آلمان رونمایی 130 میلیارد یورو بسته محرک اقتصادی به kickstart ویروس-آمار اقتصاد

صادر شده در: 04/06/2020 - 01:55 آلمان را شخم 130 میلیارد یورو ($146 میلیارد دلار) به یک بسته محرک اقتصادی به

توسط NEWSPISHGAMANNN در 15 خرداد 1399

صادر شده در:

آلمان را شخم 130 میلیارد یورو ($146 میلیارد دلار) به یک بسته محرک اقتصادی به پا زدن شروع یک اقتصاد به شدت ضربه توسط coronavirus همه گیر آنگلا مرکل روز چهارشنبه گفت.

تبلیغات

تحت گسترده اقدامات مشخص شده در 15 صفحه سند, مالیات بر ارزش افزوده خواهد بود به طور موقت کاهش, خانواده, خواهد دریافت 300 یورو برای هر کودک در حالی که کسانی که به خرید اتومبیل های برقی را ببینید تخفیف دولت دو برابر شده تا 6000 یورو.

"اندازه بسته خواهد رسیدن به 130 میلیارد یورو 2020 2021, 120 میلیارد از آن خواهد شد به عهده دولت فدرال گفت:" مرکل.

"ما باید یک بسته محرک اقتصادی یک بسته برای آینده و علاوه بر این ما در حال حاضر خرید و فروش با مسئولیت ما را برای اروپا و ابعاد بین المللی."

و اشاره کرد که میلیون ها نفر از کارکنان در آلمان قرار داده شده است در ساعات کار کوتاه تر مرکل گفت که "نشان می دهد که چگونه شکننده همه چیز است و به همین دلیل ما باید موفقیت در اقتصاد یک فشار به طوری که شغل می تواند امن باشد."

"ما نیاز به خارج شدن از این بحران با یک دلربایی گفت:" وزیر دارایی اولاف شولز.

تازه محرک می آید در بالای عظیم 1.1 تریلیون یورو بسته نجات در حال حاضر در مارس متشکل از وام تضمین یارانه ها و افزایش تا کوتاه تر-ساعت برنامه برای جلوگیری از کاهش کار.

به صندوق بی سابقه ای بسته در مجلس تصویب استقراض جدید مارک دریا تغییر در سیاست های اقتصادی upending مالی-بحران-عصر قانون اساسی حکومت به شدت محدود کردن کسری بودجه.

'پیدا کردن آن پا'

با مرزهای کوبیدن بسته کارمندان و نگهداری خانه ها و مغازه ها و رستوران ها مجبور به توقف انتقال از coronavirus آلمان است که رهبری برای بدترین رکود اقتصادی خود پس از جنگ تاریخ است.

اختلال در تجارت و سفر نیز در وزن صادرات نیروگاه.

آخرین آمار منتشر شده در اوایل روز چهارشنبه نشان داد که نرخ بیکاری به 6.3 درصد در ماه مه معادل برخی از 2.8 میلیون نفر از 5.8 درصد در ماه آوریل است.

با عفونت های جدید به شدت انداختن بزرگترین اقتصاد اروپا شروع به کاهش محدودیت های اجتماعی در اوایل ممکن است اجازه می دهد مغازه ها به بازگشایی در حالی که رستوران و گردشگری کسب و کار در حال بدست گرفتن اولین مراحل آزمایشی است.

کارخانه های بیش از حد در حال راه اندازی مجدد خطوط تولید خود را.

مرکل گفت: حمایت برنامه کمک خواهد کرد که "اقتصاد برای پیدا کردن آن پا و رشد دوباره".

به افزایش هزینه های مصرف کننده مالیات بر ارزش افزوده خواهد بود برش از 19 به 16 درصد از 1 جولای تا 31 دسامبر این سال است.

اما بحث طرح نقدی-برای-clunkers طرح که همچنین تحت پوشش بنزین و دیزل اتومبیل بود دلیلی ندارد پس از پر سر و صدا از محیط زیست شد.

جوانان جنبش محیط زیست "روزهای جمعه برای آینده" سازماندهی کرده بود برخی از 60 تظاهرات سراسری در روز سه شنبه تظاهرکنندگان خواست به پوشیدن ماسک و نگه داشتن فاصله خود را در خط با کروناویروس-مبارزه با اقدامات است.

بایرن دولت برتر مارکوس Soeder که تا به حال تحت فشار قرار دادند برای کمک به بخش خودروسازی در دفاع از این بسته گفت: مالیات بر ارزش افزوده قطع خواهد شد, سود فروش از تمام کلاس ها و انواع وسایل نقلیه.

افزایش تخفیف برای اتومبیل های الکتریکی است که با هدف در ضمن در مصرف کنندگان انگیزه ای برای سوئیچ به تمیز کننده وسایل نقلیه گفت: Soeder که دولت میزبان BMW و آئودی.

در ضمن شرکت در بخش سخت ترین ضربه از بحران -- از جمله هتلداری, گردشگری و سرگرمی -- دریافت خواهد کرد "پل کمک" به ارزش 25 میلیارد یورو در مجموع از ماه ژوئن تا آگوست است.

تحت اندازه گیری, رستوران ها, هتل ها و یا شرکت های مدیریت رویداد می تواند تا 80 درصد از آنها ثابت هزینه های عملیاتی بازپرداخت اگر درآمد تا به حال سقوط بیش از 70 درصد نسبت به یک سال پیش.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن