نفر از مردم در روز دوشنبه با حضور در صحنه که در آن فلوید یک آمریکایی آفریقایی تبار غیر مسلح کشته شد به دست یک افسر پلیس و یک هفته پیش از آن. اگر چه جمع آوری شد تا حد زیادی در مورد پرداخت ادای احترام با گل نماز و شعارهای آن نیز در خدمت به عنوان یک یادآوری دردناک از مبارزات روزانه آفریقایی-آمریکایی ها علیه نژادپرستی سیستماتیک.

"این غم برای آمریکایی های آفریقایی تبار در اطراف در اینجا چون ما در حال حاضر سوال که جایگاه ما در امریکا است. و با چیزهایی مثل این اگر ما نمی ایستادگی ما در حال نشان دادن آنها را که ما اجازه می دهد این مسائل [اتفاق]. ما شده ایم اجازه می دهد آن را برای بیش از حد طولانی در حال حاضر," تامی Macbrayer که سازمان جمع آوری و گفت: فرانسه 24.

پس از سال 2014 حداقل 100 آفریقایی-آمریکایی از جمله Trayyon مارتین, مایکل براون, ساندرا مطلوب و اریک گارنر فوت کرده اند در دست پلیس است. و مرگ آنها را دامن زده بسیار واقعی ترس در آفریقایی-آمریکایی جامعه است.

"هر شب من نگران فرزندان من. من آهنگ مکان خود را. و من عمدتا کودکان خوب شما می دانید منظورم چیست؟," گفت: یک آفریقایی-آمریکایی که نمی خواست به نام او.

"ترس فقط دانستن نیست. که اگر شما لازم نیست بالا بردن دست خود را و یا اگر شما کشیده بیش از این می تواند خود را آخرین روز زندگی در اینجا. آن را قریب به اتفاق قربانیان."

برای تماشای کامل گزارش بر روی پلیر بالا.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب