یونان coastguard میدارد مهاجران خاموش لزبوس به عنوان قایق مهاجران رزومه

صادر شده در: 14/06/2020 - 18:09اصلاح: 14/06/2020 - 18:10 سی و شش نفر از مهاجران سفر از ترکیه خال خال شد خامو

توسط NEWSPISHGAMANNN در 25 خرداد 1399

صادر شده در: اصلاح:

سی و شش نفر از مهاجران سفر از ترکیه خال خال شد خاموش لزبوس و انتقال به یک اسکان موقت در شمال جزیره, یونان coastguard روز یکشنبه گفت.

تبلیغات

در میان این گروه "یک نفر تا به حال به بیمارستان منتقل شد" رسمی برای coastguard دفتر مطبوعاتی گفته بدون دادن جزئیات بیشتر.

بقیه گروه با خیال راحت منتقل شدند به یک مهاجر تسهیلات در لزبوس و قرنطینه به مدت هفت روز تحت اقدامات برای مبارزه با کروناویروس این منبع گفت.

با توجه به یونانی دولت خبرگزاری آنا به این گروه از زنان 10 10 کودکان و 16 مرد همه از ایران و افغانستان است.

قایق خود را خال خال شد در صبح روز شنبه اما نجات و انتقال عملیات برگزار نشد تا نیمه شب با توجه به coastguard.

مهاجر حمایت سازمان های غیر دولتی اژه قایق گزارش و تماشای Med محکوم یونانی و ترکی coastguards در رسانه های اجتماعی برای خروج از قایق در پریشانی دریایی "برای 14 ساعت" در حالی که هر دو آنها اقدام به کف کردن مسئولیت است.

با قایق در آبهای خود را عصر روز شنبه یونانی coastguard در نهایت نجات مهاجران.

مهاجران در تلاش برای رسیدن به اروپا به فرار از جنگ و فقر غالبا با استفاده از این مسیر باریک بین یونان و ترکیه در دریای اژه.

شده اند وجود دارد گزارش های متعدد از سازمان های غیر دولتی و رسانه ها منتشر شده در ماه های اخیر متهم یونان از رانندگی مهاجران به عقب به سمت ترکیه است.

روز جمعه سازمان ملل متحد آژانس پناهندگان سازمان بین المللی مهاجرت و اتحادیه اروپا به نام در آتن به "فوری باز کردن یک تحقیق" به ماده است و "اقدامات لازم".

این سومین قایق وارد لزبوس از آغاز ماه ژوئن است.

در مجموع 108 مهاجران شده اند نجات این جزیره در دو هفته گذشته با توجه به آنا افزایش در اعداد بعد از یک کاهش قابل توجه در ماه گذشته با توجه به محدودیت های ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن