آلمان به آسانسور هشدار سفر به اکثر کشورهای اروپایی از 15 ژوئن

آلمان را بلند آن پتو هشدار سفر به کشورهای اروپایی از 15 ژوئن وزیر امور خارجه Heiko Maas روز چهارشنبه گفت که ا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 14 خرداد 1399

آلمان را بلند آن پتو هشدار سفر به کشورهای اروپایی از 15 ژوئن وزیر امور خارجه Heiko Maas روز چهارشنبه گفت که این قاره به نظر می رسد بیشتر به سهولت و محدودیت های اعمال شده شامل coronavirus.

تبلیغات

آلمان معرفی یک هشدار بی سابقه در برابر همه خارجی سفر در اواسط ماه مارس. اما با عفونت های جدید به شدت پایین دولت است که به دنبال راه هایی برای راه اندازی مجدد اقتصاد است.

"ما امروز تصمیم گرفت که هشدار سفر به این نام دایره از کشورها را نمی توان ادامه داد اما به جای توصیه های سفر," Maas گفت: با اشاره به اتحادیه اروپا و ملل دیگر کشورهای شنگن و انگلستان.

فرد مشاوره خواهد بود و در مجموع 31 ملل "ارائه شده است که دیگر وجود دارد هر گونه ممنوعیت ورود و یا در مقیاس بزرگ مستندات در کشورهای مربوطه", او گفت:.

مشاوره هنوز هم می تواند شامل هشدارها سفر به برخی از کشورها مانند نروژ و اسپانیا که هنوز هم خود به خود ورود به محدودیت در محل.

آلمان را سرایت داده ها بسیار با دقت Maas اضافه کرد و گفت که هشدارهای می تواند دوباره به راه افتادند اگر عفونت های جدید بودند برای رسیدن به 50 در هر 100 ، 000 نفر در یک هفته در این کشور نگران است.

آلمان گزارش داد فقط 342 موارد جدیدی از کروناویروس در روز چهارشنبه به پایین از بیش از 6 ، 000 در روز در ارتفاع عفونت های جدید در ماه مارس است.

بلژیک بازگشایی مرزهای اتحادیه اروپا به مسافران

بلژیک اعلام کرد که این امر بازگشایی مرزهای خود به مسافران از اتحادیه اروپا و بریتانیا و از اعضای اتحادیه اروپا گذرنامه سفر به منطقه در ژوئن 15.

نخست وزیر سوفی Wilmes اعلام کرد این اقدام به عنوان بلژیک ظهور از سه ماه coronavirus مستند و اضافه کرد که کافه ها و رستوران ها خواهد بازگشایی در تاریخ 8 ژوئن.

"از تاریخ 8 ژوئن همه چیز را اجازه خواهد داشت با استثنا" Wilmes گفت: در یک کنفرانس خبری پس از دیدار از این کشور در شورای امنیت ملی.

"این ویروس هنوز هم در میان ما, آن است که هنوز هم قربانیان و احتمالا بیشتر و قطعا اگر ما هوشیار نیست," او اضافه شده گفت: همایش بزرگ باقی خواهد ماند ممنوع تا اوت 31. کاباره ها نیز نمی تواند باز قبل از پایان ماه اوت.

Wilmes گفت: فعالیت های فرهنگی ادامه خواهد داد و بدون تماشاگر تا ژوئیه 1, زمانی که سینما و فرهنگی دیگر فضاهای باز می توانید با حداکثر 200 نفر است. ورزشگاه می تواند بازگشایی از دوشنبه اما با عدم دسترسی به تغییر اتاق.

بلژیک که در آن اتحادیه اروپا و ناتو مستقر هستند تحمیل آن coronavirus مستند در مارس 18. با 9,522 مرگ و میر ناشی از شیوع بیماری از جمله در مراقبت از خانه های پر جمعیت بلژیک دچار یکی از بالاترین در هر سرمایه عوارض از Covid-19.

اما موارد کاهش یافته است به طور چشمگیری در سال های اخیر روز فقط با 70 جدید تایید عفونت گزارش روز سه شنبه از حدود 700 hospitalisations یک روز در اواخر ماه مارس است.

مرحله به مرحله راه اندازی مجدد

اتحادیه اروپا مجموعه ای از برنامه های در مه به صورت مرحله به مرحله راه اندازی مجدد سفر در این تابستان با کنترل مرز در نهایت برداشته و اقدامات برای به حداقل رساندن خطرات ناشی از عفونت مانند پوشیدن ماسک صورت مشترک در حمل و نقل.

برخی از کشورها در حال حاضر شروع به بازگشایی مرزهای خود را در تلاش برای احیای بحرانزده صنعت گردشگری.

ایتالیا دوباره باز به مسافران از اروپا در روز چهارشنبه و اتریش لغو محدودیت در اواسط ماه ژوئن با آلمان و سوئیس و جمهوری چک اسلواکی و مجارستان.

آلمانی تور اپراتور توی این باره گفت: "این امر می تواند از سرگیری پروازها به مقصد تعطیلات محبوب با اولین پرواز برنامه ریزی شده برای پرتغال در ژوئن 17 با توجه به اخبار سایت خودی کسب و کار (BI) است.

"مقصد اصلی ما خواهد بود بالئارس, جزایر قناری, یونان پرتغال و قبرس" TUI اجرایی مارک Andryszak گفت: BI.

با این حال آلمان وزیر خارجه Maas ادامه داد: به اصرار احتیاط.

"من می دانم که این تصمیم افزایش امید و انتظارات اما من می خواهم بگویم دوباره: سفر هشدارهای نیست ممنوعیت سفر و مشاوره سفر است نه یک دعوت به سفر" Maas گفت.

او همچنین هشدار داد که آلمان نمی خواهد تکرار آن بی سابقه و پر هزینه تلاش برای نجات رشته آلمانی ها از سراسر جهان در اولین هفته از این بیماری همه گیر.

در برلین شد تقسیم بر اینکه لغو سفر هشدار یک ایده خوب بود.

"اگر من به جایی پرواز من خواهد بود ترس در مورد آینده دوباره چون شاید آن را بدتر خواهد شد و آنها را از مرزهای دوباره گفت:" برلین ساکن رجینا.

یکی دیگر از هانری بود بیشتر خوش بینانه: "وجود دارد ماسک, بنابراین من نمی ترسم. آخه من نمی فهمم این همه مورد چیست به هر حال."

آلمان هنوز هم یک هشدار سفر در محل برای, ترکیه, اوکراین و غرب بالکان.

دولت را نقد و بررسی این بعد از یک انتظار می رود کمیسیون اروپا تصمیم هفته آینده در مورد اینکه آیا به گسترش ورود محدودیت برای شهروندان کشورهای ثالث Maas گفت.

(FRANCE 24 با خبرگزاری فرانسه و رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب