غول' شکن Posey ممکن است انتخاب کردن از 2020 MLB فصل

San Francisco Giants گیر شکن Posey نوسانات در طول بازی خود را با سرخپوستان کلیولند در اسکاتسدیل

توسط NEWSPISHGAMANNN در 15 تیر 1399

San Francisco Giants گیر شکن Posey است و با توجه به انصراف از MLB را کوتاه 2020 فصل بسته به اینکه چگونه این بیماری همه گیر کوروناویروس گستراند بیش از چند هفته آینده.

"من فکر می کنم هنوز هم وجود دارد برخی از رزرو در پایان من," Posey گفت: در یک تیم عمل در Oracle پارک در روز شنبه. "من می خواهم برای دیدن چه چیزهایی در اینجا پیشرفت بیش از چند هفته آینده. من فکر می کنم این امر می تواند یک کمی شاید ساده و بی تکلف و یا احمقانه نه به اندازه آنچه در جریان است در اطراف شما. نه تنها در اطراف شما در اینجا, اما با توجه به آنچه اتفاق می افتد در کشور و نقاط مختلف این شهرستان است. بدیهی است که بی سابقه زمان در حال حاضر. قطعا من در مورد آن فکر و صحبت در مورد آن با همسر من بسیار کمی."

آریزونا دایاموند بکس پارچ مایک Leake و اتباع واشنگتن اولین baseman Ryan زیمرمن دو تا از بزرگترین نامها که رسما تصمیم به بازی این سال است.

"من قصد دارم به تماشای چه خبر است و حفظ ارتباط با همسر و توجه به آنچه در جریان است در اطراف من در اینجا در ballpark و آنچه که در این کشور" Posey گفت. "من شگفت زده می شود اگر شما خواسته هر بازیکن اگر آنها به شما سخت به صف 'به هیچ وجه من قصد ندارم به انتخاب کردن همیشه' پاسخ دهد."

اریک تینگ است SFGATE دیجیتال خبرنگار. ایمیل: eric.ting@sfgate.com | Twitter:@_ericting



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن