گلف باز جاستین توماس برنده WGC رویداد صعود به شماره 1 در رتبه بندی جهان

جاستین توماس برنده فدرال اکسپرس سنت جود دعوتی در ممفیس در روز یکشنبه به شماره 1 نقطه در جهان برای اولین با

توسط NEWSPISHGAMANNN در 13 مرداد 1399

جاستین توماس برنده فدرال اکسپرس سنت جود دعوتی در ممفیس در روز یکشنبه به شماره 1 نقطه در جهان برای اولین بار از ماه ژوئن سال 2018 است. او supplants جان رحم در بالای رتبه بندی.

توماس dueled دفاع از قهرمان بروکس Koepka کردن نهایی سوراخ, آب بندی جهانی گلف قهرمانی پیروزی در همتراز 5 16. توماس در زمان سرب برای با دوم خود را مستقیم مرغک در حالی که Koepka bogeyed سوراخ.

توماس بسته با 5-تحت-par 65 به پایان برساند در 13-تحت 267 و $1.82 میلیون برنده را برای بررسی خود را 13th, PGA Tour عنوان. در 27 او سوم-جوانترین بازیکن از سال 1960 به 13 PGA Tour برنده انتهایی تنها تایگر وودز و جک نیکلاس.

Koepka به پایان رسید با 69 و دوم با فیل مایکلسون (67) دانیل برگر (65) و تام Lewis (66).

PGA Tour: Richy Werenski پناه فلاپ شات از 16 fairway برای پنج نقطه عقاب و birdied گذشته برای یک نقطه پیروزی بر Troy مریت در Barracuda قهرمانی در تراکی.

Werenski برنده برای اولین بار در تور PGA به ثمر رساند 13 امتیاز در دور نهایی در این سفر تنها اصلاح Stableford رویداد به ثمر رساند.

تور LPGA: Danielle Kang بسته با 2-تحت 70 در اینورنس باشگاه در تولیدو اوهایو را به نفع خود LPGA رانندگی در مسابقات قهرمانی در اولین تور LPGA رویداد در بیش از پنج ماه است.

کانگ این شماره 4 بازیکن در رده بندی جهانی, برنده, برای چهارمین بار در زندگی حرفه ای اش با یک 7-تحت 209 کل.

تور اروپا: سام Horsfield برنده قهرمان باز برای اولین تور اروپایی عنوان برگزاری توماس Detry توسط یک سکته مغزی در بیرمنگام انگلستان است.

Horsfield بسته با 4-تحت 68 18-زیر 270 کل.

PGA Tour قهرمانان: جیم Furyk بسته با 4-تحت 68 به پیروزی متحد چالش زمانی که برت Quigley bogeyed گذشته خود دو سوراخ در Grand Blanc, Mich. Furyk به پایان رسید و در 14-تحت 202.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن