آلمانی هواپیمایی لوفت هانزا برای کاهش 22,000 شغل در میان Covid-19 رکود

صادر شده در: 11/06/2020 - 12:03بروز رسانی: 11/06/2020 - 12:03 آلمانی هواپیمایی لوفت هانزا روز پنجشنبه گفت که

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

آلمانی هواپیمایی لوفت هانزا روز پنجشنبه گفت که این امر باید به بریده بریده 22,000 شغل تمام وقت آن را به عنوان پیش بینی خاموش بهبود در تقاضا برای سفر زیر coronavirus بیماری همه گیر.

تبلیغات

"بهبود در تقاضا در حمل و نقل هوایی بخش خواهد بود آهسته در آینده قابل پیش بینی" هواپیمایی گفت.

گروه عمل خواهد شد حدود 100 کمتر هواپیما پس از بحران منجر به "مجموع 22,000 کمتر وقت موقعیت در گروه لوفت هانزا نیمی از آنها در آلمان".

این پست را تا 16 درصد از گروه لوفت هانزا کل نیروی کار 135,000.

شرکت هواپیمایی گفت: با این حال که آن را نگاه کنید که چگونه آن را می تواند با استفاده از طرح برای کوتاه تر ساعت کار و سایر بحران ترتیبات برای جلوگیری از آشکار بررسی قرار گرفته است.

لوفت هانزا مانند همسالان خود بوده است به زانو در آورده محدودیت های معرفی شده برای جلوگیری از گسترش این کوروناویروس.

حدود 700 نفر از گروه 763 هواپیما بودند که ریشه در اوج مستندات و آن را مجبور به محل 87,000 کارگران در دولت مورد حمایت کوتاه ساعت طرح.

لوفت هانزا هیئت نظارت در هفته گذشته تایید و نه میلیارد یورو و بانک مرکزی اروپا از دولت آلمان پس از شرکت نوشته شده در سه ماهه اول از دست دادن خالص از 2.1 میلیارد یورو (2.3 میلیارد دلار).

نجات را ببینید دولت آلمان را 20 درصد سهام خود در این گروه با یک گزینه در بیشتر از پنج درصد به علاوه یک سهم برای جلوگیری از تصاحب خصمانه.

شرکت هواپیمایی نیز از دست داده و جای آن در فرانکفورت است Dax 30 شاخص پس از آن قیمت سهم سقوط کرد.

"بدون کاهش قابل توجهی در هزینه های پرسنل در طول بحران ما را از دست ندهید این فرصت از بهتر راه اندازی مجدد از بحران و خطر گروه لوفت هانزا از بحران در حال ظهور به طور قابل توجهی ضعیف گفت:" مایکل Niggemann که سران شرکت هواپیمایی منابع انسانی و امور حقوقی ادارات.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن