گرو سالن تیراندازی پس از دستگیری

بوستون گزارش پلیس دستگیری یک مرد در تفنگ اتهامات افسران در پاسخ به یک گزارش از تیراندازی در بیشه سالن حدود 2:1

توسط NEWSPISHGAMANNN در 17 تیر 1399

بوستون گزارش پلیس دستگیری یک مرد در تفنگ اتهامات افسران در پاسخ به یک گزارش از تیراندازی در بیشه سالن حدود 2:10 صبح.

پلیس می گویند افسران در پاسخ به تیراندازی تماس کشف یک خودرو مطابق با شرح یک وسیله نقلیه می خواستم برای این حادثه در منطقه آبی تپه خیابان و وین خیابان. آنها را متوقف و ماشین یک زن و شوهر از بلوک های دور در کلمبیا و Powellton جاده ها, پلیس می گویند:

ماموران با نزدیک شدن به وسیله نقلیه که تا به حال پنجره های رنگی و خواسته اپراتور به رول آنها را که به او خودداری کرد. افسران توضیح داده شده به اپراتور که تیراندازی به تازگی رخ داده است و وسیله نقلیه خود را همسان توضیحات ارائه شده به پلیس. اپراتور خواسته شد برای ارائه مجوز و هنگامی که او را برداشته کیف پول افسران مشاهده مجوز به وضوح نمایش داده شده از طریق یک محفظه پلاستیکی شفاف در کیف پول. اپراتور به سرعت قرار داده شده در این کیف پول در دامان خود و اقدام به دستکاری روی تلفن همراه خود را در تلاش اعتقاد به غرفه تعامل با افسران. با توجه به مشکوک رفتار و شرایط ترافیک متوقف اپراتور حذف شد از این وسیله نقلیه است. با کمک از بشکه K-9 Unit, افسران قادر به قرار دادن یک کلاغ MP25 اسلحه گرم حاوی پنج دور از مهمات بود که در داخل یک جوراب زیر فنجان دارنده پنل خودرو.

Jakeem Hanson-رکاب, 26, Dorchester شد متهم با در اختیار داشتن غیرقانونی اسلحه گرم در اختیار داشتن غیرقانونی لود اسلحه گرم و در اختیار داشتن غیرقانونی سلاح و مهمات پلیس می گویند

بی گناه و غیره.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب