بازارهای جهانی جست و خیز کردن در ترس از دوم ما Covid-19 موج

صادر شده در: 12/06/2020 - 06:25Modified: 12/06/2020 - 06:25 حدود نیم دوجین متحده از جمله تگزاس و آریزونا در

توسط NEWSPISHGAMANNN در 23 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

حدود نیم دوجین متحده از جمله تگزاس و آریزونا در حال دست و پنجه نرم با افزایش تعداد coronavirus بیماران مبتلا به پر کردن تخت بیمارستان فانینگ نگرانی که بازگشایی اقتصاد ایالات متحده ممکن است جرقه موج دوم از عفونت.

تبلیغات

این تجمع در بورس های جهانی در آمد ریزد در روز پنج شنبه بیش از نگرانی از یک بیماری همه گیر تجدید حیات. آخرین باری که شاخص S&P 500 و Dow کاهش یافت و به همان اندازه در یک روز بود در ماه مارس زمانی که ایالات متحده coronavirus موارد شروع صعودی.

یک مکالمه در مورد در مورد یک دوجین متحده تا حدی نشان دهنده افزایش تست. اما بسیاری از این کشورها نیز شاهد افزایش بستری شدن در بیمارستان و برخی از آنها شروع به اجرای کوتاه در واحد مراقبت های ویژه (ICU) تخت.

تگزاس دیده است و سابقه بستری شدن در بیمارستان به مدت سه روز در یک ردیف و در کارولینای شمالی تنها 13 درصد دولت را تخت ICU در دسترس هستند با توجه به شدید COVID-19 موارد است. هوستون شهردار گفت: این شهرستان آماده بود به نوبه خود NFL ورزشگاه به یک را تغییر بيمارستان در صورت لزوم.

آریزونا دیده است یک شماره ثبت از بستری شدن در بیمارستان در 1,291. دولت سلامت مدیر گفت: بیمارستان ها این هفته برای فعال کردن اورژانس برنامه ها و افزایش ICU ظرفیت. حدود سه چهارم از دولت تعداد تخت ها پر شده است با توجه به وضعیت سایت.

"شما واقعا در حال عبور از یک آستانه در آریزونا" گفت: Jared Baeten متخصص اپیدمیولوژی در دانشگاه واشنگتن است. "نگران چیزی خواهد بود اگر اعداد شروع به افزایش در مکان هایی است که باید به وضوح در حال حاضر به اوج خود رسید و در روند نزولی خود را," او گفت: با اشاره به نیویورک و دیگر ایالات شمال شرقی که در آن موارد جدید و مرگ و میر کاهش یافت.

کارشناسان بهداشت و درمان نگرانی وجود دارد می تواند به افزایش بیشتر در عفونت از سراسر کشور تظاهرات بیش نژادی و بی عدالتی و خشونت پلیس که بسته بندی شده مردم با هم شروع دو هفته پیش.

متحده با افزایش موارد

آریزونا و یوتا و نیومکزیکو تمام شده افزایش می یابد و در موارد جدید از 40 درصد و یا بالاتر برای هفتۀ منتهی به 7 ژوئن در مقایسه با قبل از هفت روز, با توجه به رویترز تجزیه و تحلیل. موارد جدید رز در فلوریدا, آرکانزاس, کارولینای جنوبی و کارولینای شمالی بیش از 30 درصد در هفته گذشته.

Dr. Anthony Fauci بالا در ایالات متحده بیماری های عفونی رسمی گفت: کانادا, CBC news که در بیشتر موارد اجتناب ناپذیر هستند به عنوان محدودیت برداشته می شوند.

"ما همچنین به عنوان یک کل شده اند و پایین رفتن با موارد" Fauci گفت. "اما من فکر می کنم آنچه شما اشاره کردید در مورد برخی از کشورها در حال حاضر با داشتن یک افزایش در تعداد موارد باعث می شود یک مکث و کمی نگران است."

حتی اگر بیمارستان نیست غرق coronavirus موارد بیشتر بستری شدن در بیمارستان ميانگين مرگ و میر بیشتر در هفته های آینده و ماه, گفت:, بانداژ, استاد تحقیق در دانشگاه تگزاس در آستین.

"ما در حال شروع به دیدن نشانه های نگران کننده در مورد دوره این بیماری همه گیر است که مصرف در شهرها و ایالات متحده در ایالات متحده و سراسر جهان," او گفت:. "هنگامی که شما شروع به دیدن این علائم شما نیاز به عمل به سرعت نسبتا."

کل ایالات متحده coronavirus مرگ و میر در حال حاضر بیش از 113,000 با دور ترین در جهان است. این رقم می تواند بیش از 200,000 در برخی از نقطه در ماه سپتامبر Ashish Jha رئیس دانشگاه هاروارد جهانی بهداشت موسسه سی ان ان گفت.

جها گفت: ایالات متحده تنها کشور مهم به بازگشایی بدون گرفتن آن مورد رشد به یک کنترل سطح تعریف شده به عنوان یک رای از مردم تست مثبت برای coronavirus باقی مانده در 5% یا کمتر به مدت حداقل 14 روز. در سراسر کشور که شکل بوده و بین 4 ٪ و 7 ٪ در هفته های اخیر با توجه به خبر و تحلیل.

مقامات بهداشت تاکید کرده اند که با پوشیدن ماسک و نگه داشتن از لحاظ فیزیکی از هم جدا می تواند تا حد زیادی کاهش می دهد, انتقال, اما بسیاری از ایالت ها نیاز نمی ماسک.

"من می خواهم بازگشایی به موفقیت" هریس کانتی قاضی لینا Hidalgo بالای اجرایی برای شهرستان است که شامل هوستون به خبرنگاران گفت:. "اما من در حال رشد به طور فزاینده ای نگران آن است که ما ممکن است با نزدیک شدن به پرتگاه از یک فاجعه است."

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن