جهانی coronavirus موارد بالا 9 میلیون به عنوان کسی که با ابراز تاسف 'عدم همبستگی جهانی و رهبری'

صادر شده در: 23/06/2020 - 09:12Modified: 23/06/2020 - 09:13 جهانی coronavirus عفونت صدر 9 میلیون به عنوان سا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 تیر 1399

صادر شده در: Modified:

جهانی coronavirus عفونت صدر 9 میلیون به عنوان سازمان جهانی بهداشت سرزنش "عدم همبستگی جهانی و رهبری" برای اجازه دادن به این بیماری همه گیر به گسترش و عربستان سعودی اعلام کرد این امر در مقیاس بازگشت از حج اسلام حج در ماه آینده.

تبلیغات

بسیاری از نقاط جهان از جمله آمریکای لاتین و جنوب آسیا تنها شروع به احساس نیروی کامل از این بیماری همه گیر در حالی که مناطق دیگر که به نظر می رسد که مغلوب این ویروس در حال ضربه دوم با امواج. چین و آلمان و کره جنوبی و ژاپن در حال مبارزه با شیوع بیماری های جدید با برخی از reintroducing مهار اقدامات است.

اروپا به طور پیوسته کاسته سفر خود را از مستندات در هفته های اخیر و فرانسه در زمان خود بزرگترین مرحله بازگشت به حالت عادی در روز دوشنبه اجازه می دهد میلیون ها نفر از کودکان برای بازگشت به مدرسه.

"این بیماری همه گیر است که هنوز هم شتابان" که مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus گفته مجازی سلامت فروم های سازمان یافته در امارات متحده عربی بعد از آن روز.

Tedros گفت: بزرگترین تهدید بود نه ویروس خود را که در حال حاضر به کشته شدن بیش از 470,000 اما "عدم همبستگی جهانی و جهانی رهبری است."

"ما نمی توانیم شکست این بیماری همه گیر با تقسیم جهان," او گفت:. "سیاسی همه گیر بدتر از آن."

رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro یکی از رهبران به بارها و بارها بازی کردن تهدید مقایسه این ویروس به یک "کمی آنفولانزا" و استدلال اقتصادی تاثیر از خاموش شدن ناگهانی بدتر از ویروس خود را.

بیش از 50000 نفر تایید شده اند به اند و از این ویروس در برزیل با تعداد واقعی معتقد به مراتب بالاتر است.

برزیل را بی خانمان ها در, به خصوص در معرض خطر.

EN NW PKG FR24 برزیل بی خانمانی CORONAVIRUS 23H

برزیل رسمی کشته شدگان است دوم تنها به ایالات متحده است که ثبت شده 120,000 مرگ و میر و رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را از دست داده و بحران شده است به طور گسترده ای مورد انتقاد قرار گرفت به عنوان نامنظم و هرج و مرج.

مغلوب ساختن پیشی جستن در روز دوشنبه گفت آمریکا تلفات می تواند پیشی بگیرد 150,000 به عنوان دو نفر از اعضای تیم خود کمک کرد که سازماندهی یک بحث برانگیز هفته رالی برای او در اوکلاهما آزمایش مثبت است.

مکزیک و پرو شیلی و آرژانتین نیز در مقابله با بحران — شهر مکزیک مجبور بودن برای به تاخیر انداختن برنامه های گسترده بازگشایی اقتصاد این کشور تلفات شتافت گذشته 20,000.

با یک واکسن هنوز دور که به نام و برای افزایش سریع تولید استروئید دگزامتازون که نشان داده شده است به صرفه جویی در زندگی بالقوه است.

"بسیار محدود" حج

عربستان سعودی گفت: این امر اجازه می دهد "بسیار محدود" تعداد زائران به آن سالانه مراسم حج که در سال گذشته به خود جلب کرد 2.5 میلیون زائر از سراسر جهان است.

حج باید برای سفت مسلمانان حداقل یک بار در طول عمر خود نشان دهنده یک برنامه به طور بالقوه منبع اصلی سرایت.

مقامات گفت: حج تنها مربوط به زائران در حال حاضر در انگلستان مجاز خواهد بود.

در اروپا این کشور ادامه داد: برای سهولت و محدودیت های خود را.

هزاران نفر از مردم فرانسه رقصید و partied در خیابان ها نیز به روز شنبه به صورت سالانه جشنواره موسیقی فجر در, اولین فوران چاه نفت پس از این مستند که منجر به انتقاد از مقامات برای بودن بیش از حد سهل انگار.

"این چیزی است که تدریجی پایان به مستند مانند به نظر می رسد" گفت: دکتر گیلبرت Deray.

"من درک می کنم که جشنواره موسیقی (Fête de la musique) چیزی از آزادی اما آیا ما واقعا باید به آن در این سال؟"

در انگلستان مقامات گفت: سینما, موزه ها و گالری ها خواهد بازگشایی در تاریخ 4 ژوئیه در مرحله بعدی کاهش مستندات به عنوان عفونت نرخ نیز وجود دارد کند.

اما نشان دادن تداوم خطرات پرتغال نخست وزیر آنتونیو کوستا گفت: محدودیت در تجمعات بیش از 10 نفر خواهد بود reimposed و کافه ها و مغازه ها دستور داد تا در 8ساعت در لیسبون.

استرالیایی هشدار داده بودند برای جلوگیری از سفر به ملبورن به عنوان کشور دومین شهر تنگ تر محدودیت بیش از ترس از قیام در موارد.

در ضمن ورزش جهان شده است به آرامی دوباره در حال ظهور از ویروس تاریکی اگر چه برای هر گام رو به جلو به نظر می رسد به یک بازگشت.

سه تا از جهان بالا نر بازیکنان تنیس آزمایش مثبت پس از در نظر گرفتن بخشی در مسابقات در بالکان برجسته جهان شماره یک نواک جوکوویچ, طرح سوال در بیش از این ورزش برنامه ریزی شده در ماه اوت است.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن