آلمان و فرانسه افزایش حمایت برای کسانی که به دنبال جهانی پاسخ' به Covid-19

صادر شده در: 25/06/2020 - 16:57ویرایش: 25/06/2020 - 16:59 آلمان و فرانسه ابراز سیاسی و پشتوانه مالی برای ساز

توسط NEWSPISHGAMANNN در 5 تیر 1399

صادر شده در: ویرایش:

آلمان و فرانسه ابراز سیاسی و پشتوانه مالی برای سازمان بهداشت جهانی در مبارزه با کروناویروس در روز پنج شنبه با برلین گفت: آن را به یک رکورد یک و نیم میلیارد یورو در بودجه و تجهیزات در این سال – در حالی که همچنین خواستار اصلاحات بحرانزده آژانس.

تبلیغات

که رئیس Tedros Adhanom Ghebreyesus گفت که آژانس با انتقاد از آمریکا برای آرام کردن علامت در مقابله با این بیماری همه گیر شد و گرفتن حمایت از آن مورد نیاز است که مذاکرات با اعضای متحده بوده است "بسیار سازنده".

"ما در حال گرفتن امروز همه حمایت ما نیاز سیاسی و مالی. هر دو کشور آلمان و فرانسه در حال مدت طولانی است که و جهانی سلامت" Tedros گفت: در یک کنفرانس خبری که در مقر.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در ماه گذشته که ایالات متحده برش روابط با چین-محور" که اما او هنوز به طور رسمی به اطلاع آژانس سازمان ملل متحد.

ایالات متحده بزرگترین کلی کمک کننده به ژنو مبتنی بر که کمک بیش از 400 میلیون دلار در سال 2019 حدود 15 درصد از بودجه خود را.

"جدا شده ملی در پاسخ به مسائل بین المللی هستند محکوم به شکست است", آلمانی, وزیر بهداشت ینس Spahn گفت.

او اعلام کرد کمک های مالی اضافی از منابع مالی و تجهیزات پزشکی که آن را در آلمان در مجموع حمایت از €500 میلیون دلار ($561 میلیون) در این سال "بالاترین مقدار تا کنون" آن را به عنوان فرض ریاست اتحادیه اروپا.

"ما نیاز به یک قوی و کارآمد و شفاف و پاسخگو که امروز بیشتر از همیشه" Spahn گفت: هر چند هشدار داده است که ادامه حمایت شد مشروط بر اصلاح چند ملیتی بدن.

"آلمان انجام خواهد شد بخشی از آن به که سیاسی و مالی و ویژگی های پشتیبان گیری است که مورد نیاز است. این می آید با این انتظار که باقی مانده چالش ها به اندازه کافی خطاب و اصلاحات مورد نیاز در حال تحت فشار قرار دادند به جلو," او اضافه شده است.

که مورد نیاز بیشتر از همیشه'

فرانسه گفت: آن را €90 میلیون به یک است که مرکز تحقیقات در لیون به عنوان به خوبی به عنوان یک اضافی سهم از €50 میلیون.

"سهم فرانسه است نه هدف به جای ما سهم" فرانسه وزیر بهداشت Olivier Véran گفت. "سهم فرانسه وجود دارد به یادآوری است که سازمان بهداشت جهانی است که در آن می توانید تعداد دوستی از اتحادیه اروپا است."

Véran افزود: "من واقعا بر این باورند که جهان باید بیشتر از همیشه چند جانبه سازمان است. من معتقدم که جهان نمی تواند خلاص شدن از شرکای. ما نیاز به یک جهانی پاسخ [به Covid-19] و تنها کسانی که می توانند ارائه کنند."

عفونت گزارش شده در بیش از 210 کشور و سرزمین پس از اولین موارد شناسایی شده در چین در ماه دسامبر 2019.

بیش از 9.47 میلیون نفر گزارش شده است که شده است آلوده به کروناویروس در سطح جهان و 482,389 اند و تا کنون با توجه به همشهری چوب خط حساب کردن.

"وضعیت در غرب اروپا در حال بهبود است. البته در بقیه جهان همه گیر در حال افزایش" Tedros گفت.

دولت های اروپایی در حال کار با ایالات متحده در نظر دارد به تعمیرات اساسی که بالا اروپایی بهداشت و درمان گفت: در هفته گذشته سیگنالینگ که اروپا سهام برخی از نگرانی هایی است که به رهبری واشنگتن می گویند آن را ترک کنید.

(FRANCE 24 با رادیو فردا)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب