آلمان reimposes محلی مستندات پس از منطقه ای شیوع کروناویروس

صادر شده در: 23/06/2020 - 11:50Modified: 23/06/2020 - 14:24 فرماندار آلمان پرجمعیت ترین ایالت در روز سه شنبه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 تیر 1399

صادر شده در: Modified:

فرماندار آلمان پرجمعیت ترین ایالت در روز سه شنبه اعلام کرد reimposed مستند اقدامات در منطقه است که دیده می شود یک افزایش بزرگ در Covid-19 موارد است.

تبلیغات

مقامات آلمانی روز سه شنبه دستور داد یک مستند جدید برای کل منطقه -- برای اولین بار پس از کاهش coronavirus محدودیت و عمده شکست امید سریع بازگشت به حالت عادی.

حرکت در آمد و پس از شیوع کروناویروس در یک کشتارگاه است که آلوده بیش از 1500 نفر از کارگران.

"برای اولین بار در آلمان ما را یک کل منطقه به اقدامات این است که اعمال می شود چند هفته پیش گفت:" آرمین Laschet, دولت, نخست وزیر ایالت نوردراین-وستفالن.

او گفت: این مستند تاثیر می گذارد 360,000 مردم در منطقه Guetersloh و در محل اقامت حداقل تا 30 ژوئن.

جدید شیوع رخ داده در یک کشتارگاه در شهر ردا-Wiedenbrueck که استخدام نزدیک به 7000 نفر.

یکشنبه, 21 نفر تحت درمان در بیمارستان شش نفر از آنها در بخش مراقبت های ویژه.

شیوع بیماری در آلمان پرجمعیت ترین ایالت است و بزرگترین از این کشور آغاز شد لغو مستند در اوایل ممکن است.

مقامات محلی در سراسر آلمان موافقت کرد و سپس به جلو و یک "ترمز اضطراری" و reimpose اجتماعی محدودیت اگر عفونت افزایش نرخ بالاتر از 50 مورد در هر 100,000 ساکنان بیش از یک هفته خاص در یک منطقه.

این نرخ در Geutersloh افزایش یافت و بالاتر از آن در 263 مورد در هر 100,000 ساکنان در روز دوشنبه.

جدید مستند به معنی بازگشت به اقدامات برای اولین بار معرفی شده در مارس, با, سینما, موزه ها از کنسرت سالن ورزشگاه استخرهای سرپوشیده و سونا تعطیل Laschet گفت.

مدارس و کودکستان ها نیز بسته شده است پیش از تعطیلات مدرسه که شروع خواهد شد این آخر هفته.

این حرکت به عنوان آلمان و بقیه اروپا شروع به برداشتن گام به سوی گردشگری و دوباره در حال اجرا با بسیاری از اروپایی مرز بازگشایی فقط در هفته گذشته.

چند planeloads از گردشگران آلمانی را پرواز به اسپانیا مایورکا جزیره ای به شرکت در آزمون برنامه ای برای بازگشایی مقصد محبوب به عنوان کشور پدیدار از آن coronavirus مستند.

اما آخرین flareup در Guetersloh درخواست مقامات در جزیره Usedom به نوبه خود به دور یک زن و شوهر که تا به حال سفر از منطقه تحت تاثیر قرار.

تحت کنترل

چند COVID-19 شیوع بیماری در کشتارگاه نه فقط در آلمان بلکه در فرانسه قرار داده اند یک نور افکن در کار و شرایط مسکن رو به کارگران -- بسیاری از آنها می آیند از رومانی یا بلغارستان.

دولت آلمان در پاسخ به ممنوع کردن استفاده از پیمانکاران فرعی در صنعت گوشت در یک پیشنهاد برای جلوگیری از بحث عملکرد شرکت ها با استفاده از واسطه برای تامین کارگران از خارج از کشور که بیشتر در معرض سوء استفاده.

اما آلمان نیز دیده می شود کروناویروس جدید خوشه در ساختمان های مسکونی در ایالت نیدرزاکسن در کشور و در برلین که در آن 370 خانوار ساکن در ساختمان آپارتمان قرار داده شد تحت قرنطینه در یکی از محله های هفته گذشته است.

با وجود شیوع بیماری های جدید موسسه کخ رابرت (RKI) کنترل بیماری مرکز خوش بین باقی مانده در روز سه شنبه که این ویروس را تحت کنترل باقی مانده در آلمان است.

"اگر ما قادر به نگه داشتن تعداد موارد کم تمام وقت, پس از آن ما قادر خواهد بود برای جلوگیری و پایان دادن به شیوع محلی و باقی خواهد ماند که این مورد" RKI سر Lothar Wieler گفت.

با جدید عفونت به شدت نرخ پایین از اوج در ماه مارس و مرگ و میر به طور قابل توجهی کمتر از کسانی که از همسایگان خود آلمان شد اولین بار عمده کشور اتحادیه اروپا شروع به کاهش ویروس محدودیت حدود هفت ماه پیش.

دولت اشاره کرد که قوانین برای حفظ حداقل فاصله 1.5 متر (پنج متر) و همچنین الزامات مورد نیاز برای پوشش بینی و دهان در بسته فضاهای عمومی کمک کرده اند در مبارزه با جدید انتقال.

آن است که در حال حاضر شمارش آرا در تماس با ردیابی -- هر دو از طریق انسان انتقالها و همچنین از طریق یک برنامه جدید -- برای اطمینان حاصل شود که هر گونه عفونت های جدید جدا هستند.

آنگلا مرکل بارها هشدار داد در برابر خوشنودی قبل از عملی واکسن یافت.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب