جهانی coronavirus موارد بالا 10 میلیون به رهبری ایالات متحده

صادر شده در: 28/06/2020 - 14:07اصلاح: 28/06/2020 - 14:07 بیش از 10 میلیون مورد جدید کروناویروس شده اند رسما

توسط NEWSPISHGAMANNN در 8 تیر 1399

صادر شده در: اصلاح:

بیش از 10 میلیون مورد جدید کروناویروس شده اند رسما اعلام کرد در سراسر جهان جانز هاپکینز و منابع رسانه ای گزارش یکشنبه نیمی از آنها در اروپا و ایالات متحده است.

تبلیغات

یک چوب خط حساب وارد شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز ثبت نام گریم نقطه عطف در روز یکشنبه پس از هند و روسیه اضافه شده هزاران مورد جدید.

چرا که دانشگاه جانز هاپکینز گزارش را تایید کرد و تنها coronavirus موارد پزشکی برخی از کارشناسان بر این باورند که تعداد واقعی افرادی که آلوده شده اند می تواند به اندازه 10 برابر بالاتر از آنجا که بسیاری از مردم نمی توانند آزمایش و یا ممکن است ویروس را بدون نشان دادن علائم.

بسیاری از کشورهای در حال آزمایش تنها در بيماران علامت دار و به سادگی نمی باید از این ظرفیت برای انجام largescale تست.

اروپا باقی مانده است سخت ترین ضربه قاره با 2,637,546 موارد و 195,975 مرگ و میر در حالی که ایالات متحده 2,510,323 عفونت و 125,539 مرگ و میر.

این ما منجر کشورهای جهان در مورد تا کنون حسابداری برای بیش از یک سوم جهانی در کل. در روز شنبه به تنهایی ما ثبت بیش از 43 ، 000 مورد جدید با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز. ما مرگ و میر در حال حاضر بیش از 125,000 حدود یک چهارم جهانی در مجموع بیش از 495,000.

فلوریدا ثبت شده 9,585 موارد جدید در 24 ساعت روز پنج شنبه یک رکورد روزانه. گرجستان نوادا و کارولینای جنوبی همچنین گزارش جدید سوابق روزانه از عفونت آن روز در حالی که آریزونا شکست قبلی خود رکورد hospitalisations.

اتحادیه اروپا به تعویق افتاد تصمیم نهایی در فهرست "کشورهای امن" که از آن مسافران می توانند با مراجعه اروپا با شروع از هفته آینده – یک لیست است که به احتمال زیاد حذف آمریکایی مسافران است.

عفونت در حال افزایش است

هند تنظیم یک رکورد روزانه در روز شنبه با بیش از 18,500 موارد جدید و 385 مرگ و میر آوردن آن در مجموع موارد ثبت شده به 500,000.

برزیل – دوم-سخت ترین-آمار کشور در جهان پس از ایالات متحده – ثبت بیش از 1 ، 000 مرگ و میر در 24 ساعت وزارت بهداشت گفت: در روز شنبه. برخی از محققان گفته اند مرگ و میر در آمریکای لاتین می تواند به افزایش بیش از 380,000 اکتبر.

10 میلیون نقطه عطف می آید به عنوان بسیاری از سخت-آمار کشورهای در حال کاهش مستندات در حالی که تغییرات گسترده به کار و زندگی اجتماعی است که می تواند برای یک سال یا بیشتر تا زمانی که یک واکسن در دسترس است.

برخی از کشورهای در حال تجربه یک تجدید حیات در عفونت منجر مقامات به حدی بازگردد مستندات در چه کارشناسان می گویند می تواند در محدوده زمانی معین الگو در ماه های آینده و به سال آینده.

چین نیوزیلند و استرالیا دیده می شود شیوع بیماری های جدید در ماه گذشته تا حد زیادی با وجود خفقان محلی انتقال است.

میزان عفونت در سراسر جهان همچنان به افزایش است. صحبت با لینک ویدئو به دولت جهانی اجلاس سران در دبی روز دوشنبه که رئیس Tedros Adhanom Ghebreyesus هشدار داد که آن را در زمان بیش از سه ماه برای جهان برای رسیدن به 1 میلیون عفونت اما که یکی دیگر از میلیون مورد ثبت شد فقط قبل هشت روز.

(FRANCE 24 با خبرگزاری رویترز و آسوشیتدپرس)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن