تفنگ اخراج زن شات مرد دستگیر شده در درچستر

بوستون پلیس گزارش آنها در حال بررسی این که آیا یک مرد بازداشت شده با اسلحه طولانی نیست پس از تیراندازی در خیاب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 12 خرداد 1399

بوستون پلیس گزارش آنها در حال بررسی این که آیا یک مرد بازداشت شده با اسلحه طولانی نیست پس از تیراندازی در خیابان کوهستان در درچستر مردی که به ضرب گلوله یک زن که به یک محلی اورژانس با زخم گلوله در اوایل روز شنبه.

پلیس می گویند که حدود 2:10 صبح از افسران در پاسخ به 23 کوه Ave. پس از بشکه ShotSpotter سیستم گزارش تیراندازی وجود دارد.

در حالی که در رویکرد ماموران با مشاهده یک خودرو در حال فرار از صحنه در یک نرخ بالای سرعت. افسران شد در نهایت قادر به متوقف کردن خودرو در منطقه از 24 Ballou خیابان. مشکوک بود که عامل فرار موتور خودرو قرار داده شد زمانی که در بازداشت ماموران کشف او دارای یک گواهینامه رانندگی معتبر. افسران rsi مظنون مسیر پرواز که منجر به بهبود از یک دور انداخته .380 کالیبر برج ثور تفنگ دستی در این منطقه از 27 Lauriat خیابان. ماموران در ادامه تحقیقات خود و قادر به قرار دادن یک .380 کالیبر پوسته پوسته در منطقه ضربه نقطه نقطه فعال سازی. یک زمان کوتاه بعد یک نر بالغ قربانی ارائه شده و خودش را در یک منطقه محلی از بیمارستان به غیر تهدید کننده زندگی زخم گلوله که ممکن است پایدار در این حادثه است.

عمر جکسون, 31, از Mattapan شد و در ابتدا به اتهام در اختیار داشتن غیرقانونی اسلحه گرم, رانندگی پس از تعلیق و عدم توقف برای یک افسر پلیس, پلیس می گویند.

بی گناه و غیره.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن