جهانی CO2 تولید گازهای گلخانه ای می تواند به سقوط 7 درصد در سال 2020 با توجه به Covid-19 مطالعه نشان می دهد

صادر شده در: 20/05/2020 - 09:38Modified: 20/05/2020 - 09:38 جهانی تولید گازهای گلخانه ای CO2 از سوخت های فسی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 31 اردیبهشت 1399

صادر شده در: Modified:

جهانی تولید گازهای گلخانه ای CO2 از سوخت های فسیلی را به رها کردن تا هفت درصد در سال 2020 به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس اما حتی این کاهش چشمگیر – بیشترین پس از جنگ جهانی دوم – را به سختی دندانه دراز مدت گرم شدن کره زمین, محققان گزارش روز سه شنبه.

تبلیغات

در اوایل ماه آوریل coronavirus مستندات منجر به 17 درصد کاهش در سراسر جهان در آلودگی کربن در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته با توجه به اول کارشناسی ارزیابی همه گیر و تاثیر آن بر تولید گازهای گلخانه ای CO2 منتشر شده در طبیعت تغییر آب و هوا.

چهار کشور یا بلوک – چین و ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپا و هند – اختصاص دو سوم از رکود در سراسر چهار ماه اول سال 2020 معادل بیش از یک میلیارد تن CO2.

مجموع انتشار گازهای گلخانه ای از صنعت و انرژی در سال گذشته به یک رکورد 37 میلیارد تن است.

"جمعیت سلول منجر به تغییرات شدید در مصرف انرژی و تولید گازهای گلخانه ای CO2" گفت: نویسنده سرب Corinne لو Quere یک استاد در Tyndall مرکز برای تغییر آب و هوا پژوهش در دانشگاه شرق آنجلیا.

"این کاهش به احتمال زیاد به طور موقت به عنوان آنها منعکس نمی شود تغییرات ساختاری در ابعاد اقتصادی حمل و نقل و یا سیستم های انرژی."

اگر اقتصاد جهانی بهبود به قبل از همه گیر شرایط تا اواسط ماه ژوئن – یک سناریو بعید است – CO2 تولید گازهای گلخانه ای در سال 2020 پیش بینی شده برای رها کردن تنها چهار درصد لو Quere و تیم او محاسبه می شود.

اما اگر مستند محدودیت باقی بماند در طول سال کاهش خواهد بود حدود هفت درصد است.

با نزدیک به پنج میلیون تایید عفونت و 320,000 و میر Covid-19 همه گیر است منحرف کردن توجه از بحران آب و هوا که تحت سلطه جهانی نگرانی در 2019.

اما آب و هوا تهدید باقی می ماند و دیگر کارشناسان هشدار می دهند.

"این را به سختی دندانه در جریان ساخت از دی اکسید کربن در جو گفت:" ریچارد بتی, سر, اثرات آب و هوا تحقیقات در بریتانیا ملاقات در دفتر هدلی مرکز.

مانند پر کردن یک وان حمام

"ما نیاز به جلوگیری از قرار دادن آن وجود دارد در دسترس نباشد فقط با قرار دادن آن وجود دارد بیشتر به آرامی," او گفت:.

"مثل ما در حال پر کردن یک حمام و روشن کردن این شیر کمی – اما نه آن را خاموش. آب هنوز افزایش نه فقط به عنوان سریع است."

دمای سطح متوسط زمین تا کنون افزایش یافته است با یک درجه سانتیگراد بالای قبل از صنعتی سطح – به اندازه کافی برای تقویت مرگبار خشکسالی و موج گرما و superstorms engorged دریاها افزایش.

تحت 2015 در پاریس آب و هوا پیمان نزدیک به 200 سازمان ملل متعهد به کلاه گرم شدن کره زمین در "زیر" 2C.

اما سازمان ملل متحد پنل بین دولتی تغییر آب و هوا (IPCC) پس از آن مشخص شد که 1.5 C است که بسیار امن تر از متوسط guardrail.

این بیماری همه گیر است تأکید چقدر دشوار خواهد بود برای ضربه زدن است که بیشتر هدف بلند پروازانه.

تولید گازهای گلخانه ای باید سقوط 7.6 درصد – در خط با بدترین صورت مستند سناریو برای سال 2020 – هر سال این دهه برای اطمینان از 1.5 C cap مگر اینکه وسایل دیگر یافت می شود برای حذف کربن از اتمسفر دانشمندان محاسبه.

"این بیماری همه گیر به ما نشان داده است که تغییرات ساختاری مهم در حمل و نقل و سیستم های انرژی مورد نیاز هستند" اشاره کرد علامت mls australia, یک استاد در دانشگاه کالج لندن است.

برخی از کارشناسان پیشنهاد کرده اند که همه گیر می تواند با سرعت بالا است که انتقال.

"سوخت های فسیلی به نظر می رسد به گرفتن ضربه سخت تر نسبت به انرژیهای تجدید پذیر" گلن پیترز مدیر تحقیقات مرکز بین المللی تحقیقات آب و هوا در اسلو به خبرگزاری فرانسه گفت.

بخش آمار نابرابر

"اگر این (ادامه) ما ممکن است بیرون آمدن از Covid با انتشار رفتن به پایین از انرژیهای تجدید پذیر شده اند قادر به گرفتن بیشتر فضای نسبی هل دادن برخی از مهمترین آلاینده سوخت های فسیلی به ویژه زغال سنگ است."

اما چند تریلیون دلار بسته نجات – به خصوص در ایالات متحده و چین – عجله مونتاژ به دفع یکی دیگر از رکود بزرگ ارسال سیگنال های مختلط وقتی که می آید به ساختمان سبز اقتصاد جهانی است.

"بالا وجود دارد خطر که کوتاه بینی منجر خواهد شد دولت به از دست دادن آهنگ از تصویر بزرگتر قرار داده و پول را به شدت آلوده کردن بخش هایی که هیچ جایی در صفر-کربن جامعه" گفت: Joeri Rogelj یک محقق در موسسه گرانتام و امپریال کالج لندن است.

بخش های مختلف اقتصاد شده اند و برخورد نابرابر با اقدامات انجام شده برای توقف همه گیری این مطالعه نشان داد.

در 7 آوریل – روز جهانی CO2 آلودگی کاهش یافته و بیشترین تولید گازهای گلخانه ای از حمل و نقل زمینی اختصاص بیش از 40 درصد کاهش می دهد در حالی که صنعت تولید برق و حمل و نقل هوایی اختصاص 25, 19 و 10 درصد بود.

محاسبه جهانی تولید گازهای گلخانه ای CO2 و متان – یکی دیگر از قوی گاز گلخانه ای – معمولا طول می کشد ماه یا بیشتر اما روش های مورد استفاده در این مطالعه می تواند کمک راهنمای تصمیم گیری نویسندگان گفت.

"اگر ما می توانید ببینید اثر یک سیاست در فضای ماه به عنوان سال پس از آن ما می توانیم اصلاح سیاست های بیشتر به سرعت گفت:" پطرس.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب