غول نمایش داده خواهد شد مقوا cutouts از طرفداران در بازی یک حرکت که رفته ضعیف در جای دیگر

یک نمای هوایی از هواپیماهای بدون سرنشین را نشان می دهد Oracle, پارک, خانه, San Francisco Giants,

توسط NEWSPISHGAMANNN در 8 تیر 1399

ما در مورد به دیدن یک برش مقوا از کسی که بسیار بد در یک San Francisco Giants بازی در تابستان امسال ؟

سان Francisco Giants بازی خواهد کرد بازی در Oracle پارک بدون فن با توجه به بیماری همه گیر کوروناویروس اما این تیم به اطلاع دارندگان بلیط فصل یک ایمیل در روز شنبه که طرفداران می توانند عکس های خود را که خواهد شد و سپس تبدیل به مقوا بزرگ cutouts و نمایش داده شده در صندلی های خالی در طول بازی.

Cutouts, putatively ساخته شده از "مواد مقاوم در برابر هوا" در مورد باران خواهد شد قرار داده شده به عنوان نزدیک که ممکن است به صندلی از فصل دارندگان بلیط. غیر-فصل-دارندگان بلیط همچنین می توانید با ارسال تصاویر به عنوان مقوا cutouts برای 99 دلار هزینه.

در حالی که این حرکت احتمالا می تواند در بهبود محیط خالی اوراکل پارک وجود دارد قطعا سابقه برای آن پیش میره.

انگلیسی فوتبال لیگ لیدز یونایتد تا به حال به موضوع رسمی عذرخواهی پس از یک فن در ارائه یک تصویر اسامه بن لادن به نظر می رسد که در ردیف جلو از جمعیت در یکی از تیم های. لیدز یونایتد اعلام کرد مقامات تیم "خواهد اطمینان حاصل شود هیچ توهین آمیز تصاویر" نمایش داده شده در بازی های آینده. در استرالیا لیگ ملی راگبی بازی, طرفداران, کشف یک برش مقوا از هارولد فردریک Shipman بریتانیا یک قاتل زنجیره ای با حدود 250 قربانیان.

سایر تیم ها و لیگ ها استفاده کرده اند مانکن برای پر کردن صندلی های خالی اما کره جنوبی تیم فوتبال جریمه شد آن لیگ پس از برخی از مانکن شدند و بعد از شناسایی به عنوان جنس عروسک.

غول کارکنان با unenviable وظیفه غربالگری فن-ارسال تصاویر به احتمال زیاد باید کار خود را برای آنها را قطع.

اریک تینگ است SFGATE دیجیتال خبرنگار. ایمیل: eric.ting@sfgate.com | Twitter:@_ericting

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن