تساوی بدون گل می بیند یوونتوس طریق به فینال به عنوان قهرمانی رزومه

صادر شده در: 13/06/2020 - 08:00بروز رسانی: 13/06/2020 - 08:02 کریستیانو رونالدو از دست رفته یک پنالتی یوونتو

توسط NEWSPISHGAMANNN در 24 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

کریستیانو رونالدو از دست رفته یک پنالتی یوونتوس برگزار شد 0-0 قرعه کشی 10-مرد آث میلان در روز جمعه اما تورین طرف هنوز هم فشرده به Coppa Italia نهایی به عنوان فصل دوباره پس از سه ماه توقف برای رمان coronavirus.

تبلیغات

Juve واجد شرایط برای چهارشنبه نهایی در دور اهداف خود را زیر 1-1 قرعه کشی در پا برای اولین بار از نیمه نهایی, بازی های برگزار شده در فوریه. 13 و در صورت ناپولی یا اینتر میلان که در دیدار روز شنبه.

دو کلید لحظات اتفاق افتاده است ظرف شش ثانیه از یکدیگر در اوایل بازی در پشت درهای بسته در ورزشگاه آلیانز.

یوونتوس اهدا شد یک پنالتی در 16 دقیقه پس از VAR مقامات خال خال توپ ضربه Andrea Conti آرنج اما رونالدو که در اواخر مجازات در پا برای اولین بار معلوم شد که تعیین کننده ناودان تلاش خود را مقابل پای پست.

این دومین پنالتی از دست رفته توسط 35 ساله در دو فصل در این باشگاه است.

میلان پاک توپ upfield اما به عنوان آنها را به جلو حول و حوش Rebic با هدف وحشی پا زدن در Danilo و فرستاده شد مجبور بازدید کنندگان برای بازی با بیش از 70 دقیقه 10.

میلان از دست رفته veteran به جلو زلاتان ابراهیموویچ با یک آسیب گوساله برگزار خوبی اما به ندرت تهدید به ربودن هدف این است که گرفته اند و آنها را به نهایی.

آنها باعث Juve تنها یک واقعی وحشت زمانی که هاکان Calhanoglu نزدیک بود با یک غواصی هدر در اوایل نیمه دوم.

"احساسات عجیب و غریب گفت:" یوونتوس مدافع Leonardo Bonucci. "پس از 90 روز ما شد بازی دوباره در خالی ورزشگاه و آن را عجیب و غریب در شروع است."

یوونتوس مربی Maurizio Sarri نمی دهد پس از بازی مصاحبه در حالی که همتای خود استفانو Poli باقی مانده بود به تأمل در هدف آنها اذعان در خانه و Rebic را با کارت قرمز.

"ما متعهد ساده و بی تکلف عمل پایان با یک مرد کمتر است. سپس بعد از آن ما تا به حال یک بازی بزرگ و پس از آن ما تا به حال شانس به جلو بروید" او گفت:.

"نتایج روشن و دو تساوی. تفاوت های ظریف. من فکر نمی کنم ما بدتر از مخالفان ما در این دو بازی است."

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن