هکرها نقض توییتر حساب بایدن, اوباما, دروازه دیگران در بیت کوین کلاهبرداری

صادر شده در: 16/07/2020 - 00:29Modified: 16/07/2020 - 00:39 یک سری از مشخصات بالا در حساب توییتر شد, ربوده ش

توسط NEWSPISHGAMANNN در 26 تیر 1399

صادر شده در: Modified:

یک سری از مشخصات بالا در حساب توییتر شد, ربوده شده در روز چهارشنبه با برخی از پلت فرم بالا voices - از جمله ایالات متحده آمریکا نامزد ریاست جمهوری جو بایدن واقعیت تلویزیون نشان می دهد star, Kim Kardashian, رئیس جمهور سابق آمریکا, باراک اوباما, میلیاردر, Elon Musk و رپ Kanye West, در میان بسیاری دیگر استفاده می شود به درخواست ارز دیجیتال.

تبلیغات

علت نقض شد و بلافاصله روشن نیست اما غیر معمول محدوده از این مشکل پیشنهاد کرد که آن را محدود به یک حساب و یا خدمات است. در حالی که حساب سازش هستند و نه غیر معمول کارشناسان شگفت زده شدند در مقیاس و هماهنگی چهارشنبه حادثه است.

"این به نظر می رسد بدترین هک عمده پلت فرم رسانه های اجتماعی در عین حال گفت:" دیمیتری Alperovitch که شرکت تاسیس امنیت سایبر شرکت CrowdStrike.

توییتر گفت: آن بررسی آنچه در آن نامیده می شود یک "حادثه امنیتی" خواهد بود و صدور یک بیانیه به زودی. سهام در شرکت رسانه های اجتماعی سقوط تقریبا 5 درصد در تجارت پس از نزدیک به بازار قبل از بریده ضرر و زیان خود را.

برخی از توییت شد و به سرعت حذف شده اما به نظر می رسد به یک مبارزه برای به دست آوردن کنترل از چندین حساب. در مورد میلیاردر تسلا اجرایی Elon Musk برای مثال یک صدای جیر جیر درخواست cryptocurrency برداشته شد و مدتی بعد یکی دیگر به نظر می رسد و پس از آن یک سوم است.

در میان دیگران را تحت تاثیر قرار: شرکت آمازون جف بزوس سرمایه گذار وارن بافت, مایکروسافت, co-بیل گیتس بنیانگذار شرکت و حساب های شرکت برای بارگذاری و اپل. چندین حساب از cryptocurrency متمرکز سازمان نیز ربوده است.

بایدن انتخاباتی بود "در تماس" با توییتر, با توجه به یک فرد آشنا با این موضوع. این فرد گفت: این شرکت شده دموکرات حساب "بلافاصله پس از نقض و حذف مربوط به صدای جیر جیر." تسلا و دیگر تحت تاثیر شرکت ها نمی شد فورا در دسترس است برای اظهار نظر.

در دسترس عموم blockchain سوابق نشان می دهد که ظاهری scammers در حال حاضر دریافت بیش از 100.000 دلار ارزش cryptocurrency.

Alperovitch که در حال حاضر صندلی Silverado سیاست Accelerator گفت که در راه مردم بود dodged یک گلوله تا کنون.

"ما خوش شانس است که با توجه به قدرت ارسال توییت از حساب های معروف بسیاری از مردم تنها چیزی است که هکرها باید انجام شود این است که فریب خوردن در مورد $110,000 در bitcoins از حدود 300 نفر" او گفت:.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب