Haftar نیروهای بیرون از بخش هایی از طرابلس پس از از دست دادن استراتژیک هوایی

صادر شده در: 20/05/2020 - 15:25Modified: 20/05/2020 - 15:25 شرق لیبی نیروهای کشیده از بخش هایی از طرابلس یک

توسط NEWSPISHGAMANNN در 31 اردیبهشت 1399

صادر شده در: Modified:

شرق لیبی نیروهای کشیده از بخش هایی از طرابلس یک شبه آنها گفت: پس از از دست دادن یکی از پایگاه های اصلی خود را در غرب لیبی روز دوشنبه در یک ضربه عمده به سال مبارزات انتخاباتی برای به دست گرفتن سرمایه است.

تبلیغات

لیبی ارتش ملی (LNA) سخنگوی Ahmed al-Mismari گفت: نیروی حال انجام یک "توزیع مجدد و تغییر در نبرد جبهه disengaging از برخی از شلوغ مناطق مسکونی".

آن مبارزه شده است برای بیش از یک سال به تصرف طرابلس صندلی از دولت توافق ملی (GNA) است که به رسمیت شناخته شده توسط سازمان ملل متحد و نقل مکان کرد تا بر روی پای مقابل را در جنگ از ژانویه با کمک نظامی از ترکیه است.

این LNA تحت خلیفه Haftar است با حمایت امارات متحده عربی روسیه و مصر است.

روز دوشنبه pro-GNA نیروهای گرفت Watiya هوایی غرب پایتخت پس از هفته ها تلاش خود را, بزرگترین پیشرفت در یک سال است که محروم LNA از آن تنها در نزدیکی فرودگاه طرابلس.

پس از در نظر گرفتن پایه آنها رژه آنچه به آنها گفته شد یک اسیر روسی ساخته شده Pantsir دفاع هوایی سیستم نصب شده بر روی یک کامیون به همراه یک دستی عربی.

Mismari گفت: پایه رها شده بود به عنوان بخشی از یک برنامه ریزی استراتژیک و تصمیم گیری است که تنها قدیمی, تجهیزات منسوخ شد و در سمت چپ وجود دارد.

GNA وزیر کشور فتحی Bashagha گفت در توییتر که "Haftar شانس موفقیت در حال حاضر به طور موثر صفر" پس از از دست دادن خود را از Watiya.

خارجی اسلحه سوخت و پرکن-لیبی درگیری می گوید: فرستاده ویژه سازمان ملل

روز سه شنبه اقدام سازمان ملل متحد به لیبی فرستاده خواست شورای امنیت در روز سه شنبه به فشار خارجی بازیگران به توقف کمک های شمال کشور متخاصم احزاب هشدار داد که سیل سلاح و مزدوران تنها تشدید مبارزه با.

لیبی شده است تحت یک سازمان ملل متحد تحریم تسلیحاتی از سال 2011 است.

"از آنچه که ما شاهد از نظر هجوم گسترده سلاح و تجهیزات مزدوران به دو طرف تنها نتیجه ای که ما می توانید در قرعه کشی این است که این جنگ را تشدید و تعمیق" اقدام سازمان ملل متحد به لیبی فرستاده استفانی ویلیامز گفت: شورای.

"ما نباید اجازه لیبی لغزش دور," او گفت:. "این شورا می تواند برای اطمینان از امنیت جمعی آن است که موظف به حفظ با استفاده از سازگار و معتبر فشار در آن منطقه و بازیگران بین المللی است که در حال دامن زدن به جنگ است."

روسی, خصوصی پیمانکار نظامی واگنر گروه تا 1200 افراد مستقر در لیبی برای تقویت Haftar نیروهای با توجه به یک گزارش سازمان ملل متحد.

"همه بازیگران درگیر در جنگ در لیبی باید فورا تعلیق عملیات نظامی" سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد کلی صنایع دستی گفت. "آنها باید توقف جریان انتقال خارجی تجهیزات نظامی و پرسنل به لیبی از جمله ... واگنر گروه مزدور."

(FRANCE 24 با رادیو فردا)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن